Ga naar inhoud

Ch@nt@l : 17 mei 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Gast Ch@nt@l

Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

 

Even voorstellen: ik ben 34 jaar & moeder van 2 dochters. Ik lees al een tijdje mee met de verhalen over borstvergrotingen en wil dit zelf ook heel graag! Echter ben ik ook een ‘twijfelkont’...

Maar de knoop is nu doorgehakt! Morgen ga ik voor m’n eerste consult naar Drs. Nio in het OLVG. Ik heb veel goede verhalen over hem gelezen, dus ben heel benieuwd. Iemand nog tips voor het consult?

Overigens heb ik nooit grote borsten gehad, maar na 2 zwangerschappen waarin m’n borsten ruim 4 cupmaten groter zijn geworden en helaas ook weer ruim 4 cupmaten terug zijn gegaan is er weinig over gebleven...

Vraagje: wat vertel ik mijn dochters van 8 en 5 jaar als ik deze operatie laat uitvoeren? Mijn dochter van 5 zal het verschil misschien niet merken maar die van 8 zeker wel... Iemand tips / ervaringen?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Chantal, spannend allemaal! Ik word morgen geopereerd. Laat mijn borsten vergroten maar ook mijn neus corrigeren. Ik heb een dochter van 7. Ik heb haar gewoon verteld wat ik ga doen. Ze vroeg toen waarom ik dat ging doen en dat heb ik ook gewoon uitgelegd. Daarin in mn achterhoofd gehouden dat ik haar niet onzeker wil maken of laten twijfelen over haar lichaam! Ik heb gezegd dat mijn lichaam veranderd is na de zwangerschap/borstvoeding en na meer dan 30kg te zijn afgevallen. Ik heb ook gezegd dat ik deze beslissing niet zomaar heb gemaakt. Dat ik er jaren over na heb gedacht en veel onderzoek heb gedaan omdat je zuinig moet zijn op je lichaam. Ik blijf dit herhalen om haar te behoeden om dezelfde onzekerheden straks te krijgen. Want ze is prachtig! Op dit moment vindt ze het heel spannend en ook leuk om aan iedereen te vertellen.... Ik denk dat het uiteindelijk belangrijk is om er open over te zijn. Dat je alles met elkaar kan bespreken en ook al zijn ze nog jong en kwetsbaar dat ze er ook voor jou zijn. Ik ben blij dat ik er open en eerlijk over kan praten thuis met mijn gezin. En dat is ook een opluchting. Succes! Laat je weten hoe het is gegaan? Hoop dat je hier wat aan hebt. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ch@nt@l

Hi Tensie, 

Dank je wel voor je reactie! Daar ben ik heel blij mee. Wat ervaring delen is toch prettig :)

Ik heb gisteren het consult gehad bij drs. Nio. Vriendelijke en kundige man denk ik, maar wat jammer was was dat hij erg uitliep (ruim 45min.) waardoor het consult m.i. vrij vlot werd beëindigt.

Bij thuiskomst was m’n oudste dochter nog wakker en wilde zij graag weten waar ik was geweest. Ik heb haar nu verteld dat ik mijn borsten al een lange tijd niet mooi vind en dat deze dokter ging kijken of hij ze mooier kan maken. Ze reageerde heel lief en vroeg hoe een dokter dit dan kan doen. Dit heb ik haar nog niet precies verteld, maar ga ik nog wel doen. Ik denk ook, net als jij, dat ik het beste open en eerlijk hierover kan zijn.

Ik had gehoopt nog eind mei een plekje te kunnen krijgen, maar helaas zit het helemaal vol. Half juni is pas de eerste mogelijkheid, maar dat vind ik niet zo handig ivm zomervakantie. Nu even bekijken wat wel handig is qua datum. Wanneer is jouw datum en bij wie? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29 april 2018 om 13:21 zei Ch@nt@l:

Hi allemaal,

 

Even voorstellen: ik ben 34 jaar & moeder van 2 dochters. Ik lees al een tijdje mee met de verhalen over borstvergrotingen en wil dit zelf ook heel graag! Echter ben ik ook een ‘twijfelkont’...

