Ga naar inhoud

ACCZ Kliniek


Romana

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb zaterdag 22 januari een consult van de ACcZ kliniek in zeist!

Zijn er mensen hier op deze forum die toevaliig hier ook al zijn geweest?

Heb helaas op internet wat nare dingen gelezen over Dr onselen.., dit maakt me best angstig!

Hoop op een snelle reactie!

Gr Romana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is idd een patient overleden maar ik heb het er met Van Onselen over gehad en hij praat er gewoon open en eerlijk over. Ik zat er eerlijk gezegd niet zo mee.

Het resultaat bij mij vind ik erg mooi geworden. Ik vroeg om een natuurlijke look en daar heeft hij voor gezorgd. Het ziet er niet nep uit.

Er zijn al een heleboel meiden van dit forum door hem geopereerd en volgens mij zijn de meeste goed te spreken over de BV.

Maak alvast een lijstje en misschien kan je hem er ook gewoon naar vragen als je er erg angstig over bent wat er is gebeurd.

Liefs

Excella

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik heb op 6 december 2010 een BV gehad en ik ben nog steeds zeer tevreden. Prima arts en een zeer fijne kliniek.

X

Yalenka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie verhalen stellen mij erg gerust! Ik moet 22 jan maar gewoon afwachten en dan zien we het wel!

Ik heb een 75 B wat zou dan een mooie bv zijn denken jullie? Ik wil namelijk natuurlijke borsten houden en

niet te opvallend!

X

Romana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kunnen wij denk niet zeggen. Ieder lijf is anders, de 1 is klein en tenger de ander klein en fors, of groot en slank of vol..

Ik ging met 360cc anatomisch onder de spier van een kleine B naar een D. Ik ben lang en slank, het had in mijn ogen nog wel iets groter gemogen :blush: maargoed, ik wou zo natuurlijk mogelijk en dat is nu wel goed gelukt.. anders was het misschien idd wat nep geweest

Maar tijdens je consult kan je passen, en dan zul je zien dat er bij jou weer wat anders uit komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie verhalen stellen mij erg gerust! Ik moet 22 jan maar gewoon afwachten en dan zien we het wel!

Ik heb een 75 B wat zou dan een mooie bv zijn denken jullie? Ik wil namelijk natuurlijke borsten houden en

niet te opvallend!

X

Romana

Ik heb gekozen voor 430 CC en ik ben van een lege 75B naar een 75D gegaan :109: ....

Foto's staan in de galerij.

X

Yalenka

Link naar reactie
Delen op andere sites

dr v onselen is zeeeeeer kundig. Die verhalen zijn idd verhalen. Vraag het hem en hij zal je vertellen wat er daadwerkelijk gebeurd is. Je bent in goede handen bij hem hoor

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ik ben 28 februari door van Onselen geopereerd en ik zou niet door een andere chirurg geopereerd willen worden. Dat wat er is gebeurd in het verleden is terug te vinden op het internet en er is zelfs een rechtzaak geweest waaruit blijkt dat hij geheel onschuldig is!

Ik denk dat sommige chirurgen nog veel van hem kunnen leren, hij weet waar hij over praat en ik ben dan ook zeer tevreden met het resultaat.

Je krijgt na je operatie zijn privé 06 nr zodat je hem altijd persoonlijk kunt bereiken ook midden in de nacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Ik geloof dat ik de eerste ben die negatief is over ACCZ.

Ik had zoveel goede verhalen gehoord dat ik daar ook een consult wilde inplannen.

Ik had om een online afspraak gevraagd, waar niet op gereageerd werd. Ik kreeg geen enkel bericht terug, was teleurgesteld maar heb nu net gebeld om een afspraak in te plannen. Ik gebeld, ik wil graag einde van de dag rond 5 a 6 uur een afspraak, want mijn man wil persee mee en dat vind ik ook fijn. Maar ik kan alleen maar overdag een afspraak krijgen. op de site staat dat ze van 9 tot 9 open zijn....... Met stomheid verslagen!! Ik kon wel om 16.15 een afspraak krijgen maar dan niet met de arts, dan moet ik later nog een keer tergu komen, dat heeft dus ook helemaal geen zijn! De dame aan de telefoon was niet erg spraakzaam. echt een grote tegenvaller!! Vind het erg jammer dat ze niet klantgericht zijn.

