Ga naar inhoud

fitgirl90 : 13 juni 2018 : Dr. Peters : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

Grappig verslag heb je geschreven. Gefeliciteerd meis! Zijn ze bij jou achter de spier, voor de spier of dual plane geplaatst? Dat je naar de Mac ging vind ik wel bijzonder haha. Ik was echt dissy, moe en pijn. Dus dat beschuitje bij de kliniek was genoeg. Veel plezier en goed herstel gewenst. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei fitgirl90:

:1bouncingboobs: 

 

Jippieee ze zitten erin !

 

de zenuwen begonnen vanochtend steeds verder toe te nemen naarmate de tijd dichter bij kwam. Om 12uur werd ik geroepen om mee te gaan naar ok.

 

ik moest me omkleden in een kamertje en kreeg mooi schortje aan en mutsje op. Uiteindelijk in andere kamer wachten op de dokter die nog even kwam aftekenen. We zijn uiteindelijk gegaan voor 350 en 375!

 

ik werd wakker om 13:15 en moest echt even bij zinnen komen. Zag alles wazig, stonden 3 mensen aan Mn bed maar kon ze niet goed zien. In de tussentijd Mn sportbh aangedaan, maar kon mijn tieten dus niet zien!:o Half uur later was ik weer helder en was ik erg druk aan het kletsen met de andere dames! Toen bij omhoog gaan toch wel ff scheut pijn en later toen mijn zus erbij kwam moest ik even huilen van de spanning die eruit kwam. 

 

Om 15:15 mocht ik naar huis en zijn we eerst nog even een burgertje gaan eten bij de mac! Haha :3:

 

toen rond half 5 thuis gekomen kon ik eindelijk mijn bh uit doen om de meiden te bewonderen!! Schrok me rot haha zo groot en ook zo mooi nu al! 

 

Al met al is het allemaal goed gegaan en ben ik er heel blij mee! Wel nog wat emotioneel. Probeer t even rustig aan te doen en hopelijk valt de pijn nog te doen.

 

probeerde een foto te uploaden maar dat lukte me net niet. Die volgt dus nog!

 

tot later ! Liefs van mij 

Wohoeeee! Top meid! Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan en heel fijn herstel gewenst:116:

 

Xxx noelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yesss!! Gefeliciteerd:116: geen @fitgirl90 meer maar boobiegirl :1big_boobs: hahahaha

Heel fijn dat alles goed is gegaan en kan me best voorstellen dat het emotioneel is.. komt goed wijffie! Lekker van genieten! Ben ook idd benieuwd naar het resultaat, heb je een.voor en na foto?

Rust lekker uit :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei fitgirl90:

Foto’s uploaden is gelukt en heb veel meiden al toegevoegd! Laat me nog ff weten als je ook wil zien.

 

morgen reageer ik op jullie lieve verhalen begin echt moe te worden! X 

Wauww ik heb even gespiekt!

Super mooie boobies! Kun je alleen maar trots op zijn :tatice_04: happy you!

Had je een pb gestuurd, reageer maar wanneer je kunt.. eerst ff bijkomen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei fitgirl90:

Foto’s uploaden is gelukt en heb veel meiden al toegevoegd! Laat me nog ff weten als je ook wil zien.

 

morgen reageer ik op jullie lieve verhalen begin echt moe te worden! X 

Ik zou ook graag bij je spieken hoe het geworden is @fitgirl90 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel @Mrs., @SN_90, @leek, @smizebra, @Bloemmetje, @Noelle2612 En @Fems!

 

11 uur geleden zei smizebra:

Grappig verslag heb je geschreven. Gefeliciteerd meis! Zijn ze bij jou achter de spier, voor de spier of dual plane geplaatst? Dat je naar de Mac ging vind ik wel bijzonder haha. Ik was echt dissy, moe en pijn. Dus dat beschuitje bij de kliniek was genoeg. Veel plezier en goed herstel gewenst. 

 

Ze zijn dual plane geplaatst. 

En ja ik was echt super actief uit de operatie gekomen. Hele dag alleen maar lullen en paraderen. Maar daar ben ik nu toch wel van terug gekomen..

