Ga naar inhoud

doof gevoel in de huid boven arm


Natali

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik wil mij even  voorstellen ik ben Natali en moeder van een zoon. Na jaren te twijfelen heb ik toch besloten om een borstvergroting te doen wilde altijd vrouwelijk uitzien ,zelf had ik een aa cup. Na tijdje zoeken op internet heb ik besloten om bij pakklniek in rotterdam bij Dr Nio te doen. Ik ging voor cup C en besloten voor Monobloc hydrogel.Ben 1,67en weeg 64 kg.6 april  was het zou ver de operatie ging goed en ik kreeg mooie borsten. Na de operatie kreeg ik een mooi strak vestje van de kliniek. En een week later heb ik afspraak gepland voor de controle met Dr Nio. Bij de controle omdat ik had grote bolling boven mijn borsten mocht ik niet meer het hesje dragen maar een borstband en die moet ik 3 weken lang dag en nacht dragen zonder sportbh. Na dag of 4 na de operatie heb ik zo doof gevoel van de huid in mijn boven arm aan de binnen kant , dacht eerst komt van strak vestje of borstband.maar nu heb ik tinteling in mijn hand en de hand is stijf en koud. Ook als ik de borstband uit doe.  Ik maak mijn er een beetje zorgen om. Heeft iemand ervaring met zoiets gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.