Ga naar inhoud

Mezelf voorstellen


xCh0colate

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Dit forum lijkt me een goede plek om eens een kijkje te komen nemen en me even voor te stellen! (:

 

Ik ben 21 en al sinds ik me herrinner ontevreden over mijn "borsten". Altijd had ik de hoop dat ze nog in volume toe zouden toennemen, maar dat is nooit gebeurd en zal ook niet meer gebeuren besef ik me... Aan de ene kant zou je kunnen zeggen dat het bij mijn lichaam past, 1.60m met een gewicht van ongeveer 50 kg en cupmaat A/AA (?) en probeer ik mezelf er niet zo slecht over te voelen / naar beneden te halen en te accepteren, maar toch..

 

Daarnaast vraag ik mezelf soms af of ze niet gewoon waren gegroeid als ik aan de pil was geweest jaren geleden. Ook heb ik rond mijn 15e/16e anorexia gehad waarbij mijn menstratie 1,5 - 2 jaar uit is gebleven en kan ik soms verdietig worden van het idee dat dat misschien ook niet zo bevorderlijk is geweest en ik het daarmee heb verpest. (Vragen waarmee je toch niks kunt, dat weet ik).

 

Eind maart ben ik naar een pc in het het ziekenhuis geweest voor een consult voor lipofilling, omdat vreemd materiaal, zwetende silliconen en de gevaren  (inkapselen, ASIA syndroom, kanker, ms, etc.) me erg benauwen, vooral na het lezen/zien van dit was ik geschokt:

https://zorgnu.avrotros.nl/uitzendingen/08-11-2016/borstimplantaten/

 

Ze stelde me een paar vragen zoals: rook je? Komt er borstkanker voor in de familie? Etc. waarna ze me opmeette, ik me daarna weer aankleedde en ze vervolgde met "..en waar denk je dat ik dat vet vandaan moet halen?" Ik had er rekening mee gehouden, maar toch kwam het wel hard aan, omdat dit me de enige (veilige) optie leek. Bovendien bereik je er in mijn geval te weinig resultaat mij. Na vijf minuutjes en €50 lichter stond ik weer buiten, heb ik z.s.m. de toiletten opgezocht en daar echt even een potje zitten janken. Ik had wel een folder meegekregen over silliconen, maar ik had zo n brok in mn keel en was zo volgeschoten, dat ik daar niet over kon praten. Ook had ik me daar niet genoeg in verdiept en op voorbereid, zoals met de lipofilling.

 

Ik wilde het er bij laten, silliconen, brrrr een vreselijk eng idee dat zoiets in mijn lichaam zit en rare dingen doet en er ook niet zomaar even uit kan. Als het kwaad geschied is, is het al te laat lijkt mij.

 

Met name vanaf de voorbereidingen op het consult tot nu blijft het me dagelijks heeel erg bezighouden: een borstvergroting. Ik ga hier even meelezen en ben van plan alsnog een keer ergens op consult voor silliconen implantaten te gaan, omdat ik me toch graag serieus wil laten informeren. Dat maakt het misschien makkelijker ooit een besluit te maken.

 

Mn voorstelronde is erg lang geworden zie ik :blush:

 

Groetjes xCh0colate

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.