Ga naar inhoud

Verkeerde prothese geplaatst Diana Gabriels!!!


Aanbevolen berichten

Hi allemaal ik wil wil even mijn verhaal doen dat is ook de reden waarom ik me heb aangemeld. Helaas had ik nog nooit van het borstenforum gehoord voor ik me liet  opereren. 5 Weken geleden ben ik geopereerd bij Diana Gabriels, door haar goede vlogs en instagram vond ik het er wel goed uit zien. Ik zou anatomische protheses krijgen, 400cc. Ik wilde de anatomische hebben omdat ik absoluut geen hoog iets wilde. En geen push up effect!! Na de operatie keek ik en vond ik het er al heel anders uit zien dan verwacht. Ook toen ik thuis kwam en ging kijken naar mijn borsten dacht ik zijn die dingen nou rond??? Ze zaten heel rond en hoog, ik heb erover gebeld: zo ziet het er altijd uit in het begin mevrouw het resultaat is nog helemaal niet te zien u moet geduld hebben goedemiddag. Ze hing zo op! Belachelijk echt heel slecht terwijl ze daarvoor nog zo netjes waren. Het zal wel dacht ik. Ik ging daarna op controle en eigenlijk niets meer over gezegd omdat ik niet vervelend wilde zijn. Maar na 4 weken na data wist ik het zeker mijn borsten zijn zo rond als een bal!!! Dus wilde ik gewoon een extra afspraak dit kon niet bij de chirurg maar bij een assistente. Zij zei dat voor een anatomische ze er idd wel rond uit zagen maar dat dit nog bij zou trekken en ze moesten zakken. Weet je het zeker vroeg ik nog?? En waarom staat er op die 2 kaartjes die zijn meegeveven 375cc? Hoe kunnen ze dan zo hoog zitten?? Ze nam foto's. En vanochtend werd ik gebeld en werd bevestigd wat ik al dacht: mevrouw het is een uitzonderlijke situatie maar er is een ronde prothese 375cc HP geplaatst in plaats van een anatomische. HOE IS HET MOGELIJK!!! Ik werd echt ontzettend kwaad en zei dan ook en nu?! Dit zijn niet de borsten die ik wilde: mevrouw we storten in iedergeval de 600 euro verschil terug deze week. is dat alles??? vroeg ik. mevrouw we opereren niet binnen 6 maanden opnieuw en u moet maar een klachtenformulier invullen dan krijgt U de heroperatie vast vergoed. Wat een BALLENTENT. Ik span een rechtszaak aan, mijn advocaat zegt dat we ZEKER een zaak hebben. Ik heb ze ook gemaild ik wil mijn geld terug. Die 25cc verschil daar lig ik niet wakker van maar de vorm!!! En ik hoor gewoon te krijgen wat er is afgesproken!! Ik ben gewoon heel verdrietig dat ze mensen daar zo behandelen en ik ga mijn heroperatie ook echt niet daar laten doen. Voor geen goud. Ik heb hier zolang voor gespaard en het is gewoon een nachtmerrie geworden. Mijn zus zei in het begin nog hebben ze wel 400cc anatomisch? dat hadden ze toen der tijd niet. Blijkbaar niet! Ik wil niemand ontmoedigen die zich daar laat opereren: er zijn genoeg meiden waarbij het goed gaat maar naar mijn mening is dit de slechtste kliniek van Nederland en omstreken. Ik ga een second opinion inplannen bij een arts. Ik ben kapot. Ik wil ook deze borsten gewoon niet. Ik moest mijn verhaal even kwijt. Iemand tips?... wat is nu het beste om te doen??

 

liefs Megan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast KatjeDR

Megan,

Dat kan zou er ook niet blij mee zijn, dus ga er gerust verder mee! Je vraagt iets, de arts keurt dit goed dus dan moeten ze ook doen wat er afgesproken is! Niet fijn voor jou! Veel succes alleszins!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Meganelise Jezus dit meen je niet..... ik vind dit echt mega slecht!!! Diana dtaat sowieso al bekend om haar 375cc ronde protheses, bijna iedereen krijg dat daar geadviseerd bij een eerste consult.... en daar is t vast fout gegaan! Ik zou zeker een rechtszaak aanspannen. Bizar zeg. Snap dat je erg verdrietig ben... alsof een operatie maar zomaar Ff iets is. 

 

Hebben ze al gezegd hoe dit heeft kunnen gebeuren? 

 

En door wie ben je geopereerd als ik vragen mag?

