Sign in to follow this  
arf

arf : 28 juni 2018 : Dr. De Meyere : Artemedis

Recommended Posts

Heyhey, 

Ben een meisje van 21. Nooit grote borsten gehad en ga eindelijk de stap zetten!!  Consult gepland bij dr demeyere binnen 2 weken door de vele goeie commentaren die ik hier gelezen heb! Twijfel nog wel een beetje om nog andere consultatie ook te plannen. Hoop ze eig nog te krijgen begin deze zomer...

Ben benieuwd!! Spannend 

groetjes

Hoi Arf,

Ik moet zelf ook nog op consult bij verschillende klinieken.

Mijn voornemen is om bij meerdere klinieken langs te gaan, om zo een goed beeld te krijgen.

Maar anderzijds, als ik me ergens echt goed voel, zal ik wel meteen daar gaan.

Ik heb wel iets meer tijd. Ben nu al bezig met voorbereiden/research en pas na de zomer zal ik nieuwe borsten krijgen ;-).

Heel veel succes!

Groetjes,

• Like 1

Guest Fna88

Hey dames, mijn voornemen was drie klinieken bezoeken. Ik had Quole in Waalre en Diana Gabriels al gebeld voor een eerste consult. Diana Gabriels werd al 2x door hun keer verzet en dat ging allemaal erg klantonvriendelijk waardoor ik al meteen dacht.. Laatmaar. Dan maar iets duurder uit, ik wil wel serieus genomen worden als klant. Na mijn gesprek bij Quole dacht ik; ik ga niet meer verder kijken. Het gesprek met chirurg voelde super goed en vertrouwd. Ik zou gewoon op je gevoel af gaan. En bij twijfel verder neuzen. Succes met de keus

Guest Gastje

Ik ben ook bij dr. Hawinkels geweest echt een fijne man!

inmiddels al weer 4 weken po en blij :D

Heyhey, 

ben op consultatie geweest bij Demeyere. Alles ging super. Eind juni word ik geopereerd en krijg 250/275/300cc.

Hij zei dat ik op de dag zelf foto's moest meebrengen van een paar borsten dat ik mooi vind, heeft iemand enig idee of die naakt moeten zijn of dat dat ook van een lingeriemodel mag zijn?

Groetjes 

Hey meid

Ik zag je aanvraag voor de meiclub, maar heb je ook een datum gekregen voor je operatie?
Lijkt erop dat je in juni geopereerd gaat worden, volgens je titel?

Laat maar even weten :)

xx BB

Hii,

Ik zie dat je ook in juni wordt geopereerd.

Ik ben 19juni eindelijk aan de beurt.

Zou je t leuk vinden om in de juni club tezitten en samen met andere meiden aftellen tot de grote dag?

Let me know.

Liefs Gwenda.

• Like 1

Heyhey, 

ja klopt! Maar ik vind geen groep voor juni.... 

groetjes 

Laat je me nog even weten welke datum je vastgelegd hebt in juni? Daarna kan ik je de regels van de club pas toesturen :)

xx BB

Ik zie het nu pas ! 

28 juni om 9u staat het gepland :) 

Hoi @arf

Oeh, ik zie dat wij dezelfde operatiedatum hebben. Ik word ook op 28 juni geopereerd...over iets meer dan 3 weekjes al, snel he!:D

Hoe kijk jij nu tegen de operatie aan? En ga jij voor ronde of anatomische protheses?

Jouw chirurg kijkt dus op de dag zelf ook wat het beste staat op je lichaam? Ik twijfel tussen 330 en 375 cc en heb het ook aan de arts overgelaten om tijdens de operatie te kijken wat het mooist staat...

Liefs xx

Heeey, 

Oh leuk!! Ik vind het super spannend en tel de dagen af :D 

Ik ben ook bang dat ik spijt ga hebben, of dat ik het te groot ga vinden enz.... maar ik moet eig gewoon blijven denken dat het sws beter wordt dan nu haha. 

En ik ga voor ronde protheses... heb het niet echt zelf gekozen, vertrouw de pc :) 

en jij? 

Oei zie net dat je dit al 4juni had gezet.. ondertussen nog maar 1,5 week :o

xx

Sign in to follow this