Ga naar inhoud

me-39 : 25 oktober 2018 : Dr. Zaal : Velthuiskliniek


Gast me-39

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ben nieuw hier op het forum, dus hoop dat ik het goed doe.

 

Ik zal mij even voorstellen. Ik ben 32 jr en moeder van 2 kinderen. Door de zwangerschappen en borstvoeding/enorme stuwing ben ik niet meer tevreden over mijn borsten. Vandaar dat ik nu graag een bv zou willen.

Gister ben ik voor een intake bij dr. Zaal geweest in de Velthuis Kliniek. Ik moet zeggen dat het erg overweldigend was, vond het best spannend. Ik kreeg een hoop informatie en uiteraard heb ik ook gepast. Omdat ik wat meer volume aan de bovenkant wil werd mij ronde protheses geadviseerd. Ik had zelf al een en ander aan informatie opgezocht en was er een beetje vanuit gegaan dat ik anatomische protheses zou kiezen, dit omdat ik bij ronde een beetje bang ben dat het niet zo natuurlijk zou ogen. Dit was voor mijn gevoel dus even 'schakelen'. Maar dr. Zaal verzekerde mij dat het zeker niet onnatuurlijk zou ogen. Qua volume adviseerde zij 375 cc. Leek mij best groot. Ik lees hier vaak over wat kleinere protheses. Maar vanwege mijn bouw (wat bredere schouders en heupen, smalle taille) zou dit wel goed passen bij mij. Ik heb nu kleine een cup 80B. Ze verwachten hiermee een cup 80D te bereiken. 

Misschien merken jullie het al een beetje, maar ik twijfel nog een beetje of het niet te groot zal worden. 

Ik ben dus eigenlijk op zoek naar wat ervaringen van andere meiden die ook deze protheses hebben en qua volume ongeveer hetzelfde zitten. 

Ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren.

 

Groetjes me

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi,

 

Ik zit met precies dezelfde twijfel. Ik hrb ook een  consult gehad bij de Velthuiskliniek in Eindhoven bij dokter Wilmink. Mij is ronde prothesen geadviseerd high profile 350cc of 375 cc voor de borstspier. Maar ik wil dus ook echt niet van die ronde opgeplakte ballen. Ik heb nu een kleine b75.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat neppe ronde effect heeft voornamelijk te maken met de plaatsing. Achter of tussen (dual plane) de spier zal het ondanks het ronde implantaat nog steeds natuurlijk ogen waarbij je wel dat mooie beetje volume bovenin hebt. Ik heb zelf ook ronde 375cc HP mentor en ben er tot nu toe echt tevreden mee. Was zelf ook bang voor dat neppe, maar ziet er totaal niet als van die opgeplakte ballen uit :) ik heb trouwens dual plane, dus tussen de spier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Chrisje29 ja lastig he. Zo moeilijk nog om je er een voorstelling van te maken. Dr Zaal zij wel het dat effect niet ging hebben bij mij. Daar gaan we dan maar vanuit!

Wel fijn om hier wat ervaringen van andere te lezen en zien. Ik ga dinsdag nog even terug om te passen en om nog wat vragen te stellen. Ip al een datum voor operatie gepland. Maar dan weet ik het hopelijk helemaal zeker! Spannend! ;)

 

@Annemarte dank je voor je reactie. Dat is fijn om te horen! En fijn dat je er zo tevreden mee bent! Bij mij zou het ook dual plane zijn en wil idd ook meer volume aan de bovenkant. 

Wat was jouw voorsituatie qua maat? En heb je toevallig foto’s?

hoe gaat het verder met je herstel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei me-39:

@Chrisje29 ja lastig he. Zo moeilijk nog om je er een voorstelling van te maken. Dr Zaal zij wel het dat effect niet ging hebben bij mij. Daar gaan we dan maar vanuit!

Wel fijn om hier wat ervaringen van andere te lezen en zien. Ik ga dinsdag nog even terug om te passen en om nog wat vragen te stellen. Ip al een datum voor operatie gepland. Maar dan weet ik het hopelijk helemaal zeker! Spannend! ;)

 

@Annemarte dank je voor je reactie. Dat is fijn om te horen! En fijn dat je er zo tevreden mee bent! Bij mij zou het ook dual plane zijn en wil idd ook meer volume aan de bovenkant. 

Wat was jouw voorsituatie qua maat? En heb je toevallig foto’s?

hoe gaat het verder met je herstel?