 

Sterkte meid xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jeetje meid! Wat een nachtmerrie! Een arts die iets in je lijf stopt wat je niet afgesproken hebt! Je zou er geen arts meer door vertrouwen en haast een trauma oplopen. Goed dat je hier werk van maakt!! DG moet gestopt worden. Dit is al de zoveelste fout die ik lees.:29:

Hoop dat je snel meer hoort.. 

Liefs!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey, heey.. 

 

Het gebeurd helaas niet alleen bij DG.

 

Ik ben 7 weken geleden geopereerd via bergman. Ik wou juist rond. En heb anatomische gekregen. Dit omdat ik bij het eerste voor anatomische ging maar bij tweede consult toch rond wou. Dag voor de operatie ben ik zelfs nog gewisseld van aantal cc. 

Mijn pc belde me de avond van de operatie om te vragen hoe het ging etc en gaf gelijk eerlijk toe dat hij een fout gemaakt had. Dit kan idd na 6 maanden herstelt worden maar zie het niet zitten om weer geopereerd te worden. Ze zijn heel mooi maar soms baal ik toch dat het geen ronde zijn. Wel heb ik nu natuurlijk anatomische voor de prijs van ronde. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat heftig zeg!! Zou ook zeker heel boos zijn en een rechtszaak aanspannen je moet gewoon je geld terug krijgen je hebt niet gekregen wat je wilden en ze hebben je ook al doe tijd voor gelogen!! Ze moeten geweten hebben dat ze een fout hebben gemaakt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@KatjeDR, precies. Gewoon zo oneerlijk... dankjewel

 

@Desi3 Nee geen tekst en uitleg! Ik vroeg dus hoe het mogelijk was en het enige wat ze zei was het is een hele uitzonderlijke situatie. Ik hoop niet dat ze mijn lijst verwisseld hebben ofzo want ik heb nogal wat allergieën waar ze rekening mee hadden moeten houden! Door dr.(?) Grabietz. Ik was overdonderd in het gesprek en ga morgen nog een keer bellen. Laat het hier echt niet bij zitten. Dankjewel... 

 

@Mrs. Idd ik zou willen dat ik mijn huiswerk beter had gedaan dan had ik wel 3 keer goed nagedacht om me daar te laten opereren. En ik ben de beroerdste niet oke een fout kan nog gebeurn in mijn ogen maar hoe je dan behandeld wordt is onacceptabel. Moet hoe dan ook nog een keer onder het mes waar ik nu tegen op zie.. xxdx

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei Sanne1987:

Heey, heey.. 

 

Het gebeurd helaas niet alleen bij DG.

 

Ik ben 7 weken geleden geopereerd via bergman. Ik wou juist rond. En heb anatomische gekregen. Dit omdat ik bij het eerste voor anatomische ging maar bij tweede consult toch rond wou. Dag voor de operatie ben ik zelfs nog gewisseld van aantal cc. 

Mijn pc belde me de avond van de operatie om te vragen hoe het ging etc en gaf gelijk eerlijk toe dat hij een fout gemaakt had. Dit kan idd na 6 maanden herstelt worden maar zie het niet zitten om weer geopereerd te worden. Ze zijn heel mooi maar soms baal ik toch dat het geen ronde zijn. Wel heb ik nu natuurlijk anatomische voor de prijs van ronde. 

 

Xx

Hi Sanne, jemig... toch goed dat je er alsnog blij mee kunt zijn. De prijs daarmee ook mooi meegenomen. Kan idd gebeuren, maar vind de manier waarop jij behandeld bent wel heel anders. Ook ik zie het totaal niet zitten om weer onder 't mes te moeten maar kan hier gewoon niet blij mee zijn. :( 

 

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Meganelise erg hoor! Zodra je betaald hebt zijn ze ineens een stuk minder vriendelijk. Het geld is toch al binnen denken ze! En opnieuw laten opereren... een operatie is hoe dan ook toch wel een aanslag op je lichaam. Vreselijk dat je nu 2x onder het mes moet door een fout van hun! Ze mogen wel iets meer vergoeden dan die 600 euro!! Ik begrijp dat je boos bent, ik zou echt woedend zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei Joyce1990:

Jeetje wat heftig zeg!! Zou ook zeker heel boos zijn en een rechtszaak aanspannen je moet gewoon je geld terug krijgen je hebt niet gekregen wat je wilden en ze hebben je ook al doe tijd voor gelogen!! Ze moeten geweten hebben dat ze een fout hebben gemaakt!

