Ga naar inhoud

Jaimy2018 : 14 mei 2018 : Dr. Fresow : Faceland


Aanbevolen berichten

Gast Janne22
10 uur geleden zei Jaimy2018:

L

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Dat ziet er al mooi uit. Dat had ik zo echt niet hoor..Goed herstel gewenst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Janne22
Op 10-5-2018 om 19:55 zei Samanthaadore:

Hoi hoi als eerste super dat je een datum hebt alvast heel veel succes maar komt allemaal goed.:1bouncingboobs:

Ik was zelf ook heel onzeker over mijn borsten en eigelyk nu sinds een dag of 2 merk ik toch dat ik steeds zekerder word ben morgen 3 weken po. 

 

Ben benieuwd hoe jij alles gaat ervaren xx

Doet me goed te lezen dat jij nu pas wat zekerder begint te worden..Zoals je in mijn voorsteltopic kunt lezen ben ik ook nog niet zo zeker. Misschien ervaar jij de onzekerheid erover anders dan ik hoor, maar ik vind het toch best heftig zo’n verandering..

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Jaimy2018:

Luvpasta ik ben binnen 2 weken geopereerd door hem.

Hey alles goed zie ik..mooi al he. Ik denk dat jij geluk hebt gehad dan, want ik heb toch echt 12 weken moeten wachten op hem:o. Hij had eerder geen plek. En ik ben al via Bauland kliniek geopereerd. Niet via Faceland( wachttijd nog langer door patienten stop hoorde ik). Er zal wel een uitvaller zijn geweest.:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Crazy ja gaat zeker snel het gaat eigelijk heel goed gister voor het eerst een paar uurtjes gewerkt dat merkte ik savonds wel met duizeligheid maar kan misschien ook door de warmte komen , ik heb het eigelijk nooit. Wat een mooie foto heb je :33: wanneer ben jij geppereerd en hoe gaat het met jou x

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Jaimy2018:

@Crazy ja gaat zeker snel het gaat eigelijk heel goed gister voor het eerst een paar uurtjes gewerkt dat merkte ik savonds wel met duizeligheid maar kan misschien ook door de warmte komen , ik heb het eigelijk nooit. Wat een mooie foto heb je :33: wanneer ben jij geppereerd en hoe gaat het met jou x

Haii, jii was 2 dagen voor mij aan de beurt. Ik vond het zo spannend. Jeetje alweer aan het werk. Ik ben nog snel moe daar baal ik zo van  (al ben ik nu wel ziek) maar normaal had ik dit nooit. Ben super actief normaal gesproken nu snel op energie level nul! Ik moet nog niet aan werken denken. Heb ook nog een weekje gelukkig. Verder gaat het met mijn herstel heel goed kan haast alles weer zelf. Enige is die vermoeidheid dan. Dank je :) ik wilde ff een foto zonder die lelijke bh ;) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.