Ik had een 75a/lege b. 1e 5 dagen had ik best veel pijn, maar vanaf dag 6 ging het ineens stukken beter. Ik ben nu 12 dagen po en heb gisteren voor het eerst weer auto gereden. was even pittig met schakelen maar alles moet weer even wennen. Ik heb een album met foto's, ik zal je daar aan toevoegen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Annemarte Gelukkig gaat het beter! Kan mij voorstellen dat het ook wel even spannend is weer die spieren te moeten gebruiken zoals bij autorijden. Zou zelf bang zijn te snel weer te veel te doen. ;) Met twee kleine kinderen gaat dat nog wel een uitdaging worden. Dus ben benieuwd. 

Leuk als ik met je album mee mag kijken! Dank je. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei me-39:

@Annemarte Gelukkig gaat het beter! Kan mij voorstellen dat het ook wel even spannend is weer die spieren te moeten gebruiken zoals bij autorijden. Zou zelf bang zijn te snel weer te veel te doen. ;) Met twee kleine kinderen gaat dat nog wel een uitdaging worden. Dus ben benieuwd. 

Leuk als ik met je album mee mag kijken! Dank je. 

had ik ook inderdaad, was echt bang om teveel te doen, heb ik nog steeds. ik heb je toegevoegd, dus als je naar mijn profiel gaat en dan naar het tabblad albums kun je mijn foto's zien 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
4 uur geleden zei Chrisje29:

@Annemarte sorry voor de late reactie. Ik ben afgelopen donderdag geopereerd. Ben toch voor de 350cc gegaan. Tot nu toe valt het me heel erg mee allemaal. Ik heb ronde prothesen voor de spier dat scheelt ook wel wat denk ik. Hebben jullie ook soms zo'n branderig gevoel?

 

Hoi @Chrisje29,

 

Ben je blij met de maat? Ik twijfel zelf ook 350 en 375 en heb ook 75b. Ben 13 juni aan de beurt. Mag ik foto’s van jou zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Op 10-5-2018 om 11:07 zei Annemarte:

Dat neppe ronde effect heeft voornamelijk te maken met de plaatsing. Achter of tussen (dual plane) de spier zal het ondanks het ronde implantaat nog steeds natuurlijk ogen waarbij je wel dat mooie beetje volume bovenin hebt. Ik heb zelf ook ronde 375cc HP mentor en ben er tot nu toe echt tevreden mee. Was zelf ook bang voor dat neppe, maar ziet er totaal niet als van die opgeplakte ballen uit :) ik heb trouwens dual plane, dus tussen de spier.

@Annemarte hoi Annemarte, ik heb 10sept de operatie maar ook ik ben nog steeds aan het twijfelen. Mag ik ook spieken. Ik ga ook voor dual plane. Maar het is nog de vraag Demi of Full (normaal of HP) van Motiva. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog een twijfelkont, ik heb een optie op 8 Oktober bij Laura Zaal.

Mij adviseerde ze 340(is low profile) of 395 mentor (medium profile) aan.

Dual plane, anatomisch.

Ik ben 1.69 en 62 kilo.

Nu a of kleine B cup.

Ik ga binnenkort nog een keer terug om te passen met meerdere kledingstukken en de knoop doorhakken.

Maar ik ga zondag ook nog even kijken bij boerhaeve. Al heb ik al een heel goed gevoel bij Laura.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jesssi:

Hier nog een twijfelkont, ik heb een optie op 8 Oktober bij Laura Zaal.

Mij adviseerde ze 340(is low profile) of 395 mentor (medium profile) aan.

Dual plane, anatomisch.

Ik ben 1.69 en 62 kilo.

Nu a of kleine B cup.

Ik ga binnenkort nog een keer terug om te passen met meerdere kledingstukken en de knoop doorhakken.

Maar ik ga zondag ook nog even kijken bij boerhaeve. Al heb ik al een heel goed gevoel bij Laura.

Heyyyy wat leuk! Ik wordt 8 oktober ook geopereerd door Laura Zaal. Ik ben 1.71 en 67 kilo. Heb nu een lege 75DD en ze adviseerde mij ook 395 mentor maar dan voor de spier anatomisch, ik heb nog genoeg eigen weefsel. Ik ben benieuwd voor wie je uiteindelijk gaat kiezen. Succes en misschien tot 8 oktober!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Peanut82:

Heyyyy wat leuk! Ik wordt 8 oktober ook geopereerd door Laura Zaal. Ik ben 1.71 en 67 kilo. Heb nu een lege 75DD en ze adviseerde mij ook 395 mentor maar dan voor de spier anatomisch, ik heb nog genoeg eigen weefsel. Ik ben benieuwd voor wie je uiteindelijk gaat kiezen. Succes en misschien tot 8 oktober!