Zeker, vind ik ook! Ik vind het echt absurd dat ze dat überhaupt durft ze stellen van die 600euro terug qua verschil. Ik wil het hele bedrag gewoon terug + ze zijn zo BIZAR asociaal dat ze zo'n houding hebben van "tsja... het is jouw probleem" dat ik er gewoon pisneidig van word. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Meganelise:

Zeker, vind ik ook! Ik vind het echt absurd dat ze dat überhaupt durft ze stellen van die 600euro terug qua verschil. Ik wil het hele bedrag gewoon terug + ze zijn zo BIZAR asociaal dat ze zo'n houding hebben van "tsja... het is jouw probleem" dat ik er gewoon pisneidig van word. 

Ja inderdaad! Wat nou jou probleem?!?! Hun probleem hun doen het verkeerd!! Je hebt waarschijnlijk gewoon een rekening waar op staat waar je voor betaald hebt dus je hebt bewijs dus het is HUN probleem!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Seen87:

@Meganelise erg hoor! Zodra je betaald hebt zijn ze ineens een stuk minder vriendelijk. Het geld is toch al binnen denken ze! En opnieuw laten opereren... een operatie is hoe dan ook toch wel een aanslag op je lichaam. Vreselijk dat je nu 2x onder het mes moet door een fout van hun! Ze mogen wel iets meer vergoeden dan die 600 euro!! Ik begrijp dat je boos bent, ik zou echt woedend zijn

klopt. Je betaalt, ze proppen het erin en "dat" is het dan ook. Zie er ontzettend tegenop omdat mijn herstel echt enorm zwaar was... maar ik wil gewoon wat ik voor ogen had hebben en niet iets waar ik niet blij mee ben. 600euro verschil ga ik niet mee akkoord, wil mijn geld gewoon terug want ik heb die 2600euro betaald als deel van mijn anatomische borstvergroting, niet als geheel van een ronde :145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Meganelise misschien ook een idee om je verhaal te doen op zorgkaart Nederland. Op websites van klinieken staat vaak welk cijfer ze hebben maar die is vaak gebaseerd op de recensies en cijfers die gegeven zijn op zorgkaart Nederland. Zo heb ik ook mijn pc en kliniek uitgezocht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Meganelise niet te geloven zeg!!!

Heel begrijpelijk dat je woest en overdonderd bent. Ik zou zeker door gaan met een rechtszaak om je volledige geld terug te krijgen en niet akkoord gaan met een lullige bedrag van €600. Tis tenslotte hun grove fout!!! 

 

Sterkte meid!!!

 

lieve gr Eef...

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Joyce1990:

Ja inderdaad! Wat nou jou probleem?!?! Hun probleem hun doen het verkeerd!! Je hebt waarschijnlijk gewoon een rekening waar op staat waar je voor betaald hebt dus je hebt bewijs dus het is HUN probleem!!

Heb ik ook. Ben alleen bang dat ze ter verdediging gaan gebruiken "Wij willen het herstellen na 6 maanden  Dus je krijgt je geld niet terug"  ik wil daar absouluut niet nog een keer heen. Totaal geen vertrouwen meer in... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhhh Jezus dat meen je niet!!? 

Wat een verschikking lijkt me dat. Laat het er niet bij zitten hoor.... hou ons op de hoogte! Sterkte ermee meid... :116:

 

Daarom joh mijn onderbuik gevoel bij DG... ben r heel hard weggerend na mn 1e consult en de horrorverhalen die ik tegenkwam. Echt een ballentent en van nazorg hebben ze geen kaas van gegeten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei e.e.f.:

@Meganelise niet te geloven zeg!!!

Heel begrijpelijk dat je woest en overdonderd bent. Ik zou zeker door gaan met een rechtszaak om je volledige geld terug te krijgen en niet akkoord gaan met een lullige bedrag van €600. Tis tenslotte hun grove fout!!! 

 

Sterkte meid!!!

 

lieve gr Eef...

Ja.. :( Kan wel janken!!! Laat het er hoe dan ook niet bij zitten 

Dankjewel, super lief van je xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Meganelise:

Hi Sanne, jemig... toch goed dat je er alsnog blij mee kunt zijn. De prijs daarmee ook mooi meegenomen. Kan idd gebeuren, maar vind de manier waarop jij behandeld bent wel heel anders. Ook ik zie het totaal niet zitten om weer onder 't mes te moeten maar kan hier gewoon niet blij mee zijn. :( 

 

xxxxx

Ja ben er blij mee. Maar toch vraag ik me soms af hoe ze eruit zagen als het ronde protheses waren geweest, heel stom. 

En fouten maken is menselijk. Maar hoe ze bij DG er mee om gaan kan niet. Maar dat is helaas ook een beetje de reputatie die ze hebben. 