Ik ga weer een afspraak maken in Belgie, eerst nog een klacht indienen bij ACCZ, ik ben echt boos, eerst niet reageren op de mail en dan geen afspraak later op de dag kunnen krijgen..

Maar zoals ik al zei, volgens mij ben ik de enigste die hier niet tevreden over is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Wat een hoop positieve verhalen over BV bij het ACCZ. Ik heb as donderdag mijn eerste consult en ben best een beetje nerveus. Ik heb er bijna 15 jaar over gedaan om uiteindelijk een afspraak te maken. Ik ga er samen met mijn vriend heen. Benieuwd wanneer ik eindelijk kan genieten van nieuwe boobs.

Liefs,

Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog een klant van van Onselen Ik ben heel erg tevreden, ik ben nu bijna 4 weken PO en ben er al helemaal verliefd op!

Van het begin tot het eind heel goed geholpen en hij maakt gewoon hele mooie natuurlijke boobs en ook met een maatje meer.

Heb zelf 665 cc erin zitten omdat ik veel huid over had ( heb voor mijn zwangerschap en ongeveer 40 kilo afvallen hele grote boobs van mijzelf gehad)

En wilde deze boobs weer heel graag terug hebben. Ondanks dat ze nu op een slanker lichaam staan, vind ik het super natuurlijk geworden en het past heel mooi.

Komt denk ik ook omdat van Onselen eigenlijk altijd voor de anatomische prothesen kiest! Ik ben helemaal happy, je kan een kijkje nemen in mijn album

Liefs J

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik ben zeer tevreden over ACCZ en van Onselen. Wel had ik online een keer eerder informatie van ACCZ aangevraagd, tot twee keer toe, en krijg deze niet toegestuurd. Maar ja dat wordt pas een probleem als je er zelf een probleem van maakt. Op het moment dat ik een consult gepland had is alles super goed verlopen dus ik heb zeker heen klachten.

Wel jammer Risje dat jij er zo tegen aangelopen bent, dan is je gevoel gelijk minder en moet je ook zeker geen consult daar plannen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook ik ben er erg blij mee, na jaren wachten en overal kijken heb ik de telefoon gepkakt en heb gebelt, kon gelijk een afspraak maken die had ik 15 aug. toen een maand later had ik twijfels en kreeg ik een 2e afspraak met hem erbij en kwamen er toch samen uit dus ben wel erg blij ermee,. mijn grote dag is 12 december

groetjes daantjuh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toch nog een afspraak kunnen krijgen bij ACCZ.

Ik had die dag een verkeerde telefoniste denk ik. toen ik later nog een keer belde was er wel een aardige vrouw aan de lijn die van alles probeerde om mij er tussen te zetten.

Eenmaal op consult zat ik bij een aardige dame, die mij vertelde dat ik een bv wilde. Ik haakte daar meteen op in dat ik een lift wilde met prothese. Ik gaf aan geen grote borsten meer te willen hebben aangezien ik cup E heb gehad!!

Ze twijfelde of er een lift nodig was. Was mij wel overduidelijk dat het wel nodig is. Als je mijn borsten weer wilt opvullen moeten er behoorlijke protheses in, met het gevolg dat ik weer een volle E cup krijg.

Ze hoopte zo dat ik alleen een bv nodig had. Nou ik niet, wil geen meloen meer!! Ik ben zo veel afgevallen dat het mij ook echt niet meer zou staan.

Eenmaal bij de arts van Onselen, kon mij vertellen dat er zeker wel een lift nodig was, anders zou het niet mooi worden. Alleen is dat zo veel duurder dan alleen een bv. Ik was eerst in Belgie geweest en daar was het 1600 eruo goedkoper!!! Ik snap er niks van, ze adverteren met belgie`se prijzen te werken. Dit ligt er toch wel heel ver boven. Nog snap ik niet hoe ze aan de prijs komen, er staat op de website aanbieding borstlift 1750 euro. Dr van Onselen vertelde mij dat protheses per stuk 500 euro kosten, dus 1000 euro erbij. Maar het bedrag wat ik zou moeten betalen komt op 5500 euro..... Ik snap `m nog niet.