Ja klopt, dat wist ik. Ik heb gereageerd bij een ander topic, weet even niet meer waar Haha.

Hoe grappig zou dat zijn.

Lastig hoor die maten, het lijkt zo groot in zo’n roze truitje.

Helamaal omdat ik nu heel weinig heb lijkt het zo groot..

En ze zei dat er alleen 5 mm verschil geeft in de projectie naar voren in die twee maten.

Had ergens anders de foto’s al geplaatst maar weet ook even niet meer waar. Ben de draad soms even kwijt oo het forum ;-)

Ik zal ze hier onder zetten:

bivenste 390 onderste 340:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jesssi Hahaha ja klopt! Ik volg jou al :D Ik vond de eerste afspraak wat veel qua informatie en het passen ed. Dus ik ga in september nog een keer passen, heb ook een vragen lijstje voorbereid. Ik was de eerste keer helemaal niet goed ingelezen, maar nu wat tijd op dit forum te zijn, heb ik echt wel wat meer vragen. Ik vond het ook allemaal groot aanvoelen, maar ze zei dat ik makkelijk nog een groter kon, die wil ik dan sowieso nog wel proberen. Ik zou echt balen als ik het achteraf te klein vind. Bij de bovenste zit het volume ook wat meer aan de bovenkant toch? Ik vind beide heel erg mooi staan, ik denk dat het echt afhangt van wat je smaak is qua borstvorm. Wel spannend allemaal hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Peanut82:

@Jesssi Hahaha ja klopt! Ik volg jou al :D Ik vond de eerste afspraak wat veel qua informatie en het passen ed. Dus ik ga in september nog een keer passen, heb ook een vragen lijstje voorbereid. Ik was de eerste keer helemaal niet goed ingelezen, maar nu wat tijd op dit forum te zijn, heb ik echt wel wat meer vragen. Ik vond het ook allemaal groot aanvoelen, maar ze zei dat ik makkelijk nog een groter kon, die wil ik dan sowieso nog wel proberen. Ik zou echt balen als ik het achteraf te klein vind. Bij de bovenste zit het volume ook wat meer aan de bovenkant toch? Ik vind beide heel erg mooi staan, ik denk dat het echt afhangt van wat je smaak is qua borstvorm. Wel spannend allemaal hoor!

Ja extra passen kan idd geen kwaad.

Hun zeggen dat het alleen iets meer naar voren gaat maar ik zie dat het boven ook meer gevuld is.

Ik vind de vorm mooier maar wel groot. Eens kijken wat dr van der Weij adviseerde zondag.

En even extra foto’s maken en kritisch kijken.

Wordt vervolgd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-8-2018 om 20:51 zei Jesssi:

Ja extra passen kan idd geen kwaad.

Hun zeggen dat het alleen iets meer naar voren gaat maar ik zie dat het boven ook meer gevuld is.

Ik vind de vorm mooier maar wel groot. Eens kijken wat dr van der Weij adviseerde zondag.

En even extra foto’s maken en kritisch kijken.

Wordt vervolgd!

Ja leuk! Ik zal bij mijn volgende passessie ook eens foto's laten maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

verwarring alom, hij adviseerde iets totaal anders dan Velthuis haha

300 of 340 maar voorkeur was 300 en dan voor de spier.

Dit is qua herstel een heel ander verhaal.

Het is een hele aardige man die zo veel rust en proffesioneliteit uitstraalt dat ik denk ik voor hem ga.

Als ik de consulten vergelijk was hij veel geduldiger en heeft ook veel nauwkeuriger gemeten.

Ik ga er een nachtje over slapen.

Maar de datum staat op 2 okt mocht ik de knoop doorhakken:-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...
Op ‎26‎-‎8‎-‎2018 om 12:08 zei Jesssi:

verwarring alom, hij adviseerde iets totaal anders dan Velthuis haha

300 of 340 maar voorkeur was 300 en dan voor de spier.

Dit is qua herstel een heel ander verhaal.

Het is een hele aardige man die zo veel rust en proffesioneliteit uitstraalt dat ik denk ik voor hem ga.

Als ik de consulten vergelijk was hij veel geduldiger en heeft ook veel nauwkeuriger gemeten.

Ik ga er een nachtje over slapen.

Maar de datum staat op 2 okt mocht ik de knoop doorhakken:-) 

 

Hoi Jessie,

 

Ik zag dat jij inmiddels ook wat gepland hebt staan! Spannend! En wat is nou je uiteindelijke aantal CC geworden? Gaat nu opschieten voor je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.