Ga naar inhoud

Hilde88 : 30 april 2018 : Dr. van der Leij : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

ik heb deze forum aangeraden gekregen en vind het erg leuk om ervaringen te lezen van anderen.

 

Ik heb altijd al gezegd dat als ik mijn gezin compleet had ik iets aan mijn borsten wou laten doen. Ze zijn eigenlijk nooit mooi geweest. Na een zoektocht op internet welke kliniek mij het meeste aansprak kwam ik terecht bij Bergman kliniek. Na een intake gesprek en een paar dagen nadenken hebben we de optatie gepland.

 

En toen was het eindelijk zover Ik heb gisteren een borstvergroting gehad. 415cc dual plane.

ik heb mezelf goed ingelezen zodat ik een beetje een idee had wat mij te wachten stond. 

 

Maar ik moet toegeven ik had minder ‘pijn’ verwacht mijn linkerborst is goed blauw en daar dus ook goed last van.. iemand hier tips voor? En hoe staan jullie op uit bed? 

 

Ik heb deze hele week tijd om bij te komen en vanaf volgende ben ik overdag weer alleen thuis met de kinderen ( 4 jaar en 11 maand) 

ik hoop dat dat te doen is...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Helaas kan ik je geen tips geven. Ik ben me nog aan het orienteren op een bv.

Wel lekker dat je nu een week zonder kinderen bent. Dat scheelt al een hoop voor het herstel. ;)

Ikzelf ben ook mamma van 2 kids. 6 jaar en 2 jaar.

 

Ben je tevreden over Bergman? 

 

Succes met het herstel! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden zei essie85:

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Helaas kan ik je geen tips geven. Ik ben me nog aan het orienteren op een bv.

Wel lekker dat je nu een week zonder kinderen bent. Dat scheelt al een hoop voor het herstel. ;)

Ikzelf ben ook mamma van 2 kids. 6 jaar en 2 jaar.

 

Ben je tevreden over Bergman? 

 

Succes met het herstel! :116:

 

Ik heb mezelf ook goed voorbereid. Bergman is wel een wat duurdere kliniek maar ik wou een mooi resultaat en had een heel goed gevoel na de intake. 

Even niet de zorgen voor beide jongens is fijn want ben best moe van de ingreep. 

Maar het resultaat is het zeker waard geweest...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.