Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal ik heb gisteren mijn intake gehad en 2 mei krijg ik eindelijk weer mijn mooie volle borsten terug na twee kids en 8 kilo te zijn afgevallen (ben 1.58 en weeg 50 kilo) zijn mijn borsten leeg.. had altijd cup E dus om ze weer op te vullen raden ze mij minimaal 450cc aan.. heb ook 500 cc gepast en vind het toch best wel groot wat vinden jullie..links is 500 rechts 450

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Links vind ik echt het mooist. Je wil ook nog normaal leuke truitjes of blousjes of jasjes willen kopen. Ik bem ook niet zo groot. 1:54 heb 330cc cup 80B 75C

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei Gastje:

Links vind ik echt het mooist. Je wil ook nog normaal leuke truitjes of blousjes of jasjes willen kopen. Ik bem ook niet zo groot. 1:54 heb 330cc cup 80B 75C

Bedankt voor je reactie maar links is nog groter als rechts He..ik vind het ook best groot hoor.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Boobiesm:

Bedankt voor je reactie maar links is nog groter als rechts He..ik vind het ook best groot hoor.. 

Hahaha hoe misleidend. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei e.e.f.:

Ik ben het met Nina34 eens. Vind ze ook net te groot voor jou postuur. Denk dat het te nep gaat lijken. 

Dit is mijn mening he!!!

Ik hou van zo natuurlijk mogelijk.

Ben het helemaal met je eens hoor bedankt voor je mening

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei e.e.f.:

Ik ben het met Nina34 eens. Vind ze ook net te groot voor jou postuur. Denk dat het te nep gaat lijken. 

Dit is mijn mening he!!!

Ik hou van zo natuurlijk mogelijk.

Dank je wel voor je mening ben het met je eens 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb 450 cc dual plane alleen andere protheses. Ik heb eurosillicone 85% gevuld vallen heel natuurlijk als een druppel/anatomische. Mijn album is openbaar.

morgen precies 4 weken po. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Persoonlijk vind ik beide maten erg groot lijken bij je slanke postuur.

 

Nu zie je een foto waar je een pas prothese met sport bh aan hebt.

De realiteit in normale bh zal nog groter zijn. 

 

Ik zou voor een maatje kleiner gaan.

Succes met je keuze! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 10-5-2018 om 09:13 zei Saskiabloem:

@Boobiesm en hoe is de operatie gegaan? ben je blij met je CC's? 

Zelf krijg ik 1 juni dezelfde CC plaatsing en merk 

Hallo meiden alles is goed gegaan sorryvoor de late reactie... ja ben er heel blij mee en de pijn is me enorm mee gevallen.. ik zal even foto s toevoegenvan voor en na achteraf had ik ook wel 500 cc kunnen doen ij kleding zie je het echt niet zo dan wanneer je de protheses past..

ben woensdag 4 weken po 

6a83bdef-8fb1-4bb5-a34e-cc67a047e91b7527b6c6-2946-4466-9691-e002ce41d787

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Op 28-5-2018 om 11:10 zei Boobiesm:

Hallo meiden alles is goed gegaan sorryvoor de late reactie... ja ben er heel blij mee en de pijn is me enorm mee gevallen.. ik zal even foto s toevoegenvan voor en na achteraf had ik ook wel 500 cc kunnen doen ij kleding zie je het echt niet zo dan wanneer je de protheses past..

ben woensdag 4 weken po 

6a83bdef-8fb1-4bb5-a34e-cc67a047e91b7527b6c6-2946-4466-9691-e002ce41d787

Mag ik misschien jou foto's ook zien? Ben erg benieuwd! Door wie ben jij geholpen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.