Daar komt bij dat ik geen foto`s kon zien van zijn werk met lifts. Ik wilde zien wat hij zoal gemaakt heeft, maar was niet mogelijk.

En ik Belgie werd ik helemaal opgemeten, echt mn hele borsten en tepels werden gemeten. ook liet die arts zien wat hij gemaakt heeft, voor en na foto`s.

Dus ik heb besloten me in Belgie te laten opereren. Met 1600 euro kun je nog leuke dingen doen toch??? Scheelt me echt te veel.

Enige voordeel was daar dat je onder narcose geholpen word en in belgie onder sedatie, wat ik heel eng vind.

Maar ik ga er toch voor!!

Tot slot, ze waren aardig, namen alle tijd. Maar vond het erg jammer geen resultaat foto`s te kunnen zien, en werd veel minder uitgebreid onderzocht als bij dr Nelissen, die heeft zelfs eerst nog een borstonderzoek uitgevoerd.......

En het laatste wat zeker doorslaggevend voor mij was, is de veel te hoge prijs........

Groetje, Risje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Mensen ik aub ga niet naar de ACCZ kliniek, zonde van het geld! Ik zal even mijn verhaal doen. ( dit gaat ff niet over borstvergroting maar ik wil jullie waarschuwen, voordat jullie het zelfde meemaken) gister ben ik naar accz kliniek te zeist geweest om mijn bovenlip op te vullen want ik voelde me erg onzeker hierover. En toevallig zag ik op de site van accz restylane actie staan! Ik heb zo een spijt, ten eerste zijn het leugenaars, ze jatten op ander manier geld van je. Ik had telefonisch gebeld en vroeg aan hun hoeveel een bovenlip zou kosten ze zeiden je hebt maar 0,5 ml nodig omdat het alleen bovenlip is. Voor 250 euro, was actie. Dus ik ging akkoord. Kom ik aan bij de kliniek, word ik heel onprofessioneel opgevangen, daarna moest ik nog een kwartier wachten. Dr van onselen was bezig. Ik kreeg niet eens een consult!! Terwijl ze op de website zoveel beloven. Mijn behandeling duurde maar een kwartier het was mijn eerste keer ik was best bang en werd niet op mijn gemak gesteld. Dr van onselen mag zich geen arts noemen. Ik mocht gelijk op de behandelingstoel zitten en ze zei ik ga het even verdoven. Ik zei nog tegen haar alleen bovenlip . Ze zei ja ik heb het gehoord allemaal(erg bot) daarna was het klaar en zei ze het is beetje gezwollen en dat is zo over. Terwijl mijn bovenlip nu erg gezeollen is dat ik niet naar buiten durf, dus onjuiste info en ze heeft mij helemaal geen nazorg instructies gegeven! Na een kwartier mocht ik weg en moest ik bij de balie geld betalen. Zegt de mevrouw 450 euro. Ik zeg maar dat kan helemaal niet wij hadden 250 euro afgesproken voor mijn bovenlip. Dan word de mevrouw bij de balie zo boos ja de arts heeft toch 1ml gespoten je gaat het geld maar betalen!! Stelletje dieven dit is ander vorm van stelen. Ik heb hele nacht niet geslapen. En ga zeker klacht indienen. Alles wat op hun site staat klopt niet !! Zo onvriendelijke mensen en onprofessioneel!! Cijfer een 0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de prijzen zijn de inderdaad heel erg onduidelijk!!

Op de website stond borstlift aktie 1750 euro. Ik kwam daar voor een borstlift met protheses.

Uiteindelijk zou ik 5500 euro moeten betalen!!!! Van onselen vertelde dat de prothesen 500 euro per stuk kosten.

Hoe kom je in godsnaam dan aan 5500 euro??? Bij de kliniek konden ze mij dat ook niet vertellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.