Ga naar inhoud

Cin2 : 11 september 2018 : Dr. van Selms : OLVG-West


Aanbevolen berichten

Welkom terug! Het is achter de rug.

En nu vooral goed je rust nemen, veel drinken (als je niet misselijk bent) en laat je maar even verwennen in het ziekenhuis.

Ik ben blij je weer gehoord te hebben.

Slaapwel voor straks en tijdig pijnstilling bij vragen mocht het nodig zijn, he.

:48:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister om 11 uur gemeld in het ziekenhuis voor de operatie.

Om kwart voor twee werd ik gehaald om me klaar te maken voor de operatie.

Na het infuse moest ik nog wel even wachten voor ik naar de ok kon omdat operatie er voor nog bezig was.

Net voor de operatie kreeg ik antibiotica toe gediend en kwam de dokter af tekenen.

 

Bij het ontwaken kreeg ik meteen een ijsje. En mocht ik meteen kijken naar het resultaat. 

En de dokter kwam meteen langs om te vertellen hoe het gegaan is .

Hij vertelde dat er 1.5 kilo er afgehaald was.

 

De pijn viel meteen al mee, en kreeg alleen paracetamol voor de pijn.

Na een nachtje slapen kwam dokter Selms langs om alles nog een keer te controleren.

Na het verwijderen van de drains en nieuwe hechtpleisters, mocht ik weer naar huis.

 

Thuis wel erg moe en veel geslapen.

Niet of nauwelijks last van pijn.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

 

Proficiat en een goede herstel

 

:33:

Leuk dat het allemaal zo vlot is gegaan. 

Nu goed rusten en voorzichtig zijn. 

Welke cupmaat is hij naar toe gegaan.  

Ik wordt 21/1 geopereerd dus nog :125:heel pril bij me

 

Hou ons op de hoogte en ga je volgen 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Cin

 

Nog een vraagje.  Ik zou ook enkele kilo's willen vermageren naar mijn bvk toe. Was het bij je veel? En hoe heb jij dit gedaan? 

Zitten je sportbh goed? Welke maar heb je nu gekocht 

 

:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Doe ik het of niet?

Ik ga nu inderdaad me rust nemen en laat me verzorgen door me moeder. 

 

@Pixie10

 

Dank je wel

 

Hij heeft een keurige d gemaakt bij me. 

 

Ik ben in totaal 27 kilo afgevallen door gezonder te eten en van en naar me werk fietsen (25km)

 

Ik heb een sportbh gehaald met voor sluiting bij de hunkemoller. Ik had een c en d bij me en je kan bij de hunkemoller 30 dagen ruilen. En ik vind de bh wel lekker zitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel 

 

Het op de rug slapen gaat wel maar gelukkig mag ik ook op me zij slapen van de dokter. 

 

Nu drie dagen na de operatie kan ik wel zeggen wat is het me 100 procent mee gevallen. 

 

De dag na de operatie nog wel wat last van wond vocht en hier en daar wat lichte pijn. Vanuit het ziekenhuis advies gehad om 4 keer daags 2 paracetamol in te nemen. 

Ik merkte wel dat ik een opgezwollen buik en buikpijn had. 

 

Gister voor het eerst gedoucht en wat een verschil met er voor (ben er blij mee). En wat zijn ze blauw:D

Je ziet wel dat ze nog niet hun vorm hebben. 

 

Vandaag gestopt met de paracetamol omdat de buikpijn hier vandaan lijkt te komen en de pijn zonder echt goed te doen is. En hier zit ook meteen me valkuil. Omdat er bijna geen pijn is denk je al gauw dat kan ik wel doen voel toch geen pijn

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super dat je zo goed hersteld.  

En het douchen zal ook wel deugd gedaan hebben. 

 

Is precies tot een verschil van Pc tot Pc. 

 

En je pijn heb je eigenlijk al zeer goed onder controle leuk:35:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Cin2. Ik kan me niet herinneren dat ik buikpijn had maar ik heb hier wel al gelezen dat dat van de pijnstillers kan komen of dat sommige dames last krijgen van constipatie.

Ik heb een beetje constipatie gehad maar dat was snel opgelost toen mijn schoonzusje (waar ik logeerde tijdens mijn herstel) een beetje teveel lijnzaad door mijn Griekse yoghurt deed. :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Alweer drie weken na de operatie en wat ben ik er blij mee tot nu toe.

Vorige week zijn de hechtingen er uit gehaald en daarna wat last van pijn.

Het drie landen punt was open gegaan maar gelukkig ging deze weer vanzelf dicht.

Bij controle zei de dokter je mag alles weer, toch maar niet meteen alles gedaan.

 Maar autorijden en weer halve dagen werken gaan goed en ook het huishouden gaat weer.

 

Zijn jullie nog blij met jullie resultaat?

 

Groetjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Wat fijn @Cin2! Goed om te horen dat je zo goed en snel hersteld. Ik zelf sta pas aan het begin van het traject en heb 14 november pas de 1e afspraak bij de PC. Je vertelde dat je nog wat moest afvallen voordat je eraan begon. Had dat met je bmi te maken? Ik vraag het omdat mijn bmi nu 28 is. (Past goed bij mijn postuur want ben erg breed en gespierd) Maar ben wel bang dat ze daar moeilijk over gaan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.