Ga naar inhoud

rond of druppel?


Elfjes

Aanbevolen berichten

Op 4-5-2018 om 13:19 zei MissBB:

Hey,

 

Wat spannend!
Ik ben nu bijna 4 weken PO en ben al zo blij! Ik heb anatomische implantaten van het merk: Polytech replicon 480 cc. 

Zelf dacht ik voor ronde te gaan maar dat was niet mogelijk, aangezien mijn borst door gewichtsverlies meer hing. Door anatomisch is het ook gelift! En omdat deze implantaat ook high profile is heb ik alsnog volume boven in mijn borst. Dit had ik natuurlijk niet meer en dit wilde ik graag terug!

Ik zou je heel erg laten adviseren door de PC. Ik heb ook nagevraagd wat het verschil is bij rond en anatomisch en waarom wel/niet. Degene kan het persoonlijk bij jou kijken en ook tonen wat mooier is. 

 

Weet je al bij welke kliniek en arts je wilt? Of ook nog in zoektocht?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, 

 

Vorige maand (4,5 week geleden) ben ik geopereerd voor een borstvergroting en heb 325 cc Ronde Mentor Implantaten gekregen van chirurg Dr. Schiettecatte. En natuurlijk, het genezingsproces verloopt bij iedereen anders, bij mij geneest de ene borst ook aanzienlijk sneller dan de ander... maar evengoed... ENORM TEVREDEN! Kan kliniek Veldhoven bij iedereen aanraden. En de ronde implantaten ook ;):1bouncingboobs::35:. Kwam van een kleine A... heb nu een D75.... Zéér tevreden :tatice_04:

 

Groetjes 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-5-2018 om 14:34 zei essie85:

@MissBB Kan je het verschil uitleggen tussen rond en anatomisch? Ronde protheses zijn er toch ook in high profile? :blush:

 

Zou ik foto’s van jou tweeling mogen zien? 

 

Ik ben me aan het orienteren op een bv. 28 juni ga ik langs bij Velthuis kliniek en bij Boerhaave Kliniek. Zo spannend vind ik dat al. 

 

Hey Essie85,

 

Excuses ik had je reactie gemist! Het verschil tussen rond en anatomisch is eigenlijk de vorm van de implantaat. Anatomisch staat ook beter bekend als druppelvormig. Het is afhankelijk van wat je wensen zijn en wat kan bij jouw borsten. Bij mij was het bijvoorbeeld niet mogelijk om ronde implantaten te nemen. Dan zou ik eerst mijn borst moeten liften. De anatomische heeft het door de vorm in deze zin al gelift. 

 

Wat betreft high profile, dit heb je inderdaad bij beide implantaten. Afhankelijk van wat jouw wensen zijn, zal er bepaald worden welk 'profile' past. 

 

Ik heb helaas geen foto's online staan nu. Misschien dat ik dit in de toekomst nog doen. Ik wil even nog volledig herstellen dat ik ook een realistisch beeld kan neerzetten. :)

 

Ah nog een maandje wachten voor jou! Het is echt superspannend! Maar wel ook echt heel leuk! Ik ben zo blij ermee. Voel me zoveel meer zelfverzekerd dan voorheen. Zo gek hoeveel dit kan veranderen. Laat ons weten hoe het bij jou gaat! Succes en geniet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.