Ga naar inhoud

rond of druppel?


Elfjes

Aanbevolen berichten

Hoi lieve dames hier,

Ik (37 jaar) overweeg een borstvergroting. Maar mijn grote vraag is: welke chirurg raden jullie aan? Er is zo veel keus. Er zijn zoveel klinieken en ziekenhuizen en zoveel artsen. Ik zie door de bomen het bos niet meer.:D

Dus: wie is er tevreden over welke plastisch chirurg en naar wie moet je vooral niet gaan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Elfjes:

Hoi lieve dames hier,

Ik (37 jaar) overweeg een borstvergroting. Maar mijn grote vraag is: welke chirurg raden jullie aan? Er is zo veel keus. Er zijn zoveel klinieken en ziekenhuizen en zoveel artsen. Ik zie door de bomen het bos niet meer.:D

Dus: wie is er tevreden over welke plastisch chirurg en naar wie moet je vooral niet gaan? 

Welkom:D

Lees het forum goed door en dan vooral bij operatieverslagen daar zie je de goede artsen voorbij komen.

Mijn favoriete arts is Dr.Nio hij werkt bij de parkkliniek in Rotterdam,maar ook bij het OLVG (SLAZ) in Amsterdam waar je 500 euro minder betaald voor een BV.

Succes met je keuze:141:

xx Ank 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Straten en visser ook, maar het lift er ook aan wat je wilt.... als je hydrogel wilt worden je keuze een stuk kleiner. Dr nio, Dr visser en de welnesskliniek werken daarmee. 

 

 

Gr gastmama 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikzelf ga bij dr Karim in kliniek Amstelveen. Hij werkt met sebbin, mentor en nagor implantaten! Bij hem betaal je tussen de 2600 en 3200 euro. Ligt er net aan welke prothese je wilt etc. 

Je kan altijd op consult gaan dat is tenslotte gratis bij de meeste. Bedenk je ook wat je graag wilt. Als jij weet wat je ongeveer wilt kan je daarbij de passende dokter uitkiezen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

 

Ligt er ook een beetje aan wat je wilt denk ik. Welk merk implantaat, plaatsting van implantaat, prijs, etc.

 

- Vedonck (heb ik operatie laten doen, en  had me geen betere kunnen wensen)

- Straten, kliniek Heyendael

- Nio, OLVG of Parkkliniek

- Vd Weij

- Enkele artsen van Diana zijn ook goed maar zou ik rechtstreeks benaderen en niet via haar.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@NataschaHet SLAZ is nu het OLVG West (daar werkt dr Nio) en daar kost een bv met siliconen protheses 3100 euro en een bv met monobloc hydrogel protheses kost 3500 euro. Daar komen nog consultkosten en een sportbh bovenop. 

 

Consultkosten gaan overigens via de zorgverzekering en komen ten laste van je eigen risico. Je moet wel even een verwijsbrief bij je huisarts regelen voor een consult.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ben ik voor een consult geweest bij dr. Nio hij zei dat de kosten 3100 euro worden, het maakt niet uit wat je neemt..? Is Hydrogel goed? Of zitten der ook nadelen aan? Vandaag het ik 500 en 600cc gepast. Het zat tussen ronde en dual plane in, zegt dat jullie wat ?

 

groetjes Natascha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Natascha:

Vandaag ben ik voor een consult geweest bij dr. Nio hij zei dat de kosten 3100 euro worden, het maakt niet uit wat je neemt..? Is Hydrogel goed? Of zitten der ook nadelen aan? Vandaag het ik 500 en 600cc gepast. Het zat tussen ronde en dual plane in, zegt dat jullie wat ?

 

groetjes Natascha 

 

Een bv met de monobloc hydrogel protheses kost 3500 euro in het OLVG West bij dr Nio, tenzij het nu opeens ook 3100 euro kost.. Maar dat lijkt mij niet.. Dus dat zou ik toch nog even navragen. 

 

Bij de monobloc hydrogel protheses is er een verhoogde kans op rimpelvorming bij een dunne huid en weinig borstweefsel, maar met een dual plane plaatsing wordt dit opgelost. Daarnaast hebben ze minder projectie dan de siliconen protheses. Als je op "monobloc hydrogel" zoekt vind je er een aantal topics over deze prothese. Bijvoorbeeld deze: 

 

Het slecht samengaan van het methyleen blauw met antidepressiva schijnt trouwens een broodje aap verhaal te zijn, omdat er dan een veel grotere hoeveelheid van het methyleen blauwe in de prothese moet zitten.

 

Ik heb bewust voor de monobloc hydrogel gekozen, vanwege de vulling van de protheses die door het lichaam kan worden afgebroken. Hierdoor heb je niet het gevaar van gelbleeding. Ik heb 320cc hp voor de spier van dr Nio gekregen (voorsituatie 70C nu 70E/F). Ben nu bijna 12 weken po en meer dan tevreden! 

 

Ik neem aan dat je ronde protheses  (de monobloc hydrogel protheses zijn rond) bedoelt, die dual plane worden geplaatst? 

 

Succes met je zoektocht! En als je vragen hebt stel ze gerust! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je graag Motiva implantaten wilt ben je nu bij dr Fresow van Faceland voordelig uit. Ik ga nog bij op hem consult dus eigen ervaring heb ik niet. Maar er zijn er veel positieve verhalen en mooie foto's! Motiva kost € 2250 en Natrelle is een paar honderd euro duurder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

Ha iedereen,

In augustus hoop ik een borstvergroting te ondergaan. En ik laat mijn tepels corrigeren: ze zijn nu ingetrokken. Iemand daar ervaringen mee? En: het valt me op dat pc veel van mening verschillen. De een is helemaal fan van ronde protheses, de ander zweert bij de druppelvorm. Wat denken jullie?

