Ga naar inhoud

Ch@nt@l : 17 mei 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Gast Ch@nt@l

Aanbevolen berichten

24 minuten geleden zei HBS:

Hii! Wat lief dat je reageerd!! Fijn dat het allemaal achter de rug is! :wub: oww kijk dat is echt een goede tip! K denk dat ik er ook maar 2 ga aanschaffen.. die van de Hema zijn mooi maar het nadeel is dat ze non padded zijn en je tepels zichtbaar kunnen worden onder shirtjes :blink: daar heb k nou echt een hekel aan hahah. Hoe gaat het nu met je trouwens?

Haha! Ja die van de hema zie je idd je tepels in maar ik doe als ik mn tepels door het shirtje ziet komen wattenschijfjes voor mn tepel in mn sportbh. Dat helpt goed^_^ Met mij gaat het heel goed. Eerste 2 dagen waren pijnlijk maar goed te doen en daarna werd het snel beter. Heb gisteren alweer gefietst en had een feestje en kon het prima volhouden! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie
2 minuten geleden zei Mrs.:

Haha! Ja die van de hema zie je idd je tepels in maar ik doe als ik mn tepels door het shirtje ziet komen wattenschijfjes voor mn tepel in mn sportbh. Dat helpt goed^_^ Met mij gaat het heel goed. Eerste 2 dagen waren pijnlijk maar goed te doen en daarna werd het snel beter. Heb gisteren alweer gefietst en had een feestje en kon het prima volhouden! 

Haha das een goed idee Mrs. Mag je wel gewoon fietsen na de operatie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Mrs.:

Haha! Ja die van de hema zie je idd je tepels in maar ik doe als ik mn tepels door het shirtje ziet komen wattenschijfjes voor mn tepel in mn sportbh. Dat helpt goed^_^ Met mij gaat het heel goed. Eerste 2 dagen waren pijnlijk maar goed te doen en daarna werd het snel beter. Heb gisteren alweer gefietst en had een feestje en kon het prima volhouden! 

Hahah owjaa dat is een goeie!! Wattenschijfjes! Wat fijn dat het zo goed gaat en vooral dat je het op een feestje ook gewoon vol kon houden! Wauw! Hoop dat iedereen zo’n voorspoedig herstel heeft! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ch@nt@l

Hi @Sigrid

Nou ik heb ze:wub:

 

Vannacht wel redelijk geslapen, maar wel pijn bij het wakker worden. Gelukkig voldoende pijnstillers mee gekregen, hihi. 

Vandaag doet wel alles zeer, gisteren eigenlijk alleen last van m’n borstbeen. Nu ook m’n armen, borstspier etc. Ach hoort er bij en is voor een goed doel!

 

Ik zal morgen proberen om een operatie verslagje te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Ch@nt@l:

Hi @Sigrid

Nou ik heb ze:wub:

 

Vannacht wel redelijk geslapen, maar wel pijn bij het wakker worden. Gelukkig voldoende pijnstillers mee gekregen, hihi. 

Vandaag doet wel alles zeer, gisteren eigenlijk alleen last van m’n borstbeen. Nu ook m’n armen, borstspier etc. Ach hoort er bij en is voor een goed doel!

 

Ik zal morgen proberen om een operatie verslagje te maken.

Jaaa ze zijn er! Wat fijn!! :wub:

Ik had op de OK dag zelf inderdaad niet veel last. Dag 2 en 3 vond ik het zwaarst. Het is inderdaad goed om optijd je medicatie nemen en dan is het wat beter te handelen.. Succes iig! 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ch@nt@l

Hi meiden, 

 

Hier een operatie verslag van mij:

Donderdag 17 mei om 6.45u van huis vertrokken en gelukkig zonder files naar de Parkkliniek gereden. Daar om 8.05 aangekomen, terwijl ik pas om 8.30 moest melden haha. Mocht wel al naar m’n kamer. Daar een tijdje tv gekeken, al kroop de tijd voorbij...

