Ga naar inhoud

Spiegeltje spiegeltje aan de wand wie heeft de grootste boobies van het land!


frbarbie

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik ben even niet zo actief op het forum geweest. Maar kijk zo nu en dan weer even rond. Ik zit al een tijdje met de vraag wie de grootste boobs van Nederland heeft? Misschien kom ik hier tot een antwoord. Ik heb 1440cc, wie heeft er meer? En waar ben je geweest? :54:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interessant topic. Bedacht mij laatst al eens...Weet iemand hier toevallig waar Barbie (samantha) haar borsten heeft laten maken? Sorry dat ik de vraag erbij gooi. Als je het erg vindt haal ik het weg. Let me now

 

Heb je trouwens een foto van je boezem? 

Ik kwam van plat en met mijn 345cc ben ik er nu nog niks bij haha. Maar de volgende stap wordt langzaam gezet. Geen idee waar ik heen wil is per merk ook zo verschillend. Moet sowieso een stuk groter en minimaal 450cc denk ik. Verder moet het middenstuk aangepakt worden. En ben pas 8 wk po nu. Dus nog hoop geduld en wachttijd. Maar uiteindelijk krijg ik wat ik wil. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Monstrea:

Interessant topic. Bedacht mij laatst al eens...Weet iemand hier toevallig waar Barbie (samantha) haar borsten heeft laten maken? Sorry dat ik de vraag erbij gooi. Als je het erg vindt haal ik het weg. Let me now

 

Heb je trouwens een foto van je boezem? 

Ik kwam van plat en met mijn 345cc ben ik er nu nog niks bij haha. Maar de volgende stap wordt langzaam gezet. Geen idee waar ik heen wil is per merk ook zo verschillend. Moet sowieso een stuk groter en minimaal 450cc denk ik. Verder moet het middenstuk aangepakt worden. En ben pas 8 wk po nu. Dus nog hoop geduld en wachttijd. Maar uiteindelijk krijg ik wat ik wil. 

Hey,

 

Samantha/Barbie is bij Kevin Peters geweest, via Diana Gabriels. Hij heeft 800cc bij haar geplaatst. Ze had eerst 1000cc, maar is kleiner gegaan.

 

Als je het tussenstuk dichter op elkaar wilt hebben, is Plovier een chirurg om te overwegen. Hij heeft bij iemand in de spier gesneden, zodat haar borsten dichter bij elkaar kwamen. Ik ben ook bij hem geweest, hij is wel aan de dure kant. Maarjah dan krijg je ook wat :P

 

Ga even via mijn telefoon een foto plaatsen bij het topic :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast KatjeDR

Ik heb 775 cc bij Dr. Plovier. Wel met een lift waarvan ze aan beide kanten 250gr klierweefsel hebben verwijderd.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 1050cc... still happy with them!!

Made by Plovier...

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei frbarbie:

Hey,

 

Samantha/Barbie is bij Kevin Peters geweest, via Diana Gabriels. Hij heeft 800cc bij haar geplaatst. Ze had eerst 1000cc, maar is kleiner gegaan.

 

Als je het tussenstuk dichter op elkaar wilt hebben, is Plovier een chirurg om te overwegen. Hij heeft bij iemand in de spier gesneden, zodat haar borsten dichter bij elkaar kwamen. Ik ben ook bij hem geweest, hij is wel aan de dure kant. Maarjah dan krijg je ook wat :P

 

Ga even via mijn telefoon een foto plaatsen bij het topic :) xx

Oh dacht juist groter. Hoe dan ook ze zijn mooi. Die van jou ook. Komen goed tot hun recht in je truitje. Zal mijn man wel wat vinden als Ik zo aan kom lopen hihi. Maar ik heb haast niks in kleding. Zo truitje wel denk maar daar ik vroeger plaat was heb ik zoiets niet. 

Jij hebt ook geen smal spleetje. Heb je dit bewust niet laten maken en de stand van nature aangehouden of een andere reden? Zelf heb ik dat nu en vind het vreselijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Monstrea:

Oh dacht juist groter. Hoe dan ook ze zijn mooi. Die van jou ook. Komen goed tot hun recht in je truitje. Zal mijn man wel wat vinden als Ik zo aan kom lopen hihi. Maar ik heb haast niks in kleding. Zo truitje wel denk maar daar ik vroeger plaat was heb ik zoiets niet. 

Jij hebt ook geen smal spleetje. Heb je dit bewust niet laten maken en de stand van nature aangehouden of een andere reden? Zelf heb ik dat nu en vind het vreselijk. 