Ik hoop voor je dat je al je geld terug krijgt en naar een andere kliniek kan. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Boobs2015:

Ohhhh Jezus dat meen je niet!!? 

Wat een verschikking lijkt me dat. Laat het er niet bij zitten hoor.... hou ons op de hoogte! Sterkte ermee meid... :116:

 

Daarom joh mijn onderbuik gevoel bij DG... ben r heel hard weggerend na mn 1e consult en de horrorverhalen die ik tegenkwam. Echt een ballentent en van nazorg hebben ze geen kaas van gegeten. 

Is het ook, ik weeg 45kilo en dat is de reden waarom ik geen ballen wilde. Vind het bij andere heel mooi maar bij mezelf is het vreselijk ze komen zowat tegen mijn kin aan. Gelijk heb je... had ik maar beter research gedaan. Zoek het maar uit zeggen ze in principe. 

 

Doe ik, dankjewelxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Sanne1987:

Ja ben er blij mee. Maar toch vraag ik me soms af hoe ze eruit zagen als het ronde protheses waren geweest, heel stom. 

En fouten maken is menselijk. Maar hoe ze bij DG er mee om gaan kan niet. Maar dat is helaas ook een beetje de reputatie die ze hebben. 

Ik hoop voor je dat je al je geld terug krijgt en naar een andere kliniek kan. 

 

Xx

Nee niet stom, natuurlijk doe je dat.. dat "misschien was dat mooier geweest" gevoel... Jup, helaas heb ik me er niet goed genoeg in verdiept en was zo blij dat ze zo snel konden opereren dat ik meteen akkoord ging. Oliedom achteraf...

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Meganelise:

Heb ik ook. Ben alleen bang dat ze ter verdediging gaan gebruiken "Wij willen het herstellen na 6 maanden  Dus je krijgt je geld niet terug"  ik wil daar absouluut niet nog een keer heen. Totaal geen vertrouwen meer in... 

Volgens mij heb je dat recht ook gewoon en moeten hun dan gewoon een deel (gezien de tarieven nogal wisselen) van de prothesewissel (dat is wat je laat doen namelijk) vergoeden!! Op ze minst het tarief dat hun rekenen!! Zou vertrouwen op je advocaat ook en je hebt nog zoiezo een aantal maanden herstel te gaan!! Hier lees je heel veel goeds over dr nio in Rotterdam... ben zelf nog niet geopereerd maar staat wel bovenaan mijn “ik ga daar langs” lijstje! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah Megan ik heb gewoon kippenvel van jouw verhaal. Wat slordig dit kan echt niet! Ik heb met je te doen. Tis niet alsof je een nieuw paar schoenen koopt van n paar tientjes.

Ik hoop dat de zaak vlot in gang gezet kan worden en dat je snel de borsten krijgt waar je altijd van droomde. Ik weet het niet helemaal zeker maar volgens mij had mijn chirurg Hawinkels van Quole wel 400 anatomisch. Ik heb 430. Heel veel succes en sterkte dame. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Wendje

Wat een ongelofelijk verhaal zeg, dat is nou juist het enige wat ze moeten checken, welke patiënt en welke protheses leg ik klaar...hoe moeilijk kan het zijn. Zooooo slordig, ik zou ook echt woest woest woest zijn!

Ik ben ook nog iedere dag blij dat ik daar niet heen ben gegaan, 2x op consult geweest maar ook totaal geen goed gevoel bij. Maar goed daar heb jij niets meer aan.

Ik hoop echt voor je dat je je droomborsten gaat krijgen, en dat zij het alsnog  netjes met je oplossen, ze zullen toch ook wel begrijpen dat je in hen geen vertrouwen meer hebt, en het ergens anders wil laten herstellen en dus minimaal het betaalde bedrag terug hoort te krijgen, al vind ik echt dat er nog een extra compensatie tegenover hoort:angry:

Heel veel succes en sterkte met alles!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh mijn God wat een vreselijk verhaal!!

ik ben zelf ook geopereerd bij DG 

375 HP hoe verrassend ;)

maar voor mij is het prima en ben er blij mee.

Dat zij in jouw geval zo’n grote fout maken en dan er ook nog mee denken weg te komen vind ik echt te slecht voor woorden. 

Absoluut het juridische gevecht aan gaan.

ik denk dat hier nog meer uit te slepen is dan alleen de kosten die je hebt gemaakt.

hopelijk lukt het je om je vertrouwen niet te verliezen in andere klinieken .

heel veel sterkte ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.