Om 9.50u werd ik opgehaald en naar de verkoeverkamer gebracht. Infuus er in, bloeddruk gemeten etc. Ik zou om 10u geopereerd worden, maar toen was Dr. Nio nog nergens te bekennen... :blink:

Uiteindelijk kwam hij 10 minuutjes later gelukkig binnen. Hup meteen de boel aftekenen en door naar de operatiekamer. Direct na het infuus/narcose werd ik licht in m’n hoofd en na 2x ademen in het kapje was ik al weg!

Rond 12:15u werd ik letterlijk wakker geschud, naar voren geduwd en kreeg ik m’n sportbh aan. Heeft daarna nog bijna 2 uur geduurd voordat ik echt wakker was. Mijn ogen bleven gewoon dicht vallen :lazy2:

Rond 15u uiteindelijk de kliniek verlaten en weer zo een anderhalf uur terug in de auto. Deze rit viel me erg mee!

 

Na de operatie het gevoel dat ik was overreden door een vrachtwagen en dat er nog 3 olifanten op m’n borstbeen stonden :blush:

 

De eerste twee dagen had ik vrij veel pijn, maar met vooral stil liggen/ half zitten en alle pijnstillers was het wel te doen.

 

Vanaf vandaag heb ik het idee dat er 2 olifanten weg zijn en dat er nog maar 1 op me staat, hihi! Ook kan ik mijn onderarmen weer wat bewegen en zelf eten&drinken. Hopelijk gaat het vanaf nu iedere dag een beetje beter!

xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Chantal! Ben ff benieuwd hoe het met je gaat? We zijn nu bijna 2 weken verder :lol:! Heb je nog veel pijn en gebruik je nog medicatie? 

 

Bij mij valt het herstel vies tegen moet k zeggen. K kan nu gelulkig echt wel weer wat meer maar iets teveel inspanning en alle pijn komt terug. K voel me echt een oma met mn kromme rug en het ergste vind k dat k nog steeds niet zelf op kan staan wanneer ik lig, hoe zit dat bij jou?

:84:

 

wel moet k zeggen dat mn ‘meiden’ er met de dag echt mooier uit zien dus t is het waard haha!:123:

 

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ch@nt@l
54 minuten geleden zei HBS:

Hi Chantal! Ben ff benieuwd hoe het met je gaat? We zijn nu bijna 2 weken verder :lol:! Heb je nog veel pijn en gebruik je nog medicatie? 

 

Bij mij valt het herstel vies tegen moet k zeggen. K kan nu gelulkig echt wel weer wat meer maar iets teveel inspanning en alle pijn komt terug. K voel me echt een oma met mn kromme rug en het ergste vind k dat k nog steeds niet zelf op kan staan wanneer ik lig, hoe zit dat bij jou?

:84:

 

wel moet k zeggen dat mn ‘meiden’ er met de dag echt mooier uit zien dus t is het waard haha!:123:

 

Liefs!

Hi @HBS

 

Zat me toevallig vanmorgen af te vragen hoe het nu met jou zou gaan ;)

 

Met mij gaat het eigenlijk best wel goed. Ik kan al redelijk wat zelf, ook zitten/liggen/opstaan/douchen maar ik moet echt opletten dat ik niet teveel doe!!! Afgelopen donderdag (precies een week na operatie) dacht ik wel even boodschappen te kunnen doen... Dat heb ik geweten :102:

Hele avond onwijs zere borsten, armen en overal steken...

Een wijze maar harde les. Probeer nu echt iets minder te doen en te doceren.

 

Ik slik eigenlijk alleen nog wat paracetamol. Maar probeer dat sinds gisteren ook minder te doen. En jij?

 

Bij mij begint het vocht nu ook wat weg te trekken en zijn ze al

iets aan het zakken. Grappig hoe dat per dag kan veranderen he?

 

Ben je tot nu toe wel blij met je maat? 

Ik wel! Zo blij dat ik niet kleiner maar ook niet groter heb genomen :wub:

 

Ben heel benieuwd hoe het met jou gaat! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Ch@nt@l:

Hi @HBS

 

Zat me toevallig vanmorgen af te vragen hoe het nu met jou zou gaan ;)

 

Met mij gaat het eigenlijk best wel goed. Ik kan al redelijk wat zelf, ook zitten/liggen/opstaan/douchen maar ik moet echt opletten dat ik niet teveel doe!!! Afgelopen donderdag (precies een week na operatie) dacht ik wel even boodschappen te kunnen doen... Dat heb ik geweten :102:

Hele avond onwijs zere borsten, armen en overal steken...

