Ga naar inhoud

nanana : 4 juni 2018 : Dr. Oostveen : CosMed Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie
2 minuten geleden zei FInalybOOb:

Pff dat klinkt allemaal best heftig je verloop...

Ik nu dag 1 po, ook meer spierpijn inderdaad, tip van armen naar achter is wel goed!

Succes

 

Ik had het me gelukkig allemaal nog erger ingebeeld, maar de pijn is wel aanwezig ja. Maar maar maar!! Vannacht om 02:00 en vanmorgen om 08:00 ben ik zelf uit bed gestapt. Kostte wel wat moeite, maar het ging nu best redelijk! Gisteren was het onmogelijk om dat zelf te doen. 

 

Zo even ontbijten en dan even douchen en foto's maken! Heb een vermoeden dat gisteren de heftigste dag is geweest. Hoop wel dat ik vandaag eindelijk kan poepen.. Want m'n buik begint goed op te zetten.. Heb zakjes liggen van de apotheek en er ook al mee begonnen, maar helaas nog niet af kunnen gaan. *Vingers crossed*

 

@FInalybOOb Jij bent de 5e geopereerd he? Hoop dat jij deze dag makkelijker doorloopt dan ik me dag gister! Ik ga zo je operatieverslag even lezen. Heb je toevallig ook een foto album? Zo ja, zou ik er in mogen kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik gisteren inderdaad, vandaag gaat 't wel, net uurtje op bed gelegen en alleen de hele dag, kan alles zelf, eten en drinken pakken, opstaan uit bed, rol er een soort van uit..

Ik heb niet echt een operatieverslag getypt hoor... En nog geen fotoalbum, twijfel daar nog over :) Jij wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei FInalybOOb:

Ja ik gisteren inderdaad, vandaag gaat 't wel, net uurtje op bed gelegen en alleen de hele dag, kan alles zelf, eten en drinken pakken, opstaan uit bed, rol er een soort van uit..

Ik heb niet echt een operatieverslag getypt hoor... En nog geen fotoalbum, twijfel daar nog over :) Jij wel?

 

Dat klinkt top! Pas je wel op dat je niet te veel tilt? Als ik een cola fles optilde zakte ik al door de grond hahaha 

Ik heb wel een foto album waar ik elke dag foto's in plaats. Als je hem wilt zien, moet je maar even een berichtje sturen, dan geef ik je toegang. Hoop dat het nog steeds goed met je gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @nanana!

Leuk om je verslag te lezen, vooral omdat ik 6 juni aan de beurt was en ons verhaal zo gelijkaardig is. Ik voel me ook een 8-jarig meisje in een bikini. Ik wou gewoon eindelijk een vrouw worden. Maar ook die drukkende pijn en steken voel ik nu ook... Ik kan al twee nachten niet liggend slapen en slaap dus zittend in de sofa :100:

 

Hoe gaat het nu? ik werd om 7:30 's ochtends geopereerd, dus eigenlijk voelt dit als dag 3 en ik voel me opeens stukken beter dan gisteren. Alleen zijn mijn borsten zo opgezwollen en kijk ik er liever niet naar.

 

Hoop dat alles goed gaat ! :54:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Ceceline:

Hey @nanana!

Leuk om je verslag te lezen, vooral omdat ik 6 juni aan de beurt was en ons verhaal zo gelijkaardig is. Ik voel me ook een 8-jarig meisje in een bikini. Ik wou gewoon eindelijk een vrouw worden. Maar ook die drukkende pijn en steken voel ik nu ook... Ik kan al twee nachten niet liggend slapen en slaap dus zittend in de sofa :100:

 

Hoe gaat het nu? ik werd om 7:30 's ochtends geopereerd, dus eigenlijk voelt dit als dag 3 en ik voel me opeens stukken beter dan gisteren. Alleen zijn mijn borsten zo opgezwollen en kijk ik er liever niet naar.