Maar de knoop is nu doorgehakt! Morgen ga ik voor m’n eerste consult naar Drs. Nio in het OLVG. Ik heb veel goede verhalen over hem gelezen, dus ben heel benieuwd. Iemand nog tips voor het consult?

Overigens heb ik nooit grote borsten gehad, maar na 2 zwangerschappen waarin m’n borsten ruim 4 cupmaten groter zijn geworden en helaas ook weer ruim 4 cupmaten terug zijn gegaan is er weinig over gebleven...

Vraagje: wat vertel ik mijn dochters van 8 en 5 jaar als ik deze operatie laat uitvoeren? Mijn dochter van 5 zal het verschil misschien niet merken maar die van 8 zeker wel... Iemand tips / ervaringen?

 

 

Ik heb exact het zelfde probleem (4 cupmatenen bij de laatste zwangerschap, daarvoor drie en daarvoor twee) heb een paar weken terug mijn eerste consult gehad in het Vlietland Ziekenhuis. Willen ze bij jou ook liften ? Mijn kids zijn al wat ouder maar daar ben ik ook gewoon open en eerlijk tegen. Lang getwijfeld ook, loop denk ik al een jaar of zes met de gedachte er iets aan te laten doen. Ik moet wel gaan sparen dus ik moet nog een paar maanden wachten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ch@nt@l

Dank je voor je reactie! Bij mij is er gewoon heel weinig over... maar hoeft volgens de pc geen lift. 

Ik loop ook al een paar jaar rond met deze gedachte, maar ben ook bang voor de risico's. Ik heb nu uiteindelijk de knoop doorgehakt. Hoewel ik het eigenlijk nog steeds doodeng vind. 

Ga denk ik tegen mijn beide dochters wel eerlijk zijn, maar wil hen geen verkeerd beeld geven. Zij zijn mooi zoals ze zijn en moeten daar zeker niet aan gaan twijfelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Ch@nt@l:

Dank je voor je reactie! Bij mij is er gewoon heel weinig over... maar hoeft volgens de pc geen lift. 

Ik loop ook al een paar jaar rond met deze gedachte, maar ben ook bang voor de risico's. Ik heb nu uiteindelijk de knoop doorgehakt. Hoewel ik het eigenlijk nog steeds doodeng vind. 

Ga denk ik tegen mijn beide dochters wel eerlijk zijn, maar wil hen geen verkeerd beeld geven. Zij zijn mooi zoals ze zijn en moeten daar zeker niet aan gaan twijfelen!

Oh dat is fijn en scheelt al een stuk !

Ik heb wel veel overtollig vel door de enorme rek die erop heeft gezeten, mijn pc gaf aan dat ze bij alleen een vergroting toch weer gaan hangen en ik over een paar jaar alsnog op de stoep sta voor een lift. Ik wil ze ook niet groot maar ik wil gewoon weer een mooie, natuurlijke vorm in plaats van een randje vel wat onderin mijn bh ligt.

Eerlijk zijn over dat soort dingen vind ik wel belangrijk, geen taboes in huis.

mijn dochter (oudste kind) is 15 en die heeft zelf gezegd of ik er niet wat aan kon laten doen. Heb haar ook duidelijk uitgelegd hoe het zo gekomen is, ook dat heel veel overgewicht en vervolgens afvallen hetzelfde effect kan veroorzaken.

Ik herken je twijfel ook heel goed hoor, maar ook hier toch de knoop doorgehakt. En nu moet ik nog geduld hebben....

Succea in ieder geval :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik heb je topictitel aangepast en je verhuisd naar de operatieverslagen. 
Voortaan kun je dan al je updates, incl operatieverslag na je operatie, in dit topic doen. Dan blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk :)

Succes met aftellen! :35: 

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ch@nt@l
23 minuten geleden zei best_boobie:

Hoi hoi

Ik heb je topictitel aangepast en je verhuisd naar de operatieverslagen. 
Voortaan kun je dan al je updates, incl operatieverslag na je operatie, in dit topic doen. Dan blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk :)

Succes met aftellen! :35: 

 

xxx BB

Thanx!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ch@nt@l

Hi,

 

Ja dat klopt. Dr. Nio doet wel de consulten in het OLVG maar niet de operatie. Die vindt plaats in de Parkkliniek in Rotterdam.

