Ga naar inhoud

arf : 28 juni 2018 : Dr. De Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Heyhey, 

Ben een meisje van 21. Nooit grote borsten gehad en ga eindelijk de stap zetten!!  Consult gepland bij dr demeyere binnen 2 weken door de vele goeie commentaren die ik hier gelezen heb! Twijfel nog wel een beetje om nog andere consultatie ook te plannen. Hoop ze eig nog te krijgen begin deze zomer...

Ben benieuwd!! Spannend 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Arf,

 

Ik moet zelf ook nog op consult bij verschillende klinieken.

Mijn voornemen is om bij meerdere klinieken langs te gaan, om zo een goed beeld te krijgen.

 

Maar anderzijds, als ik me ergens echt goed voel, zal ik wel meteen daar gaan.

Ik heb wel iets meer tijd. Ben nu al bezig met voorbereiden/research en pas na de zomer zal ik nieuwe borsten krijgen ;-).

 

Heel veel succes!

 

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames, mijn voornemen was drie klinieken bezoeken. Ik had Quole in Waalre en Diana Gabriels al gebeld voor een eerste consult. Diana Gabriels werd al 2x door hun keer verzet en dat ging allemaal erg klantonvriendelijk waardoor ik al meteen dacht.. Laatmaar. Dan maar iets duurder uit, ik wil wel serieus genomen worden als klant. Na mijn gesprek bij Quole dacht ik; ik ga niet meer verder kijken. Het gesprek met chirurg voelde super goed en vertrouwd. Ik zou gewoon op je gevoel af gaan. En bij twijfel verder neuzen. Succes met de keus

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Fna88:

Hey dames, mijn voornemen was drie klinieken bezoeken. Ik had Quole in Waalre en Diana Gabriels al gebeld voor een eerste consult. Diana Gabriels werd al 2x door hun keer verzet en dat ging allemaal erg klantonvriendelijk waardoor ik al meteen dacht.. Laatmaar. Dan maar iets duurder uit, ik wil wel serieus genomen worden als klant. Na mijn gesprek bij Quole dacht ik; ik ga niet meer verder kijken. Het gesprek met chirurg voelde super goed en vertrouwd. Ik zou gewoon op je gevoel af gaan. En bij twijfel verder neuzen. Succes met de keus

Ik ben ook bij dr. Hawinkels geweest echt een fijne man!

inmiddels al weer 4 weken po en blij :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Heyhey, 

 

ben op consultatie geweest bij Demeyere. Alles ging super. Eind juni word ik geopereerd en krijg 250/275/300cc.

Hij zei dat ik op de dag zelf foto's moest meebrengen van een paar borsten dat ik mooi vind, heeft iemand enig idee of die naakt moeten zijn of dat dat ook van een lingeriemodel mag zijn?

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op ‎29‎-‎4‎-‎2018 om 00:30 zei arf:

Heyhey, 

 

ben op consultatie geweest bij Demeyere. Alles ging super. Eind juni word ik geopereerd en krijg 250/275/300cc.

Hij zei dat ik op de dag zelf foto's moest meebrengen van een paar borsten dat ik mooi vind, heeft iemand enig idee of die naakt moeten zijn of dat dat ook van een lingeriemodel mag zijn?

 

Groetjes 

Hey meid

Ik zag je aanvraag voor de meiclub, maar heb je ook een datum gekregen voor je operatie?
Lijkt erop dat je in juni geopereerd gaat worden, volgens je titel?

Laat maar even weten :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii,

 

Ik zie dat je ook in juni wordt geopereerd.

Ik ben 19juni eindelijk aan de beurt.

Zou je t leuk vinden om in de juni club tezitten en samen met andere meiden aftellen tot de grote dag?

Let me know.

 

Liefs Gwenda.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-5-2018 om 23:46 zei best_boobie:

Hey meid

Ik zag je aanvraag voor de meiclub, maar heb je ook een datum gekregen voor je operatie?
Lijkt erop dat je in juni geopereerd gaat worden, volgens je titel?

Laat maar even weten :)

xx BB

Heyhey, 

 

ja klopt! Maar ik vind geen groep voor juni.... 

