Ga naar inhoud

Lott90 : 6 mei 2018 : Dr. Kappel : Dr. Kappel Instituut


Aanbevolen berichten

Hee ladies! Ik lees al enige tijd mee met jullie verhalen en nu is het dan ook tijd mezelf maar eens voor te stellen, want... aankomende zondag word ik geopereerd! Ik vind het mega spannend en begin heel zenuwachtig te worden hahah maar jullie verhalen doen me zó goed! Ik hoop dat ik net zo enthousiast ga zijn:)

 

Ik ben Lotte, 28 jaar en zat al jaren te twijfelen voor een borstvergroting te gaan. Vorig jaar dan eindelijk definitief de knoop doorgehakt en consulten gehad bij dr Visser en dr Kappel. De hele manier van werken bij dr Visser was uiterst onprofessioneel, afstandelijk en eigenlijk een eindeloos web van excuses. Tot 4 keer toe is mijn operatie daar afgezegd wegens de meest onbenullige redenen. Uiteindelijk dr Kappel benaderd en dat was de beste keuze die ik had kunnen maken!

 

Voel me ontzettend prettig bij dr Kappel haar manier van werken en communiceren en ben dus ook veel zekerder van mijn zaak. Toch blijven de zenuwen (En twijfels) wel hun kop opsteken.. gelukkig heb ik al genoeg van jullie verhalen gelezen om te weten dat dat heel normaal is! Ik heb gekozen voor Hydrogel Monobloc en sta ook daar 100% achter. Waarschijnlijk kom ik uit op 275 cc, wat ervoor gaat zorgen dat ik van een volle 75a (zover een a vol kan zijn ahahah) naar een mooie c ga :)

 

Ik ben super benieuwd naar jullie foto's, die heb ik nog niet kunnen zien. Hoop dat ik binnenkort ook met jullie mooie foto's kan delen!! 

 

Groetjes,

Lotte

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hi Lotte,

 

Wat goed dat je jouw keuze hebt kunnen maken. Ik ga ook naar dr Kappel, waarschijnlijk in oktober. Ik krijg dan ook tussen de 275 en 300 CC.

Ben jij al geweest? 

 

Ik had bij haar ook een goed gevoel, eerder naar Dr. Nio geweest en naar Boerhaave. Mijn voorkeur gaat echt uit naar Hydrogel, vandaar dat Boerhaave afviel. Dr Kappel had ik een beter gevoel bij. Enige minpunt dat ik niet kon passen bij haar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-6-2018 om 16:17 zei Sherrie:

Hi Lotte,

 

Wat goed dat je jouw keuze hebt kunnen maken. Ik ga ook naar dr Kappel, waarschijnlijk in oktober. Ik krijg dan ook tussen de 275 en 300 CC.

Ben jij al geweest? 

 

Ik had bij haar ook een goed gevoel, eerder naar Dr. Nio geweest en naar Boerhaave. Mijn voorkeur gaat echt uit naar Hydrogel, vandaar dat Boerhaave afviel. Dr Kappel had ik een beter gevoel bij. Enige minpunt dat ik niet kon passen bij haar. 

 

Hee Sherrie,  yes ik ben nu bijna 6 weken po! Uiteindelijk 275 cc geplaatst en ik ben er erg blij mee! Het zijn geen jetsers, maar dat wilde ik ook niet. Het ziet eruit alsof het echt bij me hoort en ik ben er ontzettend blij mee!!

 

4 uur geleden zei Kuikentjepiep:

@Lott90 Is dat voor of achter de spier dat je gaat laten plaatsen?

 

Ik heb ze voor de spier! Voelde voor mij toch wel veel fijner en tot dusver (bijna 6 weken po) ben ik erg blij met het resultaat :)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Kuikentjepiep:

@Lott90 oh super! ik ben nog steeds opzoek naar een chirurg die de hydrogel bij mij voor de spier wil zetten . Welke cup maat had je voordien? 

 

Nou, Hydrogel en voor de spier = dr Kappel! Ik had eerst 75b, maar wel een kleine b, de cups waren nooit echt goed gevuld of zo.. en ik zit nu op 80c!