 

Ik heb gekozen voor Eurosilicone 400cc en dan 85% gevuld, zodat ze wel een 'natuurlijke' vorm hebben. De Eurosilicone werden mij door Dr. Nio aangeraden. Hij werkt hier al jaren mee en vindt dit goede prothesen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ch@nt@l hi! Ik ben dinsdag geopereerd door Nio met precies dezelfde prothese en maat. Ik kom van 75aa/a en ben nu dag 2 po. Misschien is onze voorsituatie heel anders maar ik ben erg tevreden over de maat! Ze zitten bij mij nu nog hoog maar met de tijd zal de prothese nog soepeler worden en gaan zakken. Bij mij zijn ze dual plane geplaatst. Mocht je interesse hebben kan ik je eventueel toevoegen aan mijn album, dan kan je een kijkje nemen. Gr Sigrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ch@nt@l
10 uur geleden zei Sigrid:

@Ch@nt@l hi! Ik ben dinsdag geopereerd door Nio met precies dezelfde prothese en maat. Ik kom van 75aa/a en ben nu dag 2 po. Misschien is onze voorsituatie heel anders maar ik ben erg tevreden over de maat! Ze zitten bij mij nu nog hoog maar met de tijd zal de prothese nog soepeler worden en gaan zakken. Bij mij zijn ze dual plane geplaatst. Mocht je interesse hebben kan ik je eventueel toevoegen aan mijn album, dan kan je een kijkje nemen. Gr Sigrid

Hi, dank je voor je berichtje! Goed om te horen dat jij tevreden met de maat!! Bij mij worden ze ook dual plane geplaatst.

Ik zou graag een kijkje nemen in je album, dan heb ik misschien een beetje een idee hoe het gaat worden ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ch@nt@l
9 uur geleden zei HBS:

Hi! Wat toevallig! Ik word ook op 17 mei geopereerd door dr. Nio! Kreeg ff kriebels toen ik 17 mei 2018 zag staan, dacht reageer ff haha:rolleyes:

Echt?! Spannend he? Komt nu toch wel dichtbij :blush: 

Hoe laat moet jij je donderdag melden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Ch@nt@l:

Hi, dank je voor je berichtje! Goed om te horen dat jij tevreden met de maat!! Bij mij worden ze ook dual plane geplaatst.

Ik zou graag een kijkje nemen in je album, dan heb ik misschien een beetje een idee hoe het gaat worden ;) 

Ik heb je toegevoegd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ch@nt@l

@HBS ik moet om 8:30u al melden! Dus vroeg opstaan, is voor mij ongeveer 5 kwartier rijden naar Rotterdam (zonder files)...

Als jij mag melden hoop ik alweer wakker te zijn, mét mooie boobbies :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Ch@nt@l:

@HBS ik moet om 8:30u al melden! Dus vroeg opstaan, is voor mij ongeveer 5 kwartier rijden naar Rotterdam (zonder files)...

Als jij mag melden hoop ik alweer wakker te zijn, mét mooie boobbies :D

Aaahh zo cool he!! I hope so! :wub: Dan heb jij het allemaal al lekker achter de rug!! Voor mij is het ruim 1,5 uur rijden. Ik word om 14:45 geopereerd. Moet jij je ook 2 uur van te voren melden? Spannendddd! Heb trouwens een vraagje over de hema bh.. die begint vanaf 75 zie ik online.. mijn omtrek is 70 zal dat veel schelen denk je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Sigrid:

