Ga naar inhoud

Cin2 : 11 september 2018 : Dr. van Selms : OLVG-West


Aanbevolen berichten

Goedenavond,

 

Na heel wat jaren twijfelen begin dit jaar toch naar de dokter gegaan voor een verwijsbriefje naar de plastisch chirurg.

Vandaag eerste consult gehad bij de plastisch chirurg, na nog een paar kilo afvallen word de aanvraag ingediend bij de zorg verzekeraar.

Graag zou ik wat ervaringen horen van dames die een borst verkleining met borstlift hebben gehad.

 

Al vast bedankt

 

Groetjes cin

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-5-2018 om 19:09 zei Cin2:

Goedenavond,

 

Na heel wat jaren twijfelen begin dit jaar toch naar de dokter gegaan voor een verwijsbriefje naar de plastisch chirurg.

Vandaag eerste consult gehad bij de plastisch chirurg, na nog een paar kilo afvallen word de aanvraag ingediend bij de zorg verzekeraar.

Graag zou ik wat ervaringen horen van dames die een borst verkleining met borstlift hebben gehad.

 

Al vast bedankt

 

Groetjes cin

 

 

Hallo cin2 en welkom.

Je kan er mijn operatieverslag op nalezen en als je specifieke vragen hebt; stel ze maar.

Gefeliciteerd met je beslissing en succes met je verder traject.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Cin2:

Hallo doe ik het of niet,

 

Bedankt voor je berichtje

Wat ik me afvraag hoe lang het ongeveer doet voordat je weer je armen boven je schouders mag gebruiken?

 

mvg Cin

Hoi @Cin2; goh, ik heb echt wel geprobeerd om dat 6 weken  niet te doen. Je voelt wel wanneer het nog niet kan, maar je riskeert je herstel dan negatief te beïnvloeden. Ik heb dit weekend mijn ramen gelapt en voelde het nog trekken aan mijn littekens en ik ben nu 5 maanden post-OP. Iedereen herstelt anders natuurlijk. Maar iedereen kan ook maar 1 keer herstellen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hoi @Cin2; dat ging bij mij heel snel. Ik zou het even moeten opzoeken om juist te zijn maar volgens mij was het op 14 dagen of toch zeker binnen de maand. Wel goed nalezen want bij mij hadden ze eerst een foute goedkeuring opgesteld, maar dat was met een telefoontje snel in orde.

Ben jij uit NL of België?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi @Cin2

Gefeliciteerd met je datum - ik zet hem in mijn agenda en tel mee met je af.

Ik zou naar een B/C cup gaan en heb op advies van de PC 2 medische sportBH's aangekocht in C/D cup (vanwege de zwelling na de OP).

Uiteindelijk heb ik er maar 1 gedragen omdat de andere niet lekker zat. terwijl die in de was zat dan maar even rustig aan zonder BH. :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cin2

 

hoi hoi, 

 

Ik zie een datum, daarom heb ik gedeeltelijk de titel aangepast en topic verplaatst naar operatieverslagen, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates en dadelijk ook je verslag neerzetten en heb je alles netjes bij elkaar staan.

 

Waar en door wie word je geholpen, dan ga ik dat nog in de titel zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 hours ago, Cin2 said:

Hoi, @Manta en @Doe ik het of niet?,

 

Nog bedankt voor jullie reactie. 

Ik heb je verslag gelezen Manta, dit beantwoorde een aantal vragen die ik had. Inmiddels is de goedkeuring binnen en datum gepland (11 September).

Mag ik vragen hoe jullie besloten welke sport bh je van te voren moest kopen als je de maat nog niet weet.

De dokter had mij een C beloofd en mijn omvang was al 75. Die zat inderdaad ook goed maar je kan ook bij de HEMA 2 of 3 maten kopen en die niet goed zitten om (laten) ruilen.

 

Fijn dat mijn verslag je een beetje verder heeft kunnen helpen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi

Super dat je doorgezet hebt. Ik wil pas voor een consult inderdaad als er nog wat kilootjes af zijn en ik wat strakker ben door sporten.Dan kan de aanvraag naar de verzekering. Ben 5 jaar geleden ook al ns geweest en moest ook afvallen. Nu is mijn bmi 28  en ondrr de 30 moest. Plan is  over half jaartje. Dan is mijn dochter terug in Nederland. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei ellisnd:

Hoi

Super dat je doorgezet hebt. Ik wil pas voor een consult inderdaad als er nog wat kilootjes af zijn en ik wat strakker ben door sporten.Dan kan de aanvraag naar de verzekering. Ben 5 jaar geleden ook al ns geweest en moest ook afvallen. Nu is mijn bmi 28  en ondrr de 30 moest. Plan is  over half jaartje. Dan is mijn dochter terug in Nederland. 

Hoi, Het was inderdaad even door zetten. Voor welke cupmaat zou je willen gaan? Inderdaad verstandig om even te wachten totdat er iemand is om te helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Veel succes, meid! Ook jij kan dit.

Mij hielp het heel erg dat ik op een gegeven moment tegen mezelf zei: En nu laat ik het gewoon gebeuren.

Ik had alles overdacht, ik had ook alles voorbereid voor mijn herstel. Ik was er klaar voor.

Ik hoop dat je je zenuwen onder controle kan houden en dat je positief en zonder angst kan uitkijken naar het grote moment.

Ik steek morgen een kaarsje voor je aan.

:48:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe dat goed morgen.

Hopelijk kan je de slaap vatten vannacht en indien niet ... je mag morgen sowieso slapen en daarna helpt slaap heel goed bij je herstel.

:35: 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.