 

5 uur geleden zei Kuikentjepiep:

@Lott90 heb je foto's die ik mag bekijken? ben heel benieuwd naar het resulaat!

 

Yes ik zal morgen eens kijken hoe ik foto's kan toevoegen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Kuikentjepiep:

@Lott90super, dank je! Waar opereert ze juist? Ik woon in België  dus hopelijk niet te ver ??

Als het goed is heb je toegang tot het album! Staat een voor en na foto in. 

 

Haar praktijk zit in Zwolle, ze opereert in Vleuten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Kuikentjepiep:

@Lott90 wauw ik vind ze heel mooi geworden!! Bedankt dat ik mocht meekijken . Zie je iets van rimpeling of voel je randen? Dat is waarom de meesten chirurgen het liever niet voor de spier willen plaatsen...:24:

 

Dank je wel!! :D

 

Nee, geen rimpeling of randen! En dr. Kappel heeft aangegeven dat als er rimpeling zou ontstaan, ik door middel van lipofilling dat zou kunnen oplossen. Dat kost dan natuurlijk wel weer wat, maar veel liever dat dan in een gezonde spier gaan snijden! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei Rosa~:

Fijn dat ik even mocht spieken.

Heel mooi geworden. 

Hoe gaat het nu met jou herstel?

Kan je alles alweer doen...

 

Yes! Vandaag precies 6 weken po, dus mag officieel alles weer. Het herstel is me echt alles meegevallen. Heb eigenlijk geen pijn gehad, het was vooral heel ongemakkelijk een week lang. Tweede week ging al een stuk beter en vanaf de 3e week vergat ik elke dag wel een paar keer dat ik geopereerd was! Hetgene mij echt nog steeds nekt is de narcose. Heel snel moe, slechte conditie, vergeetachtig.. maar dat is dan ook alles. Het is dus echt heel erg goed gegaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-6-2018 om 12:04 zei Lott90:

Yes! Vandaag precies 6 weken po, dus mag officieel alles weer. Het herstel is me echt alles meegevallen. Heb eigenlijk geen pijn gehad, het was vooral heel ongemakkelijk een week lang. Tweede week ging al een stuk beter en vanaf de 3e week vergat ik elke dag wel een paar keer dat ik geopereerd was! Hetgene mij echt nog steeds nekt is de narcose. Heel snel moe, slechte conditie, vergeetachtig.. maar dat is dan ook alles. Het is dus echt heel erg goed gegaan!

Hey, ik ben super enthousiast geworden door jouw verhaal... heb eind juni een afspraak bij dr Kappel, maar hoe kan ik toegang krijgen tot jouw foto'? Ben namelijk erg benieuwd want kan nergens op internet voor- en na foto's van monobloc zien... :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-6-2018 om 13:09 zei Marya:

Hey, ik ben super enthousiast geworden door jouw verhaal... heb eind juni een afspraak bij dr Kappel, maar hoe kan ik toegang krijgen tot jouw foto'? Ben namelijk erg benieuwd want kan nergens op internet voor- en na foto's van monobloc zien... :o

 

2 uur geleden zei Chantelle:

Zou ik ook eens mogen spieken in je album? Van hydrogel zie je idd amper voorbeelden op internet...

 

Jullie hebben beiden toegang! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

hi Lotte @Lott90,

 

Zou ik je foto's ook mogen zien? Ik ga waarschijnlijk precies hetzelfde als jou krijgen dus ben super benieuwd naar het resultaat. Wat fijn om te horen dat je er blij mee bent!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-6-2018 om 10:42 zei Sherrie:

hi Lotte @Lott90,

 

Zou ik je foto's ook mogen zien? Ik ga waarschijnlijk precies hetzelfde als jou krijgen dus ben super benieuwd naar het resultaat. Wat fijn om te horen dat je er blij mee bent!!

Heb ze gestuurd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 months later...

Hi Lott!

Ik heb jouw berichten op het forum gelezen en ben benieuwd naar hoe het nu een jaar later met je gaat. Ben je nog blij met je keuze? Had je iets anders gedaan als je het overnieuw mocht doen? Hoe ervaar je de monobloc implantaten? 

Ik heb volgende week een eerste consult maar ben toch wat angstig, weet niet zo goed wat nou de verstandigste keuze is.. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.