Ga naar inhoud

Ch@nt@l : 17 mei 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Gast Ch@nt@l

Aanbevolen berichten

Gast Ch@nt@l
31 minuten geleden zei HBS:

Aii die rugpijn is echt rot! Maar ook super fijn dat het zo goed gaat met je!

ik heb nog geen auto gereden, wij hebben een automaat dus opzicht zou k het wel kunnen denk ik maar wilde toch ff 2 weken wachten minimaal. Misschien dat k het morgen ga proberen haha en jij?

 

nou weetje wat het is omdat ik van bijna ‘niks’ kom (70a) maar t geen verschil of k die bh aan heb of uit want het zijn net twee opgeblazen balonnen (er hangt dus nog niks en daarom voel ik geen verschil). 

 

Bij mij is nu ik geen bh draag juisy mijn linker borst ‘iets’ meer gezakt. K maakte me stiemem al zorgen maar volgens mij moeten we het gewoon wat tijd geven?

 

Weet je trouwens of wanneer je je armen weer volledig omhoog mag doen? 

Ja ik heb vorige week voor het eerst weer auto gereden (mocht van Nio na 1week alweer). Moet wel zeggen dat het beter gaat in een automaat (auto van m’n man) dan met schakelen... vooral in zn 1 zetten is lastig, haha. Ben benieuwd hoe het bij jou gaat!

 

Ik denk ook dat we nog wat weekjes geduld moeten hebben, al vind ik dat soms wel lastig, jij ook? Maar uiteindelijk worden ze vast prachtig :wub:

Armen weer volledig omhoog is volgens mij na 6 weken pas, dus we moeten nog even doorbijten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie
1 minuut geleden zei Ch@nt@l:

Ja ik heb vorige week voor het eerst weer auto gereden (mocht van Nio na 1week alweer). Moet wel zeggen dat het beter gaat in een automaat (auto van m’n man) dan met schakelen... vooral in zn 1 zetten is lastig, haha. Ben benieuwd hoe het bij jou gaat!

 

Ik denk ook dat we nog wat weekjes geduld moeten hebben, al vind ik dat soms wel lastig, jij ook? Maar uiteindelijk worden ze vast prachtig :wub:

Armen weer volledig omhoog is volgens mij na 6 weken pas, dus we moeten nog even doorbijten! 

Wow wat goed dat je het al hebt geprobeerd! Hahah oww dat kan k me zo goed voorstellen he in zn 1 zetten :152: ik krijg de knopen van mn broek (strakke echt skinnu broeken dan) ook nog niet zelf dicht haha:145:

 

Hmm 6 weken dus... maar ja.. inderdaad als we geduld hebben moet en zal het allemaal wel goedkomen ik heb er ook vertrouwen in! :56:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 11-5-2018 om 08:21 zei Sigrid:

Ik heb je toegevoegd! 

 

Op 11-5-2018 om 08:14 zei Ch@nt@l:

Hi, dank je voor je berichtje! Goed om te horen dat jij tevreden met de maat!! Bij mij worden ze ook dual plane geplaatst.

Ik zou graag een kijkje nemen in je album, dan heb ik misschien een beetje een idee hoe het gaat worden ;) 

 

Hoi hoi @Sigrid en @Ch@nt@lik ben onderzoek aan het doen door wie ik mijn borsten graag laat vergroten. Nu lees ik veel goeds over nio en mijn cup Maat is momenteel ook aa. Mag ik bij jullie in je fotoalbum kijken? Groetjes sarina

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Sarina:

 

 

Hoi hoi @Sigrid en @Ch@nt@lik ben onderzoek aan het doen door wie ik mijn borsten graag laat vergroten. Nu lees ik veel goeds over nio en mijn cup Maat is momenteel ook aa. Mag ik bij jullie in je fotoalbum kijken? Groetjes sarina

Hoi,

Ik heb geen fotoalbum aangemaakt. Heb sowieso niet zoveel foto’s gemaakt, haha.

Ik ben wel geopereerd door Nio en heb gekozen voor 400cc, eurosilicone voor 85% gevuld. Ben nu bijna 5 weken po en tot nu toe erg tevreden! Denk dat ik straks uitkomst op D70.

Succes met je onderzoekje :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-6-2018 om 22:05 zei Sarina:

Hi Chantal, ik heb nio gecontact maar hij heeft een patiënten stop.... 

bedankt voor je reactie en veel,plezier van je boobs!

Weet je toevallig voor hoe lang hij een patiënten stop heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.