Ga naar inhoud

nanana : 4 juni 2018 : Dr. Oostveen : CosMed Kliniek


Aanbevolen berichten

@nanana gefeliciteerd met je nieuwe vriendinnen. Nu lekker je rust pakken en op tijd je pijnstillers nemen zover je die nodig hebt. Goed te lezen dat de narcose zo fijn verlopen is waar je zo zenuwachtig voor was. 

Von, X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Ganda:

@nanana, jaaaaaaa, het zit erop! Wat geweldig fijn voor je! Ik hoop dat je herstel snel verloopt en dat je kunt gaan genieten van je nieuwe borsten!

 

mag je vanavond al pijnstilling nemen of morgen pas? Heel veel beterschap! :53:

Ik heb nu al gewoon pijnstilling.

4x per dag 1000mg paracetamol, 3x per dag ibuprofen 400mg en als escape heb ik oxycontin 10mg en oxynorm 5 mg, maar die heb ik tot nu toe nog niet nodig.

 

Pijn is aanwezig, maar tot nu toe heel goed te doen.

Wat wel jammer is dat me rechter tepel geen gevoel heeft.. dat is nog even afwachten komende weken hoe of wat. Maarja.. liever geen gevoel erin dan dat ze extreem gevoelig zijn. Komt allemaal wel goed!! :D Ben er echt zo blij mee!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nanana, wat geweldig joh! Heb Jodie extra pijnstilling van de Cosmed kliniek meegekregen? Ik dacht namelijk dat de pijnstilling inderdaad alleen paracetamol en ibuprofen zou zijn...

 

wat fijn dat je weinig pijn hebt! Die tepel trekt vast wel weer bij. Dat heb ik vaak op dit forum gelezen in ieder geval! Geef het even de tijd en neem je rust! 

 

Ze zitten erin! Jeahhhhh! :43:o

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei Ganda:

@nanana, wat geweldig joh! Heb Jodie extra pijnstilling van de Cosmed kliniek meegekregen? Ik dacht namelijk dat de pijnstilling inderdaad alleen paracetamol en ibuprofen zou zijn...

 

wat fijn dat je weinig pijn hebt! Die tepel trekt vast wel weer bij. Dat heb ik vaak op dit forum gelezen in ieder geval! Geef het even de tijd en neem je rust! 

 

Ze zitten erin! Jeahhhhh! :43:o

 

Ik had al recepten gehad van te voren. En omdat ik niet tegen tramadol en diclofenac kan heb ik zwaardere gekregen.. Maar gelukkig nog steeds niet hoeven te gebruiken.

 

Ik merk wel dat ik in elk raam kijk waar ik langs kijk, man o man je word hier toch honds gelukkig van!!! De pijn valt me tot nu toe nog steeds heel erg mee.. Komende nacht en morgen even aankijken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei nanana:

 

Ik had al recepten gehad van te voren. En omdat ik niet tegen tramadol en diclofenac kan heb ik zwaardere gekregen.. Maar gelukkig nog steeds niet hoeven te gebruiken.

 

Ik merk wel dat ik in elk raam kijk waar ik langs kijk, man o man je word hier toch honds gelukkig van!!! De pijn valt me tot nu toe nog steeds heel erg mee.. Komende nacht en morgen even aankijken..

Whahaha, super! Goed om te horen dat je zo tevreden bent! Hopelijk blijft her zo goed gaan! Morgen weer een update? Succes van acht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal, even een korte update vanaf m’n telefoon. 

 

Gisteren na me laatste pijnstillingsronde van 2 uur gaan slapen. Naja 01:30.. hadden een beetje gesmokkeld. Spierpijn werd gister goed erger dus toch de oxycontin genomen, zodat ik hopelijk een beetje kon slapen, en ff een strikte lijst gemaakt voor de tijden waarop k alles moet innemen.

 

- paracetamol elke 6 uur

- ibuprofen elke 8 uur

- oxycontin en oxynorm zo nodig 

 

Net wakker geworden en man O man. Alles is zo stijf als de pest! Mn borstspier staat goed strak dus probeer die rustig wat op te rekken door mn armen wat naar achter te doen op advies van de kliniek. 

 

Verder begin ik mn ribben onder mn borsten goed te voelen. Tussen mn navel en borsten in zegmaar. Denk van het gewrik.

 

M’n vriend heeft me net een duwtje in me rug gegeven om uit bed te komen, dat was toch wel heel erg prettig want het was mezelf nooit gelukt. Kijk nu al uit naar 8 uur Hahaha medicatieeeeeeee en dan gaan we douchen rond half 9 9 uur.

 

Alles dus verder prima. Het valt me nog alles mee. Alleen het wakker worden was even drama. Nu zit ik rechtop en gaat het wel redelijk..