 

groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei GWND:

Hii,

 

Ik zie dat je ook in juni wordt geopereerd.

Ik ben 19juni eindelijk aan de beurt.

Zou je t leuk vinden om in de juni club tezitten en samen met andere meiden aftellen tot de grote dag?

Let me know.

 

Liefs Gwenda.

Hey Gwenda, 

 

graag!! 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-5-2018 om 23:08 zei best_boobie:

Laat je me nog even weten welke datum je vastgelegd hebt in juni? Daarna kan ik je de regels van de club pas toesturen :)

 

xx BB

 

Ik zie het nu pas ! 

28 juni om 9u staat het gepland :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi @arf

 

Oeh, ik zie dat wij dezelfde operatiedatum hebben. Ik word ook op 28 juni geopereerd...over iets meer dan 3 weekjes al, snel he!:D

Hoe kijk jij nu tegen de operatie aan? En ga jij voor ronde of anatomische protheses?

Jouw chirurg kijkt dus op de dag zelf ook wat het beste staat op je lichaam? Ik twijfel tussen 330 en 375 cc en heb het ook aan de arts overgelaten om tijdens de operatie te kijken wat het mooist staat...

 

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 4-6-2018 om 16:48 zei Ittybittymary:

Hoi @arf

 

Oeh, ik zie dat wij dezelfde operatiedatum hebben. Ik word ook op 28 juni geopereerd...over iets meer dan 3 weekjes al, snel he!:D

Hoe kijk jij nu tegen de operatie aan? En ga jij voor ronde of anatomische protheses?

Jouw chirurg kijkt dus op de dag zelf ook wat het beste staat op je lichaam? Ik twijfel tussen 330 en 375 cc en heb het ook aan de arts overgelaten om tijdens de operatie te kijken wat het mooist staat...

 

Liefs xx

 

 

Heeey, 

 

Oh leuk!! Ik vind het super spannend en tel de dagen af :D 

Ik ben ook bang dat ik spijt ga hebben, of dat ik het te groot ga vinden enz.... maar ik moet eig gewoon blijven denken dat het sws beter wordt dan nu haha. 

En ik ga voor ronde protheses... heb het niet echt zelf gekozen, vertrouw de pc :) 

 

en jij? 

 

Oei zie net dat je dit al 4juni had gezet.. ondertussen nog maar 1,5 week :o

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Heyhey,

 

Mijn operatieverslag: ik mocht binnen om 9u. Had direct een gesprek met de anesthesist (een suuuuperlieve vrouw!) om nog een paar vraagjes te beantwoorden. Daarna kwam Demeyere zelf om nog eens te overlopen wat het juist moest worden en om de foto’s te tonen die ik als voorbeeld moest meedoen. Daarna heeft hij foto’s getrokken, stippellijnen getekend waar en hoe de prothese moest komen. Ik denk dat het ongeveer 9:30 was als ik uiteindelijk op de operatietafel lag en werd snel in slaap gedaan. Om 11:30 ben ik wakkergeworden, wel een beetje suf en duizelig maar zeker niet misselijk ofzo. Tegen 12u ben ik naar huis gegaan. Nu (de avond van de operatie zelf) ben ik redelijk oke. Ik heb niet echt pijn maar eerder een bedrukkend gevoel. 

Het is trouwens 250cc geworden, op de spier en denk moderate plus profiel :) 

 

Groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei arf:

Heyhey,

 

Mijn operatieverslag: ik mocht binnen om 9u. Had direct een gesprek met de anesthesist (een suuuuperlieve vrouw!) om nog een paar vraagjes te beantwoorden. Daarna kwam Demeyere zelf om nog eens te overlopen wat het juist moest worden en om de foto’s te tonen die ik als voorbeeld moest meedoen. Daarna heeft hij foto’s getrokken, stippellijnen getekend waar en hoe de prothese moest komen. Ik denk dat het ongeveer 9:30 was als ik uiteindelijk op de operatietafel lag en werd snel in slaap gedaan. Om 11:30 ben ik wakkergeworden, wel een beetje suf en duizelig maar zeker niet misselijk ofzo. Tegen 12u ben ik naar huis gegaan. Nu (de avond van de operatie zelf) ben ik redelijk oke. Ik heb niet echt pijn maar eerder een bedrukkend gevoel. 