 

heb een helse eerste nacht gehad! Voor het slapen/in bed liggen een oxycodon ingenomen en om 2uur nog 2 para, maar heb nog veel pijn gehad. Nu weet ik ook wat ze bedoelen met druk op je borst! Idd net een vrachtwagen die over je heen rijdt.

 

zal blij zijn als die eerste dagen voor bij zijn en we kunen genieten van de dames! Straks even proberen te douchen met wat hulp. Voel me echt invalide.

 

hier nog ff voor/na foto, kan iedereen het zien: 

 

Xx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei fitgirl90:

Dankjewel @Mrs., @SN_90, @leek, @smizebra, @Bloemmetje, @Noelle2612 En @Fems!

 

 

Ze zijn dual plane geplaatst. 

En ja ik was echt super actief uit de operatie gekomen. Hele dag alleen maar lullen en paraderen. Maar daar ben ik nu toch wel van terug gekomen..

 

heb een helse eerste nacht gehad! Voor het slapen/in bed liggen een oxycodon ingenomen en om 2uur nog 2 para, maar heb nog veel pijn gehad. Nu weet ik ook wat ze bedoelen met druk op je borst! Idd net een vrachtwagen die over je heen rijdt.

 

zal blij zijn als die eerste dagen voor bij zijn en we kunen genieten van de dames! Straks even proberen te douchen met wat hulp. Voel me echt invalide.

 

hier nog ff voor/na foto, kan iedereen het zien: 

 

Xx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Hoi @fitgirl90, wat zijn ze mooi geworden zeg! Echt super! Ben je er zelf ook tevreden over? Prachtig!

 

ja, het is wel behelpen hè? Ik heb vandaag mijn 3e dag PO en de nacht is heel goed verlopen. Ik kan alleen echt niet zelf overeind komen. Net weer wat pijnstillers genomen, en hopelijk vandaag weer wat beter dan gister. 

 

Heel veel succes met je herstel en hopelijk gaat het bij jou ook steeds beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei fitgirl90:

Dankjewel @Mrs., @SN_90, @leek, @smizebra, @Bloemmetje, @Noelle2612 En @Fems!

 

 

Ze zijn dual plane geplaatst. 

En ja ik was echt super actief uit de operatie gekomen. Hele dag alleen maar lullen en paraderen. Maar daar ben ik nu toch wel van terug gekomen..

 

heb een helse eerste nacht gehad! Voor het slapen/in bed liggen een oxycodon ingenomen en om 2uur nog 2 para, maar heb nog veel pijn gehad. Nu weet ik ook wat ze bedoelen met druk op je borst! Idd net een vrachtwagen die over je heen rijdt.

 

zal blij zijn als die eerste dagen voor bij zijn en we kunen genieten van de dames! Straks even proberen te douchen met wat hulp. Voel me echt invalide.

 

hier nog ff voor/na foto, kan iedereen het zien: 

 

Xx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wauwww moooi!  Nu al!:57:

 

Hahah ja ik had precies t zelfde. Heel de dag nadat ik was geopereerd volop energie en goede zin. 

 

Sow toen kwam nacht 1po:19: wat een drama was dat. Volgens mij om 3 uur snachts naar de bank verkast. Kon echt niet in bed liggen hahah.

 

Paar dagen meis gaat t stukke beter! 

Maar voor nu vooral genieten van je nieuwe boobs!

 

Liefs noelle xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @fitgirl90 ze zijn erg mooi geworden!! En zullen alleen maar nog mooier worden. Het gevoel dat er een vrachtwagen over je heen rijd of een olifant over je heen loopt hoort er blijkbaar helaas bij. 

Hopelijk verloopt vanacht beter zodat je wat kan rusten. Een goed herstel toegewenst! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei fitgirl90:

Dankjewel meiden!:33:

 

vooralsnog nacht nog geen succes. Tis nu half 4 en heb me zojuist naar de bank verplaatst. Ligt toch wat harder en meer ondersteuning dan bed. Nog ff doorbijten!

 

Hoihoi, balen zeg! Bij mij ging het op dag 3 PO echt aanzienlijk beter! Hopelijk bij jou ook! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.