@Ch@nt@l hi! Ik ben dinsdag geopereerd door Nio met precies dezelfde prothese en maat. Ik kom van 75aa/a en ben nu dag 2 po. Misschien is onze voorsituatie heel anders maar ik ben erg tevreden over de maat! Ze zitten bij mij nu nog hoog maar met de tijd zal de prothese nog soepeler worden en gaan zakken. Bij mij zijn ze dual plane geplaatst. Mocht je interesse hebben kan ik je eventueel toevoegen aan mijn album, dan kan je een kijkje nemen. Gr Sigrid

Hi Sigrid! Zou ik ook toegang tot je album mogen? K wordt 17 mei geopereerd en mijn voorsituatie is vegelijkbaar met de jouwe 70aa/a...-_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ch@nt@l

@HBS Ja super spannend he! Maar ook een gek idee, dat ik volgende week echt borsten heb :wub:

Ik moet me om 8.30u melden en word dan rond 10u geopereerd, dus 1 1/2uur van te voren.
 

Ik heb trouwens een sportbh met voorsluiting gekocht van PureLime maat D70. Van een vriendin (die in december bij Nio is geweest) heb ik een sportbh gekregen in D75, dus 1 van de 2 zal vast goed zitten :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei HBS:

Aaahh zo cool he!! I hope so! :wub: Dan heb jij het allemaal al lekker achter de rug!! Voor mij is het ruim 1,5 uur rijden. Ik word om 14:45 geopereerd. Moet jij je ook 2 uur van te voren melden? Spannendddd! Heb trouwens een vraagje over de hema bh.. die begint vanaf 75 zie ik online.. mijn omtrek is 70 zal dat veel schelen denk je?

Hey meis,

Ik las je vraagje toevallig. Ik had ook omvangsmaat 70 maar draag vanaf na mn operatie (ben 16 dagen po) 75 en dat zit echt goed. Als het te strak zit drukt het op de wonden. De eerste dagen was ik ook echt gezwollen en droeg ik ze op de laatste sluiting. Nu alweer 2 haakjes opgeschoven. De sportbh die ik nu draag is in de kliniek aan mij gegeven dus is ook echt goed aangemeten. Ik heb ook die van de Hema (non padded heavy support) en die valt klein uit dus ik denk dat je dat prima kan hebben!

Heel veel succes maandag! Op naar je droomboobs! :wub:

Liefs

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Ch@nt@l:

@HBS Ja super spannend he! Maar ook een gek idee, dat ik volgende week echt borsten heb :wub:

Ik moet me om 8.30u melden en word dan rond 10u geopereerd, dus 1 1/2uur van te voren.
 

Ik heb trouwens een sportbh met voorsluiting gekocht van PureLime maat D70. Van een vriendin (die in december bij Nio is geweest) heb ik een sportbh gekregen in D75, dus 1 van de 2 zal vast goed zitten :rolleyes:

Jaaa dat is idd een hele rare gedachte maar een super mooie droom die waar word!!:wub:

 

oww okido k ga ook maar eens kijken naar PureLime! Dankje!! Haha jaa 1 van beide moet passen!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mrs.:

Hey meis,

Ik las je vraagje toevallig. Ik had ook omvangsmaat 70 maar draag vanaf na mn operatie (ben 16 dagen po) 75 en dat zit echt goed. Als het te strak zit drukt het op de wonden. De eerste dagen was ik ook echt gezwollen en droeg ik ze op de laatste sluiting. Nu alweer 2 haakjes opgeschoven. De sportbh die ik nu draag is in de kliniek aan mij gegeven dus is ook echt goed aangemeten. Ik heb ook die van de Hema (non padded heavy support) en die valt klein uit dus ik denk dat je dat prima kan hebben!

Heel veel succes maandag! Op naar je droomboobs! :wub:

Liefs

Xoxo

Hii! Wat lief dat je reageerd!! Fijn dat het allemaal achter de rug is! :wub: oww kijk dat is echt een goede tip! K denk dat ik er ook maar 2 ga aanschaffen.. die van de Hema zijn mooi maar het nadeel is dat ze non padded zijn en je tepels zichtbaar kunnen worden onder shirtjes :blink: daar heb k nou echt een hekel aan hahah. Hoe gaat het nu met je trouwens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.