Ga naar inhoud

Mezelf voorstellen :)


Mamavantweeboys

Aanbevolen berichten

Hoi hoi!

Ik stel mezelf graag even voor ik ben een jonge mama van 27 , heb 2 zoontjes (eentje van 4 jaar en eentje van 1,5jaar) 

 

Na mijn 2 zwangerschappen waren mijn borsten enorm zwaar geworden (Cup F) , Maar met de jaartjes is daar bovenaan weinig van te bespeuren) 

 

Ik zal dus 9/10 Een lift+prothese ondergaan :) 

 

Ik hoop dus via jullie de juiste keuze te maken van chirurg .

 

Ik  ben al bij Veronck geweest en bij Diana gabriels , Beiden raden een lift aan . 

Bij Diana gabriels had ik geen goed gevoel & verdonck doet zelf geen liften.

 

 

Dus dames , SPAM me maar zou ik zeggen! 

 

liefs , S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid! Gefeliciteerd met je keuze om jezelf een nog gekukkiger mens te maken!:lol:

Ik lees veel slechte dingen over Diana. Ik zou het dus niet doen en zeker niet als het niet goed voelt. Heb je ook gekeken naar dokter Straten van Kliniek Heyendael? Ik ben daar afgelopen woensdag geholpen voor een borstvergroting, zonder lift want ik had niks om te liften:118:, maar het is een hele fijne arts dus ik zou hem je zeker aanbevelen. Ook lees ik veel over Nio. Hij schijnt soms geen lift te hoeven doen om toch het resultaat te krijgen dat je wil. Wie weet kan je daar op dit forum in de zoekbalk nog op zoeken. Er zijn veel ervaringen met deze artsen terug te vinden.

Liefs!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Mrs.:

Hey meid! Gefeliciteerd met je keuze om jezelf een nog gekukkiger mens te maken!:lol:

Ik lees veel slechte dingen over Diana. Ik zou het dus niet doen en zeker niet als het niet goed voelt. Heb je ook gekeken naar dokter Straten van Kliniek Heyendael? Ik ben daar afgelopen woensdag geholpen voor een borstvergroting, zonder lift want ik had niks om te liften:118:, maar het is een hele fijne arts dus ik zou hem je zeker aanbevelen. Ook lees ik veel over Nio. Hij schijnt soms geen lift te hoeven doen om toch het resultaat te krijgen dat je wil. Wie weet kan je daar op dit forum in de zoekbalk nog op zoeken. Er zijn veel ervaringen met deze artsen terug te vinden.

Liefs!

Xoxo

 

Bedankt voor je reactie! =) xX

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Mamavantweeboys:

Hoi hoi!

Ik stel mezelf graag even voor ik ben een jonge mama van 27 , heb 2 zoontjes (eentje van 4 jaar en eentje van 1,5jaar) 

 

Na mijn 2 zwangerschappen waren mijn borsten enorm zwaar geworden (Cup F) , Maar met de jaartjes is daar bovenaan weinig van te bespeuren) 

 

Ik zal dus 9/10 Een lift+prothese ondergaan :) 

 

Ik hoop dus via jullie de juiste keuze te maken van chirurg .

 

Ik  ben al bij Veronck geweest en bij Diana gabriels , Beiden raden een lift aan . 

Bij Diana gabriels had ik geen goed gevoel & verdonck doet zelf geen liften.

 

 

Dus dames , SPAM me maar zou ik zeggen! 

 

liefs , S

Hoihoi,

 

Erg he wat zwangerschappen met je boobies kunnen doen?! 

Je hebt ook nog jonge kindjes. Mijn oudste is 6 en de jongste 2. Ik ben me volop aan het orienteren op een bv. Ik lees veel slechte verhalen over praktijk Gabriels. Wel jammer, want die prijs is wel leuker als je kijkt naar andere praktijken. Maar ik betaal liever meer met goede behandeling en goede nazorg dan minder. 

Wanneer zou je geopereerd willen worden? 

Ik heb nog niet zolang geleden de knoop door gehakt en besloten om ervoor te gaan. 

Lees alleen dat je na de operatie dus niet mag tillen en echt veel rust moet houden in het begin. Mijn jongste van twee til ik dus onwijs veel, dus voor mij is het sowieso handiger als hij naar school gaat en dus groter is. Maar ondertussen kan ik hier wel ervaringen lezen, informatie verzamelen en foto’s kijken... ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik heb net een borstlift met prothese ondergaan bij Beclinic, Dr. Plovier. Hij is niet meteen goedkoop maar wel heel kundig. Ik heb in mijn zoektocht de juiste keuze gemaakt, dat weet ik nu wel zeker! Succes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was erg tevreden met kliniek Quole, super persoonlijk, fijn contact, altijd bereikbaar. Duidelijk en fijn personeel. Niet de goedkoopste, ook niet de duurste. Ik heb geen lift gehad is daar kan ik je niks over vertellen. Wel dat mijn tepels laag staan en door middel van de druppelvorm prothese hij is gelift op een bepaalde manier. Mijn chirurg Hawinkels kon dat mooi uitleggen maar ben de helft van t verhaal alweer kwijt ;-) overigens een heel fijne man. Kundig en professioneel maar ook grappig en persoonlijk.

 

Ik had ook een afspraak bij Diane G gemaakt maar die was al twee keer verzet en de communicatie was een ramp. Ik heb de afspraak geannuleerd, het gaat hier niet om een paar schoenen die je koopt en ik dacht als dit al op deze manier gaat... Dan laat maar zitten. Dit en inderdaad de mindere recensies over de kliniek gaf mij bevestiging dat goedkoop duurkoop is.

 

succes met je zoektocht! Ik las trouwens je oproepje over een bh, je mag de mijne best overnemen maar ik moet nog tot 18 mei. Ik heb een Anna carefix M zwart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.