Het is trouwens 250cc geworden, op de spier en denk moderate plus profiel :) 

 

Groetjes xx

Gefeliciteerd! Spoedig herstel en rustig aan doen eventjes!:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-6-2018 om 23:28 zei Ittybittymary:

Hoi @arf! Yes we hebben allebei boobies sindsdien vandaag!!! Fijn dat je tot nu toe niet zo veel pijn hebt. Wat gebruik jij nu qua medicatie? En heb je ze al gezien?

 

ik moet binnen nu en morgen ochtend dus nog een keertje onder t mes maar ben desondanks super blij er mee! 

 

Hey, 

Hoop dat je ondertussen geopereerd bent en alles in orde is!! 

Ik heb paracetamol, celebrex en een antibiotica gekregen. Ben net onder de douche geweest en heb ze gezien! Ze zijn nog wel meeeeega gezwollen en niet zo mooi :p 

ben jij ondertussen thuis? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-6-2018 om 20:43 zei arf:

Daarna kwam Demeyere zelf om nog eens te overlopen wat het juist moest worden en om de foto’s te tonen die ik als voorbeeld moest meedoen.

Hoi! :) Ik word 30 augustus ook door Dr De Meyere geopereerd, en ik wou even vragen of de referentie foto's die je had meegenomen nu uiteindelijk van naakte borsten waren of niet. Ik zag het antwoord nergens in je topic.

Gefeliciteerd met je boobs! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei ShieldCharm:

Hoi! :) Ik word 30 augustus ook door Dr De Meyere geopereerd, en ik wou even vragen of de referentie foto's die je had meegenomen nu uiteindelijk van naakte borsten waren of niet. Ik zag het antwoord nergens in je topic.

Gefeliciteerd met je boobs! :)

 

Heyhey, 

 

Ja ik heb uiteindelijk een foto van hier op het forum meegenomen hehe :D 

 

groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ittybittymary:

:48:@arf Hoe gaat het nu met jou qua herstel? Ik kan zelf echt niet wachten totdat ze meer gaan zakken maar ja dat zal nog wel ff duren bij ons... 

is het nog steeds goed te doen qua pijn?

 

Hey !! 

 

Ja, cava! Ben vandaag gestopt met pijnstillers :) 

hoe is het bij jou? 

Ik heb alleen nog maar thuisgezeten en af en toe mensen op bezoek! Zat eens in de auto en dat deed toch geen deugd haha. En ja ik kan ook echt niet wachten tot dat ze zakken... zijn bij mij nog steenhard en er precies opgeplakt :rolleyes:

ik wil ook echt supergraag gaan shoppen haha. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei arf:

 

Hey !! 

 

Ja, cava! Ben vandaag gestopt met pijnstillers :) 

hoe is het bij jou? 

Ik heb alleen nog maar thuisgezeten en af en toe mensen op bezoek! Zat eens in de auto en dat deed toch geen deugd haha. En ja ik kan ook echt niet wachten tot dat ze zakken... zijn bij mij nog steenhard en er precies opgeplakt :rolleyes:

ik wil ook echt supergraag gaan shoppen haha. 

 

Xx

Jaaa hier precies hetzelfde! Ook wat bezoek gehad en verder alleen thuis gebleven. Linkerborst is niet pijnlijk meer maar rechts waar ik die nabloeding had nog wel dus ik gebruik nog wel pijnstillers. Fijn dat jij er vanaf bent!

en goed om rustig aan te doen hoor, kan alles mooi herstellen :) 

 

ja bij mij zijn het ook twee harde opgeplakte tieten haha! Heb ook zin om te gaan shoppen. En ben zo benieuwd hoe ze gaan veranderen qua grootte en vorm enzo als ze wat meer gaan zakken. Hoop dat ze niet kleiner lijken!  Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.