Een wijze maar harde les. Probeer nu echt iets minder te doen en te doceren.

 

Ik slik eigenlijk alleen nog wat paracetamol. Maar probeer dat sinds gisteren ook minder te doen. En jij?

 

Bij mij begint het vocht nu ook wat weg te trekken en zijn ze al

iets aan het zakken. Grappig hoe dat per dag kan veranderen he?

 

Ben je tot nu toe wel blij met je maat? 

Ik wel! Zo blij dat ik niet kleiner maar ook niet groter heb genomen :wub:

 

Ben heel benieuwd hoe het met jou gaat! Xxx

Wowww echt goed om te horen dat joiw herstel al zo vlot gaat! Super! Maar wel een aandachtspuntje idd die boodschappen zijn dan ook echt een wijze les geweest, super jammer dat je daardoor weer pijn had!

 

ik ben vandaag voor het eerst naar buiten geweest ff een rondje gelopen en was direct al bek af. Haha. Ik slik iedere dag nog steeds pm, naproxen, diazapam en oxycodon. Vandaag de laatste docering van alles en ben nog niet pijn vrij. 

 

Heb morgen controle, ben benieuwd of ik dan weer medicatie krijg of het met pm moet doen. Vind niks zo erg als dat ik zelf niet kan opstaan echt waar iejllllg gewoon ben zo afhankelijk :139:.

 

hahah jaa t is idd erg bijzonder hoe het er iedere dag weer anders uitziet! Super tof dat je er blij mee bent!!!! Ik zeg je heel eerlijk dat ik ze echt perfect vind nu al ben er ook net zo als jij heel blij mee ondanks dat t nog niet t eindresultaat is! Dat is dan ook mn troost :11:.  

Wanneer ga jij op controle?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ch@nt@l
8 minuten geleden zei HBS:

Wowww echt goed om te horen dat joiw herstel al zo vlot gaat! Super! Maar wel een aandachtspuntje idd die boodschappen zijn dan ook echt een wijze les geweest, super jammer dat je daardoor weer pijn had!

 

ik ben vandaag voor het eerst naar buiten geweest ff een rondje gelopen en was direct al bek af. Haha. Ik slik iedere dag nog steeds pm, naproxen, diazapam en oxycodon. Vandaag de laatste docering van alles en ben nog niet pijn vrij. 

 

Heb morgen controle, ben benieuwd of ik dan weer medicatie krijg of het met pm moet doen. Vind niks zo erg als dat ik zelf niet kan opstaan echt waar iejllllg gewoon ben zo afhankelijk :139:.

 

hahah jaa t is idd erg bijzonder hoe het er iedere dag weer anders uitziet! Super tof dat je er blij mee bent!!!! Ik zeg je heel eerlijk dat ik ze echt perfect vind nu al ben er ook net zo als jij heel blij mee ondanks dat t nog niet t eindresultaat is! Dat is dan ook mn troost :11:.  

Wanneer ga jij op controle?

Wat goed om te horen dat je zo blij bent met ze! Maar wel balen dat je nog zoveel pijn hebt :(

Kan me voorstellen dat het heel frustrerend is om nog zo afhankelijk te zijn...

 

Ik merk nu wel beter wanneer ik teveel doe. Dan raakte alles erg gespannen als een soort stuwing. Als ik dan even rustig ga zitten, zakt het gelukkig wel weer weg. 

 

Ik moet ook morgen op controle! Is in het OLVG, voor jou ook? Hoe laat ben jij aan de beurt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-5-2018 om 13:19 zei Mamavan2kids:

Hi Chantal,

 

Ik zie dat jij de consult in het OLVG hebt gehad, maar de operatie in het park kliniek plaats vind.

Klopt het dat hij niet meer opereert in het OLVG? 

 

Mag ik vragen welke prothese je gekozen hebt?

 Cosmetische operaties worden niet meer in OLVG gedaan. Alleen  medische ingrepen doet Nio nog in olvg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ch@nt@l
11 minuten geleden zei Boobs2015:

 Cosmetische operaties worden niet meer in OLVG gedaan. Alleen  medische ingrepen doet Nio nog in olvg. 

