Ga naar inhoud

Jaimy2018 : 14 mei 2018 : Dr. Fresow : Faceland


Aanbevolen berichten

Goedenavond dames, 

 

ik wou me even voorstellen ik ben Jaimster 31 jaar ik ben voor meerdere consulten geweest voor een borstvergroting waar ik vandaag uiteindelijk het definitieve gesprek heb gehad bij de plastisch chirurg.

vind het fijn om hier het een en ander te lezen over alles en zou graag ook wat foto’s van andere zien.

 

heb je vragen stel ze gerust.

 

liefs jaims

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi @Jaimy2018

Ik heb begrepen dat je graag toegelaten wil worden tot de meiclub. 
Zou je dan eerst dit topic willen updaten? Je zult een datum hebben voor je operatie neem ik aan :)
Laat je even weten hoe het definitieve gesprek ging, welke pc je hebt, welke datum en in welke kliniek de operatie gaat plaatsvinden?

Daarna kunnen wij je topictitel aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. Dan kun je in dit topic namelijk ook al je updates blijven plaatsen. Zo gaat er geen info verloren voor het forum :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei best_boobie:

Hoi hoi @Jaimy2018

Ik heb begrepen dat je graag toegelaten wil worden tot de meiclub. 
Zou je dan eerst dit topic willen updaten? Je zult een datum hebben voor je operatie neem ik aan :)
Laat je even weten hoe het definitieve gesprek ging, welke pc je hebt, welke datum en in welke kliniek de operatie gaat plaatsvinden?

Daarna kunnen wij je topictitel aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. Dan kun je in dit topic namelijk ook al je updates blijven plaatsen. Zo gaat er geen info verloren voor het forum :)

xx BB

———-

 

hoihoi ik heb inmiddels een datum wordt 14 mei geopereerd door Faceland door Dr Fresow. Ik heb gekozen voor 550 links en 500 rechts ivm ongelijke borsten.

 

vind het zo spannend allemaal en ben zo blij met alle foto’s die hier voorbij komen en hoe zelfverzekerd de meeste meiden nu overkomen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi als eerste super dat je een datum hebt alvast heel veel succes maar komt allemaal goed.:1bouncingboobs:

Ik was zelf ook heel onzeker over mijn borsten en eigelyk nu sinds een dag of 2 merk ik toch dat ik steeds zekerder word ben morgen 3 weken po. 

 

Ben benieuwd hoe jij alles gaat ervaren xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-5-2018 om 21:06 zei Jaimy2018:

———-

 

hoihoi ik heb inmiddels een datum wordt 14 mei geopereerd door Faceland door Dr Fresow. Ik heb gekozen voor 550 links en 500 rechts ivm ongelijke borsten.

 

vind het zo spannend allemaal en ben zo blij met alle foto’s die hier voorbij komen en hoe zelfverzekerd de meeste meiden nu overkomen. 

Ik ben ook geopereerd door dokter Fresow, super arts en ik ben erg te spreken over de kliniek, zelfs in het weekend kreeg ik op de zaterdagavond 23.00 zelfs Fresow persoonlijk te spreken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Samanthaadore:

Hoi hoi als eerste super dat je een datum hebt alvast heel veel succes maar komt allemaal goed.:1bouncingboobs:

Ik was zelf ook heel onzeker over mijn borsten en eigelyk nu sinds een dag of 2 merk ik toch dat ik steeds zekerder word ben morgen 3 weken po. 

 

Ben benieuwd hoe jij alles gaat ervaren xx

Samanthaadore heb je ook foto’s in je album hoeveel cc heb jij geplaatst en hoe is het gegaan? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Marie_86:

Ik ben ook geopereerd door dokter Fresow, super arts en ik ben erg te spreken over de kliniek, zelfs in het weekend kreeg ik op de zaterdagavond 23.00 zelfs Fresow persoonlijk te spreken! 

Marie_86 Oh wat super zeg, vond dr Fresow in het gesprek een hele aardige man die echt de tijd voor me nam. Heb jij foto’s van je boobs. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad een vriendelijke man. De foto is een paar uur na de operatie genomen toen ik net thuis was. 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Jaimy2018:

Samanthaadore heb je ook foto’s in je album hoeveel cc heb jij geplaatst en hoe is het gegaan? Xx

Ik heb helaas geen foto's .

Ik heb 360 cc en alles is eigelijk heel goed gegaan ik heb het de eerste week wel heel moeielijk gehad wand ik ben niet goed in rust nemen en dat moet je echt wel. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemiddag lieve dames , 

 

vanochtend om 9 uur moest ik me eigen melden, om kwart voor 11 uiteindelijk naar de operatiekamer om me klaar te maken om 12 uur geopereerd en wel terug op de uitslaapkamer. Daar kwam ik heel snel bij. Opzich leek het goed te gaan tot ik afgekoppeld werd van het apparaat en ik me duizelig voelde worden en gelijk flauwviel. Uiteindelijk weer aangesloten aan de apparaten en een zoete beker siroop gekregen en toen knapte ik weer op. Rond 2 uur zaten we in de auto terug naar huis. Voel me nu best redelijk. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.