Nee, ik wist eerst niet dat hij dit kon. En ik wist niet hoe ze zouden vallen als ze groter werden. Wil nu alweer groter. Wil naar de 2000cc, dan komen ze ook dichter bij elkaar. Maar ik heb ze voor de spier, dus dan heb ik er niks aan als hij in mijn spier gaat snijden haha, alleen maar extra pijn :P

 

Maar vind het zo wel mooi eigenlijk en met bh krijg ik wel dat spleetje :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei frbarbie:

Nee, ik wist eerst niet dat hij dit kon. En ik wist niet hoe ze zouden vallen als ze groter werden. Wil nu alweer groter. Wil naar de 2000cc, dan komen ze ook dichter bij elkaar. Maar ik heb ze voor de spier, dus dan heb ik er niks aan als hij in mijn spier gaat snijden haha, alleen maar extra pijn :P

 

Maar vind het zo wel mooi eigenlijk en met bh krijg ik wel dat spleetje :) 

Dat valt reuze mee joh! En anders paar dagen aan de pijnstilling. Voor een goed doel. 

 

2l wauw das voor 2 borsten 4kg dragen.

1.4 dus twee borsten 3 kg lijkt mij al zwaar of valt het mee? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Monstrea:

Dat valt reuze mee joh! En anders paar dagen aan de pijnstilling. Voor een goed doel. 

 

2l wauw das voor 2 borsten 4kg dragen.

1.4 dus twee borsten 3 kg lijkt mij al zwaar of valt het mee? 

Het is zwaarder, want het is water. Voelt ook zwaarder als je t lift met je hand. Maar heb nergens last van :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Wie heeft de grootste? Nou ik in ieder geval niet. :84::D

Haha als je maar tevreden bent toch?

 

ik ben gewoon nieuwsgierig :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei frbarbie:

Haha als je maar tevreden bent toch?

 

ik ben gewoon nieuwsgierig :P 

Idd. Ieder zijn ding en ik ben nog steeds superblij met mijn kleinere boobies.

Zo blij dat ik er zaterdag een feestje voor geef (... en voor mijn verjaardag).

:45:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Idd. Ieder zijn ding en ik ben nog steeds superblij met mijn kleinere boobies.

Zo blij dat ik er zaterdag een feestje voor geef (... en voor mijn verjaardag).

:45:

 

Hahqha boobies zijn altijd redenen voor een feestje ;)  Gefeliciteerd alvast x

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Idd. Ieder zijn ding en ik ben nog steeds superblij met mijn kleinere boobies.

Zo blij dat ik er zaterdag een feestje voor geef (... en voor mijn verjaardag).

:45:

 

Haha dubbel zoveel cadeautjes! Heb je goed aangepakt zeg

Alvast gefeliciteerd! Wordt mooi weer, dus wie weet lekker topless met die feest tietjes:01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Monstrea:

Haha dubbel zoveel cadeautjes! Heb je goed aangepakt zeg

Alvast gefeliciteerd! Wordt mooi weer, dus wie weet lekker topless met die feest tietjes:01:

4-dubbele cadeautjes @Monstrea! :153: Ik heb er gelijk mijn afstuderen en housewarming bijgegooid. :152:

Wordt vast leuk. Bedankt.

Maar er komen ook mensen waar ik mijn feestboobies niet aan wil laten zien, hoor. Waaronder mijn baas en collega's. Dus topless zal het niet zijn. En trouwens sommigen kunnen zoveel schoonheid niet aan. :46:

Prettige dag nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Monstrea:

Haha dubbel zoveel cadeautjes! Heb je goed aangepakt zeg

Alvast gefeliciteerd! Wordt mooi weer, dus wie weet lekker topless met die feest tietjes:01:

Bedankt @Monstrea. 4-dubbele cadeautjes zelfs; ik heb er mijn afstuderen en housewarming ineens bijgegooid. :45:

Maar topless zal niet gebeuren. Ik heb mijn baas en collega's ook uitgenodigd en trouwens sommige mensen kunnen zoveel schoonheid niet aan. :152:

Wordt vast leuk. Ik kijk er naar uit.

Prettige dag nog. :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Op 2-5-2018 om 13:08 zei frbarbie:

Hoi,

 

Ik ben even niet zo actief op het forum geweest. Maar kijk zo nu en dan weer even rond. Ik zit al een tijdje met de vraag wie de grootste boobs van Nederland heeft? Misschien kom ik hier tot een antwoord. Ik heb 1440cc, wie heeft er meer? En waar ben je geweest? :54:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

 

Haha chick, jij wint....
Ik heb 1138cc van Sebbin geplaatst door Plover :) 

Ohwja ik ben ook niet altijd heel actief meer op het forum :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Draakje84
4 minuten geleden zei Love_boobies:

:45: BB

 

Juist ja, 5400cc in iedere borst.  Op naar de 6000!

 

xx

Holy moly! Als ik dat zou laten plaatsen ben ik in 1 klap van mijn ondergewicht af :45:

 

In hoeveel keer is dat gedaan?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.