 

Hoop dat alles goed gaat ! :54:

 

 

Heey! ik ga zo ook even jouw verslag opzoeken en lezen. Voelt zo fijn he om je nu een vrouw te voelen! Vind het nog zo onwennig om gewoon een sport BH te dragen nu en daar een shirt overheen zonder een heel strak hemdje oid. Die had ik altijd aan zodat m'n BH niet open kon klappen en de wereld m'n platte voorgeveltje met tepels kon zien :unsure:

 

Hoe heb je vannacht geslapen? Ik ben dus maandag de 4e om 13:00 geopereerd en sinds gister begint die druk op m'n borst af te nemen, maar helaas daarvoor in de plaats ga je pijn krijgen op andere plekken hahaha. Hoop dat jouw olifant ook snel van je borst af stapt en je een beetje kan slapen. Heb je een voedingskussen? Dat is echt mijn redding. Ik leg 1 kussen plat op bed, 1 rechtopstaand en op de platte m'n voedingskussen en daar lig ik dan helemaal tussen en dan kan ik best oké slapen gelukkig! 

 

Qua pijn was ik gister omlaag gegaan met m'n pijnstilling, maar was toch nog even te snel. Moet echt nog rustig aan doen en dan gaat het goed. Gister had ik zelf gedoucht en daarna gelijk bezoek en toen even een uurtje rust en toen moesten we naar een verjaardag. Dat was de slechtste combi die ik kon bedenken hahahaha. Moet echt na elk bezoek en douchebeurt even rust pakken. Vandaag dus weer even alles op een slakkentempo en genieten van het weekend.

 

Begin nu gelukkig echt lekker te kunnen zitten en liggen dus dat maakt het ook wat minder erg.

In m'n rechter borst heb ik sinds gister wel echt steken.. Maar na de operatie had ik dat ook alleen rechts.. Maar aan de andere kant had die borst geen gevoel in m'n huid en tepel en begint dat langzaam beetje bij beetje terug te komen en begint m'n borst al wat zachter te worden.. Dus hij doet meer pijn, maar maak me niet echt zorgen erom.. Hij geneest namelijk wel.. En denk dat genezen ook pijn moet doen.. We wachten het rustig af en maken elke dag foto's hahahah zo leuk! Kijk elke dag naar dat moment uit :wub:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal,

 

Vandaag inmiddels 1 week PO. De eerste dagen had ik heel erg veel moeite om te accepteren dat ik hulp nodig had bij douchen en eten snijden en koken etc. Ik ben dus heel gauw al zelf mijn haren gaan wassen en zelf gaan douchen. Dit heb ik behoorlijk op m'n bordje gekregen door flinke pijnscheuten. Heb ook de stap terug gedaan en m'n vriend wast (zelfs nu nog) m'n haar voor me. 

 

Het herstel gaat goed! Links doet eigenlijk helemaal geen pijn, maar staat daarin tegen nog vrij hoog. Rechts zakt een stuk sneller, het gevoel in mijn tepel is terug, maar is nu onwijs gevoelig, kan m'n tepel niet eens aanraken. Verder heb ik Rechts wel echt meer last. Misschien omdat ik ook rechtshandig ben. De laatste 2 dagen probeer ik zoveel mogelijk met links te doen en dan gaat het prima. Heel soms maak ik een beweging waardoor rechts echt heel veel pijn doet, maar na 10 minuten zakt dat weer af.

 

Vanmorgen moest ik weer eens niezen en zelfs dat doet niet meer zoveel pijn.

M'n buik is niet meer zo gezwollen en ben gister eindelijk goed afgegaan op de wc! man o man wat een opluchting!

Verder ben ik nog wel heel snel moe en slaap ik nog veel.

 

Komende vrijdag moet ik weer werken, zie daar wel enorm tegenop.

Woensdag ga ik eventjes op pad en als dat goed gaat kan ik vrijdag wel werken, maar heb me voorgenomen dat als dat teveel is, ik niet kan gaan werken. Moet namelijk ook een uur in de auto heen en een uur terug om te werken. Autoritjes zijn nu wel prima te doen, maar echt niet langer dan een half uur. & zelf auto rijden moet ik ook echt nog niet aan denken! Denk dat het herstel nu wel echt snel zal gaan. We wachten het rustig af!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 dagen PO! 

Morgen weer te werken en deze hele week wel lekker het huis uit geweest.

Merkte wel dat ik na een aantal uur enorm moe was en even moest slapen, dus in dat opzicht wel goed naar m'n lichaam geluisterd. Links heb ik helemaal geen pijn meer.. Rechts blijft wat zeurderig en als ik nies of hoest krijg ik daar aan de zijkant nog enorme steken.. Komende woensdag op controle! Ben benieuwd, maar het geneest zo mooi en netjes, ben er echt heel erg blij mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.