Groetjes!

Elfje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat moeilijk he die keuze... 

Ik ben me aan het orienteren op een bv en vindt dit ook wel een heel goede vraag. Daarom ga ik het volgen.

Lieve dames, kommaarop met jullie ervaringen en tips! ;)

 

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai @Elfjes , 

 

Ik heb voor de middenweg gekozen. 

Ik heb Eurosilicone 85% type 81. Dit is tussen rond en anatomisch in.

 

Anatomisch is meer natuurlijk als rond, maar ik heb ook hele mooie resultaten gezien van ronde die dual plane geplaatst zijn. Meer een kwestie van smaak ook. 

 

Liefs Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Elfjes:

Oh dat klinkt ook goed, wat jij hebt. Hoeveel cc heb je en welke pc heeft jou geholpen?

Ik heb 400/450cc high profile. Ik had een verschil in m'n borsten dus vandaar dat ik in de 1, 50cc extra heb om ze gelijk te krijgen. 

 

Ik ben geopereerd door Dr. Nio. 

Ik ben vandaag precies 14 dgn po.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Elfjes!

 

Gefeliciteerd met de keuze die je hebt gemaakt om een bv te ondergaan! :43:

Ik heb zowel bij ronde als anatomische protheses hele mooi boobs gezien. Het hangt er echt vanaf wat je wensen zijn qua eindresultaat en wat je voorsituatie is want dat is heel bepalend.

Hou er rekening mee dat je bij je consult niet altijd de keus krijgt.  Het kan bijvoorbeeld ook zijn dat je niet genoeg weefsel hebt voor een ronde prothese. Dan kan je alsnog wel voor kiezen hoor maar ze raden het je dan eigenlijk af. Toen ik mijn arts (Frans Straten ookwel 'de boobieking:105:') de foto's liet zien van de boobs die ik mooi vond, zei hij dat ik dan geen ronde protheses moest nemen. Gelukkig wilde ik ook liever anatomische. Het zou door mijn 75aa heel zichtbaar worden met ronde protheses dat je nepboobies hebt en dart wilde ik echt niet:blush:

Ik zou dus zeggen, ga lekkker consults plannen en horen wat de artsen jou adviseren!:lol: Ik vond t consult echt heel bijzonder omdat ik opeens het vrouwelijke figuur had dat ik altijd wilde. Laat staan mijn operatie vorige week; opeens word je wakker met boobs!:01: Echt heel bijzonder!:wub: Ik heb dus anatomische protheses, 390cc maar wel high profile zodat ik wel veel volume aan de bovenkant heb voor een decolleté. Ik ben nu 8 dagen po en al zielsgelukkig!♡♡

 

Liefs!

Xoxo

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gekozen voor eurosillicone 85% gevuld. Zijn rond maar doordat ze maar 85% gevuld zijn vallen ze door de zwaartekracht in een druppel/anathomische vorm. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg Polytech Replicon Microthane 425 XP anatomisch voordeel is na 3 weken mag je alles weer doen anatomisch en hoog profiel. Ik ben 28 mei aan de beurt brrr spannend van een B cup naar......????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik op consult ging was ik overtuigd dat ik ronde nodig zou hebben. Inmiddels 4 weken po met anatomische. Ik denk dat je je het beste kan oriënteren op chirurgen / klinieken en dan na consulten gaat kijken bij welk advies jij denkt dat het het beste aansluit bij je droomboobies. Zeker ook omdat bij geen enkele vrouw de voorsituatie tzelfde is is vergelijken lastig. Mijn fotos staan in mn operatieverslag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

 

Wat spannend!
Ik ben nu bijna 4 weken PO en ben al zo blij! Ik heb anatomische implantaten van het merk: Polytech replicon 480 cc. 

Zelf dacht ik voor ronde te gaan maar dat was niet mogelijk, aangezien mijn borst door gewichtsverlies meer hing. Door anatomisch is het ook gelift! En omdat deze implantaat ook high profile is heb ik alsnog volume boven in mijn borst. Dit had ik natuurlijk niet meer en dit wilde ik graag terug!

Ik zou je heel erg laten adviseren door de PC. Ik heb ook nagevraagd wat het verschil is bij rond en anatomisch en waarom wel/niet. Degene kan het persoonlijk bij jou kijken en ook tonen wat mooier is. 

 

Weet je al bij welke kliniek en arts je wilt? Of ook nog in zoektocht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissBB Kan je het verschil uitleggen tussen rond en anatomisch? Ronde protheses zijn er toch ook in high profile? :blush:

 

Zou ik foto’s van jou tweeling mogen zien? 

 

Ik ben me aan het orienteren op een bv. 28 juni ga ik langs bij Velthuis kliniek en bij Boerhaave Kliniek. Zo spannend vind ik dat al. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3 mei 2018 om 22:13 zei Lob:

Ik krijg Polytech Replicon Microthane 425 XP anatomisch voordeel is na 3 weken mag je alles weer doen anatomisch en hoog profiel. Ik ben 28 mei aan de beurt brrr spannend van een B cup naar......????

Mag ik vragen bij welke kliniek je word geopereerd? Ik ben namelijk ook op 28 mei aan de beurt, en ik krijg ook de polytech replicon microthane xp alleen in 665cc. Ik zelf ben in Zevenaar bij het accz op consult geweest en word in Vlaardingen geopereerd. Mvg 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey dat is grappig

ik woon in Didam en wordt ook geopereerd op 28 mei in Vlaardingen 

ik ben ook in Zevenaar bij de kliniek 

hoe laat weet ik nog niet ik krijg deze week de brief 

ik krijg 425 Haha dat is voor mij de grootste Ik ben vrij smal 

ik werd erg fijn geholpen 

ben benieuwd hoe last jij moet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.