Dat klopt! Maar de consulten nog wel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei Ch@nt@l:

Wat goed om te horen dat je zo blij bent met ze! Maar wel balen dat je nog zoveel pijn hebt :(

Kan me voorstellen dat het heel frustrerend is om nog zo afhankelijk te zijn...

 

Ik merk nu wel beter wanneer ik teveel doe. Dan raakte alles erg gespannen als een soort stuwing. Als ik dan even rustig ga zitten, zakt het gelukkig wel weer weg. 

 

Ik moet ook morgen op controle! Is in het OLVG, voor jou ook? Hoe laat ben jij aan de beurt? 

Weetje die pijn ivm overbelasting is niet fijn maar zo weet je wel direct dat je moet rusten enz. Dus kun je lekker ff een momentje weer gaan zitten/liggen wat je normaliter niet Zo snel zou doen hahah. Wel fijn dat het weer wegzakt he!

 

20:30 pas! Jij? Ah zou echt leuk zijn als we elkaar zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ch@nt@l
14 uur geleden zei HBS:

Weetje die pijn ivm overbelasting is niet fijn maar zo weet je wel direct dat je moet rusten enz. Dus kun je lekker ff een momentje weer gaan zitten/liggen wat je normaliter niet Zo snel zou doen hahah. Wel fijn dat het weer wegzakt he!

 

20:30 pas! Jij? Ah zou echt leuk zijn als we elkaar zien!

Ah dan zien we elkaar helaas niet... ik mag om 18:00u.

 

En ja, ik moet gewoon leren rustig aan het doen, haha.

Ik hoop voor jou dat je nieuwe pijnstillers krijgt en dat de pijn snel afneemt! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Ch@nt@l:

Ah dan zien we elkaar helaas niet... ik mag om 18:00u.

 

En ja, ik moet gewoon leren rustig aan het doen, haha.

Ik hoop voor jou dat je nieuwe pijnstillers krijgt en dat de pijn snel afneemt! X

Oww jammer! De pijn is inmiddels echr een heeel stuk afgenomen! Gek joh dat t zo kan veranderen van de een op de andere dag! K kan ook al zelf opstaan!! Moest dus ff iets meer geduld hebben dan de rest maar oley oleyyy!!! :tatice_04:

veel succes vanavond! Ben benieuwd wat dr Nio van zn kunstwerk vind:56:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ch@nt@l
10 uur geleden zei HBS:

Oww jammer! De pijn is inmiddels echr een heeel stuk afgenomen! Gek joh dat t zo kan veranderen van de een op de andere dag! K kan ook al zelf opstaan!! Moest dus ff iets meer geduld hebben dan de rest maar oley oleyyy!!! :tatice_04:

veel succes vanavond! Ben benieuwd wat dr Nio van zn kunstwerk vind:56:

Wat ontzettend fijn om te horen dat de pijn zo is afgenomen!!:43:

 

En hoe was je consult??

Ik was zo blij met zijn reactie! Hij zag ze en vond ze prachtig,

precies zoals het hoort zei hij. Dus ik ben heel blij :57:

Ook m’n sportbh was losser gezet, zodat ze nog wat meer kunnen zakken. Voelt nu wel een beetje gek moet ik zeggen... zal wel weer even wennen zijn :) 

Meteen al m’n vragen kunnen stellen, moet alleen nog wat geduld hebben met sporten (had gehoopt dat ik m’n benen en buikspieren al weer een beetje mocht gaan trainen, maar helaas...) Maar goed, dat zal ik dan maar doen, hihi!

 

Ben benieuwd hoe jouw consult is gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Ch@nt@l:

Wat ontzettend fijn om te horen dat de pijn zo is afgenomen!!:43:

 

En hoe was je consult??

Ik was zo blij met zijn reactie! Hij zag ze en vond ze prachtig,

precies zoals het hoort zei hij. Dus ik ben heel blij :57:

Ook m’n sportbh was losser gezet, zodat ze nog wat meer kunnen zakken. Voelt nu wel een beetje gek moet ik zeggen... zal wel weer even wennen zijn :) 

Meteen al m’n vragen kunnen stellen, moet alleen nog wat geduld hebben met sporten (had gehoopt dat ik m’n benen en buikspieren al weer een beetje mocht gaan trainen, maar helaas...) Maar goed, dat zal ik dan maar doen, hihi!

