Guest me-39

me-39 : 25 oktober 2018 : Dr. Zaal : Velthuiskliniek

Recommended Posts

Guest me-39

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum, dus hoop dat ik het goed doe.

Ik zal mij even voorstellen. Ik ben 32 jr en moeder van 2 kinderen. Door de zwangerschappen en borstvoeding/enorme stuwing ben ik niet meer tevreden over mijn borsten. Vandaar dat ik nu graag een bv zou willen.

Gister ben ik voor een intake bij dr. Zaal geweest in de Velthuis Kliniek. Ik moet zeggen dat het erg overweldigend was, vond het best spannend. Ik kreeg een hoop informatie en uiteraard heb ik ook gepast. Omdat ik wat meer volume aan de bovenkant wil werd mij ronde protheses geadviseerd. Ik had zelf al een en ander aan informatie opgezocht en was er een beetje vanuit gegaan dat ik anatomische protheses zou kiezen, dit omdat ik bij ronde een beetje bang ben dat het niet zo natuurlijk zou ogen. Dit was voor mijn gevoel dus even 'schakelen'. Maar dr. Zaal verzekerde mij dat het zeker niet onnatuurlijk zou ogen. Qua volume adviseerde zij 375 cc. Leek mij best groot. Ik lees hier vaak over wat kleinere protheses. Maar vanwege mijn bouw (wat bredere schouders en heupen, smalle taille) zou dit wel goed passen bij mij. Ik heb nu kleine een cup 80B. Ze verwachten hiermee een cup 80D te bereiken. 

Misschien merken jullie het al een beetje, maar ik twijfel nog een beetje of het niet te groot zal worden. 

Ik ben dus eigenlijk op zoek naar wat ervaringen van andere meiden die ook deze protheses hebben en qua volume ongeveer hetzelfde zitten. 

Ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren.

Groetjes me

Hoi,

Ik zit met precies dezelfde twijfel. Ik hrb ook een  consult gehad bij de Velthuiskliniek in Eindhoven bij dokter Wilmink. Mij is ronde prothesen geadviseerd high profile 350cc of 375 cc voor de borstspier. Maar ik wil dus ook echt niet van die ronde opgeplakte ballen. Ik heb nu een kleine b75.

Dat neppe ronde effect heeft voornamelijk te maken met de plaatsing. Achter of tussen (dual plane) de spier zal het ondanks het ronde implantaat nog steeds natuurlijk ogen waarbij je wel dat mooie beetje volume bovenin hebt. Ik heb zelf ook ronde 375cc HP mentor en ben er tot nu toe echt tevreden mee. Was zelf ook bang voor dat neppe, maar ziet er totaal niet als van die opgeplakte ballen uit :) ik heb trouwens dual plane, dus tussen de spier.

Guest me-39

@Chrisje29 ja lastig he. Zo moeilijk nog om je er een voorstelling van te maken. Dr Zaal zij wel het dat effect niet ging hebben bij mij. Daar gaan we dan maar vanuit!

Wel fijn om hier wat ervaringen van andere te lezen en zien. Ik ga dinsdag nog even terug om te passen en om nog wat vragen te stellen. Ip al een datum voor operatie gepland. Maar dan weet ik het hopelijk helemaal zeker! Spannend! ;)

@Annemarte dank je voor je reactie. Dat is fijn om te horen! En fijn dat je er zo tevreden mee bent! Bij mij zou het ook dual plane zijn en wil idd ook meer volume aan de bovenkant. 

Wat was jouw voorsituatie qua maat? En heb je toevallig foto’s?

hoe gaat het verder met je herstel?

Ik had een 75a/lege b. 1e 5 dagen had ik best veel pijn, maar vanaf dag 6 ging het ineens stukken beter. Ik ben nu 12 dagen po en heb gisteren voor het eerst weer auto gereden. was even pittig met schakelen maar alles moet weer even wennen. Ik heb een album met foto's, ik zal je daar aan toevoegen ;)

Guest me-39

@Annemarte Gelukkig gaat het beter! Kan mij voorstellen dat het ook wel even spannend is weer die spieren te moeten gebruiken zoals bij autorijden. Zou zelf bang zijn te snel weer te veel te doen. ;) Met twee kleine kinderen gaat dat nog wel een uitdaging worden. Dus ben benieuwd. 

Leuk als ik met je album mee mag kijken! Dank je. 

had ik ook inderdaad, was echt bang om teveel te doen, heb ik nog steeds. ik heb je toegevoegd, dus als je naar mijn profiel gaat en dan naar het tabblad albums kun je mijn foto's zien 

Guest me-39

@Annemarte dank je voor het toevoegen. Ik heb je foto’s gezien! Ziet er al mooi uit hoor! Leuk om te zien wat 375 cc kan doen. ;)

@Annemarte sorry voor de late reactie. Ik ben afgelopen donderdag geopereerd. Ben toch voor de 350cc gegaan. Tot nu toe valt het me heel erg mee allemaal. Ik heb ronde prothesen voor de spier dat scheelt ook wel wat denk ik. Hebben jullie ook soms zo'n branderig gevoel?

Guest me-39

@best_boobie zou misschien mijn titel aangepast kunnen worden?

Ik word 25 oktober geopereerd in de Velthuis Kliniek door dr Zaal. 

Alvast bedankt!

@Annemarte hoi Annemarte, ik heb 10sept de operatie maar ook ik ben nog steeds aan het twijfelen. Mag ik ook spieken. Ik ga ook voor dual plane. Maar het is nog de vraag Demi of Full (normaal of HP) van Motiva. Groetjes