Ga naar inhoud

Hoe strak doen jullie de borstband?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

Ik heb onlangs voor de tweede keer een prothesewissel laten doen (nu 12 dagen po), waarbij ik weer terug ben gegaan naar ronde protheses, vooral vanwege verschil in projectie en zachtheid. En in tegenstelling tot de vorige keer ben ik er nu al wel heel blij mee! Ik draag deze keer ook een borstband maar vind het lastig inschatten hoe strak deze moet. Daarbij denk ik vooral even aan het indalen van mijn rechterborst: de vorige keer was deze niet goed ingedaald. Dat wil ik deze keer voorkomen en ik zie nu al dat 'ie iets achterloopt op links en wat boller blijft aan de bovenkant. Heeft het zin om de band dan wat strakker te doen of kan je de band ook te strak doen? Pijn vind ik niet erg. Ik heb liever dat het allemaal mooi wordt. :-) En doen jullie dan ook de onderkant van de bh los? Om ruimte te maken, doe ik af en toe ook de onderste haakjes van mijn sport-bh los zodat er ook ruimte is om te zakken. 

En, nu ik hier toch aan het schrijven ben, in hoeverre doen jullie alweer van alles na een kleine twee weken? Ik voel me goed, ben 12 dagen po, en probeer rustig aan te doen, maar gebruik toch mijn armen al wel regelmatig (achter de computer bijvoorbeeld :-)), maar probeer vooral te voorkomen dat mijn ellebogen boven mijn schouders uitkomen. 

Ik hoor graag jullie ervaringen. Alvast bedankt! 

Xx Lydia 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey , ken niet zoveel van deze site maar was ook opzoek naar dezelfde vraag. Wanneer weet ik of de borstband genoeg spant of net teveel spant ? Heb 1 borst die nog moet zakken de andere zit al goed op zijn plaats en ben bang dat hij niet even mooi ga zakken .  1 juni geholpen 315 cc . Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Lydia,

Ook ik overweeg een tweede borstprothesewissel. Zou het wel graag iets groter willen hebben, voller aan de bovenkant en zijkant. Er is lipofilling voorgesteld, maar daar lees geen goede berichten over. Heb jij de prothese voor of achter de spier laten plaatsen? En is het zo wat ze zeggen dat het de tweede keer minder pijnlijk is? Hoeveel cc is dat van jou? En zou ik je foto's mogen zien?
Hartelijke groet, Inimini

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij moet de band net voelbare druk geven, als je voelt dat hij strak zit zit hij te strak.
De prothese gaat toch niet sneller zakken dan dat de boel eromheen gaat ontspannen zodat er ruimte komt om te zakken ;) 
Achterkant van de borstband zat bij mij lager dan de band van mijn bh aan de achterkant. Bij de voorkant zat de borstband nét boven de rand van m'n sportbh, kon net in m'n decollete gluren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.