Recommended Posts

Hallo allemaal ik heb gisteren mijn intake gehad en 2 mei krijg ik eindelijk weer mijn mooie volle borsten terug na twee kids en 8 kilo te zijn afgevallen (ben 1.58 en weeg 50 kilo) zijn mijn borsten leeg.. had altijd cup E dus om ze weer op te vullen raden ze mij minimaal 450cc aan.. heb ook 500 cc gepast en vind het toch best wel groot wat vinden jullie..links is 500 rechts 450

A718F5A3-26E5-49C1-9304-E6D61071B97C.jpeg

• Upvote 1

Guest Gastje

Links vind ik echt het mooist. Je wil ook nog normaal leuke truitjes of blousjes of jasjes willen kopen. Ik bem ook niet zo groot. 1:54 heb 330cc cup 80B 75C

links oogt kkleiner omdat de foto verderweg genomen is ;)

Ik zou voor maatje kleiner gaat omdat je niet groot van je eigen bent..... Daarbij blijft je eigen gevoel het belangrijkste!!

Mijn eerlijke mening is dat ik ze te groot vind. Je moet natuurlijk doen wat jij mooi vind :35:

Guest Gastje

Hahaha hoe misleidend. 

Ik ben het met Nina34 eens. Vind ze ook net te groot voor jou postuur. Denk dat het te nep gaat lijken. 

Dit is mijn mening he!!!

Ik hou van zo natuurlijk mogelijk.

Ja ik vind ze ook iets te groot... maar hoorde wel van anderen dat ze dan ook wat kleiner lijken te zijn na de OP.

Hallo Allemaal woensdag is mijn grote dag!! Spannend ik krijg 450 cc van mentor dual plane zijn er dames die dit ook hebben en mooie voorbeelden ervan hebben en ik deze mag zien? Alvast bedankt liefs 

• Upvote 1

Ik heb 450 cc dual plane alleen andere protheses. Ik heb eurosillicone 85% gevuld vallen heel natuurlijk als een druppel/anatomische. Mijn album is openbaar.

morgen precies 4 weken po. 

• Upvote 1