Ga naar inhoud

Zwolleboobsx : 15 mei 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

23 uur geleden zei Zwolleboobsx:

 

Ohja? Wat gek! Nu begin ik haast te denken dat het er bij mij toch allemaal niet zo geweldig uitzag.. :18:

Maar aan de andere kant had ze anders vast de draadjes niet weggeknipt..

 

Dus @Ellen123 wat ik je net zei over dat 2-3 weken verhaal klopt hoogstwaarschijnlijk geen klap van in jouw geval als ik dit van mooda zo lees haha.

 

Jaa heb meerdere verhalen gelezen waarvan ik dacht ogod als dat maar goed gaat, maarja ben geen arts dus het zal wel! :4:

Hahaha,

maak je niet druk.

gewoon over 2/3 weken bellen en dan zeggen ze vanzelf of het klopt ofniet.

 

maandag weer de eerste werkdag ben benieuwd !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 24-5-2018 om 19:13 zei Ellen123:

 

Ik heb 2 blonde meiden zien lopen richting de voordeur toen ik rond 10.35 wegreed :), was jij dat ?

 

ik ook een borstband gekregen vandaag en ze vroeg me over 2 maanden contact op te nemen voor een afspraak, hebben jullie specifiek een afspraak voor augustus?  Ik heb Frans verder niet gezien, alleen een doktersassistente. Gelukkig dat alles bij ons allemaal goed lijkt te verlopen :) !!

 

Dan ben jij serieus uit het kamertje gekomen voordat ik na binnen liep. 

 

Ik heb geen specifieke afpsraak gehad hoor. Alleen over 2 maanden bellen en dan ergens in aug een afspraak inplannen.

 

frans stond op dat moment buiten met een andere man te praten.. :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei mooda:

Dan ben jij serieus uit het kamertje gekomen voordat ik na binnen liep. 

 

Ik heb geen specifieke afpsraak gehad hoor. Alleen over 2 maanden bellen en dan ergens in aug een afspraak inplannen.

 

frans stond op dat moment buiten met een andere man te praten.. :36:

Hahaha dan heb ik je nu dus 2 keer bijna ontmoet :p. Ik dacht dat jij met je schoonvader ging dus vandaar dat ik niet dacht dat je het was. 3x is scheepsrecht dus we zullen zien wanneer dat is :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ellen123:

Hahaha dan heb ik je nu dus 2 keer bijna ontmoet :p. Ik dacht dat jij met je schoonvader ging dus vandaar dat ik niet dacht dat je het was. 3x is scheepsrecht dus we zullen zien wanneer dat is :p

Jaja dat klopt ook.

maar ik zat in de wachtkamer toen jij uit het kamertje kwam van de controle dan.

 

3de keer zien we elkaar echt Hahaha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-5-2018 om 15:11 zei Zwolleboobsx:

 

Ja erg fijn.. Zeker weten!

Ik ga je meteen toevoegen aan mn album, hoor graag wat je ervan vind! :36: heb zowel voor als na situatie in m'n album. Whihi ja echt he, bedankt! :152:

 

Liefs! 

 

Wauw, wat super mooi! Echt heel mooi gelukt zeg. Ben je er blij mee? Nog veel last van?

 

Ik heb eind juni het consult bij Straten, ben heel benieuwd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.