 

Ben benieuwd hoe jouw consult is gegaan?

Ah super fijn dat hij er zo tevreden over was gister!! Geeft echt voldoening he :D

 

Here the same!! Ik zag het aan zijn ogen en daarna heeft hij idd bij mij ook gezegd van keurig! Ik hoef niet perse een sportbh meer te dragen zodat ze (de joekels haha) kunnen zakken! :wub:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ch@nt@l
Op 29-5-2018 om 15:30 zei HBS:

Ah super fijn dat hij er zo tevreden over was gister!! Geeft echt voldoening he :D

 

Here the same!! Ik zag het aan zijn ogen en daarna heeft hij idd bij mij ook gezegd van keurig! Ik hoef niet perse een sportbh meer te dragen zodat ze (de joekels haha) kunnen zakken! :wub:

 

 

Super fijn dat ze bij jouw ook goed gekeurd zijn! Dat geeft inderdaad wel voldoening om uit zijn mond te horen :wub:

 

Hoe is het nu met de pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Ch@nt@l:

Super fijn dat ze bij jouw ook goed gekeurd zijn! Dat geeft inderdaad wel voldoening om uit zijn mond te horen :wub:

 

Hoe is het nu met de pijn?

De pijn is zo goed als weg! Neem soms nog wel ff paracetamol (meestal ‘s ochtends nav het lange liggen doet t pijn denk k). Hoe gaat het met jou? 

 

Begint het al wat meer in te dalen en vorm te krijgen? K draag trouwens sinda de controle geen bh meer..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ch@nt@l

@HBS wat fijn dat de pijn zo goed als weg is! Ik neem alleen ‘s avonds nog paracetamol, omdat ik van het liggen op m’n rug behoorlijk rugpijn krijg... Ook heb ik wat last van m’n schouder, door het ‘verkramd’ lopen de eerste dagen.

Verder gaat het met mij eigenlijk prima, al moet ik wel echt blijven opletten dat ik niet te veel doe :unsure: 

Heb jij alweer auto gereden?

 

Voelt dat niet gek, geen bh meer aan??

Bij mij had Nio m’n bh een stuk losser gezet en dat vond ik al erg wennen, haha!

 

Mijn borsten zakten redelijk tegelijk tot gisteren! Nu is m’n rechterborst is al verder gezakt, dus links is nu aan zet :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ch@nt@l:

@HBS wat fijn dat de pijn zo goed als weg is! Ik neem alleen ‘s avonds nog paracetamol, omdat ik van het liggen op m’n rug behoorlijk rugpijn krijg... Ook heb ik wat last van m’n schouder, door het ‘verkramd’ lopen de eerste dagen.

Verder gaat het met mij eigenlijk prima, al moet ik wel echt blijven opletten dat ik niet te veel doe :unsure: 

Heb jij alweer auto gereden?

 

Voelt dat niet gek, geen bh meer aan??

Bij mij had Nio m’n bh een stuk losser gezet en dat vond ik al erg wennen, haha!

 

Mijn borsten zakten redelijk tegelijk tot gisteren! Nu is m’n rechterborst is al verder gezakt, dus links is nu aan zet :) 

Aii die rugpijn is echt rot! Maar ook super fijn dat het zo goed gaat met je!

ik heb nog geen auto gereden, wij hebben een automaat dus opzicht zou k het wel kunnen denk ik maar wilde toch ff 2 weken wachten minimaal. Misschien dat k het morgen ga proberen haha en jij?

 

nou weetje wat het is omdat ik van bijna ‘niks’ kom (70a) maar t geen verschil of k die bh aan heb of uit want het zijn net twee opgeblazen balonnen (er hangt dus nog niks en daarom voel ik geen verschil). 

 

Bij mij is nu ik geen bh draag juisy mijn linker borst ‘iets’ meer gezakt. K maakte me stiemem al zorgen maar volgens mij moeten we het gewoon wat tijd geven?

 

Weet je trouwens of wanneer je je armen weer volledig omhoog mag doen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.