 

Als ik ben bijgekomen van het douchen zal k weer een update plaatsen en jajajajaja foto’s in m’n album plaatsen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ojee, de in neemt toe! Gelukkig nu je eruit bent dat het weer iets beter gaat. Had je die recepten al bij de Cosmed kliniek opgehaald van te voren? Ik heb tot nu toe nog niets ontvangen en komende maandag is het al zover..,

 

rustig aan doen vandaag en laat je maar lekker verwennen! Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen vannacht...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ganda ja had recepten oxycontin en oxynorm gekregen. In eerste instantie diclofenac, maar daar kan k niet goed tegen, net als tramadol. Dus vandaar de sterkere. Zou even bellen als ik jou was. Paracetamol en ibuprofen werken top als je ze op de vaste tijden neemt. Maar escape medicatie is toch wel erg fijn voor de pijnlijkere momenten. Heb geslapen van 01:30 tot 06:00 en net nog even van 07:00 tot 08:30. Best oké dus! Durfde na 06:00 even niet meer te gaan slapen omdat k bang was weer met zoveel pijn wakker te worden hahaha maar het viel mee. Dat stretchen is wel fijn. Naja stretchen is een groot woord. M’n armen naar achter bewegen zodat de grote borst spier ontspant. Dat is echt een aanrader als je dual plane gaat.

 

ga zo eens mn vriend wakker proberen te krijgen hahaha wil nu wel even douchen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei nanana:

@Ganda ja had recepten oxycontin en oxynorm gekregen. In eerste instantie diclofenac, maar daar kan k niet goed tegen, net als tramadol. Dus vandaar de sterkere. Zou even bellen als ik jou was. Paracetamol en ibuprofen werken top als je ze op de vaste tijden neemt. Maar escape medicatie is toch wel erg fijn voor de pijnlijkere momenten. Heb geslapen van 01:30 tot 06:00 en net nog even van 07:00 tot 08:30. Best oké dus! Durfde na 06:00 even niet meer te gaan slapen omdat k bang was weer met zoveel pijn wakker te worden hahaha maar het viel mee. Dat stretchen is wel fijn. Naja stretchen is een groot woord. M’n armen naar achter bewegen zodat de grote borst spier ontspant. Dat is echt een aanrader als je dual plane gaat.

 

ga zo eens mn vriend wakker proberen te krijgen hahaha wil nu wel even douchen!!

Hoihoi, hoe gaat het nu met je en hoe is de dag verlopen?

 

ik heb in je album gespiekt en het is wel supermooi geworden zeg! Ziet er echt al geweldig uit! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Leuk om je verhaal te lezen. Heel herkenbaar die zenuwen vooraf, over alles piekeren: heb ik wel lang genoeg vrijgenomen, zijn ze straks niet te groot, worden ze niet te klein, etc:4: Maar je hebt het er op zitten, wat fijn!!! En wat goed dat ze nu al mooi zijn. Mag ik ook in je album kijken?

Lukte het met slapen op je rug vannacht?

 

Liefs en beterschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ganda Vanmorgen was het wakker worden dus echt drama. Was heel erg blij met de oxynorm (de snel, kortwerkende morfine). Ben samen met mijn vriend gaan douchen, dat ging best redelijk. Voelde heel lekker om die strakke bh even uit te hebben. Na het douchen ben ik weer even op bed gaan liggen, want was behoorlijk uitgeput ervan en toen nog even 1,5 uur geslapen. 

 

Vanaf 12:00 ongeveer is een vriendin op bezoek geweest tot 15:00. Hebben lekker op de bank gezeten/gelegen en gekletst en een klein rondje met de hond gelopen (hond was los dus kon prima). Maar merkte toch wel om 15:00 dat ik echt goed moe begon te worden en dat de pijn heftiger werd. Toen besefte ik ook dat ik om 14:00 mijn paracetamol had moeten nemen, dus gauw ingenomen. Toen ben ik even gaan slapen. Om 16:00 was mijn vriend even weg en moest ik de ibuprofen innemen.. Naaaaaah.. ik wist niet hoe ik omhoog moest komen. Alles deed me pijn. Ben op een manier van de bank af gekropen, leek wel een Gremlin hahahah. Daarna weer gaan slapen en om 18:00 weer wakker geworden. Ik kon wel huilen! Zoveel pijn! Helemaal misselijk ervan.

 

M'n vriend heeft me overeind geholpen en toen ging het iets beter, maar toch maar weer even de oxynorm genomen. Nu is de pijn weer wat beter te handelen, maar ik zie al op tegen het slapen omdat het wakker worden zo naar is.. Heb een mega strak gevoel op m'n borsten en af en toe een scherpe steek.. maar me ribben zijn zo veel erger! Wauw... Het stuk tussen mijn navel en borsten! Oeeeef, daardoor kan ik nu ook zo moeilijk overeind komen. Gister kon ik mijn buikspieren nog gebruiken, maar dat lukt nu echt niet door die ribben. Verder doet rechts m'n nek ook erg veel pijn. Goed goed spierpijn. Bedenk me ook nu opeens dat ik helemaal niet veel gedronken heb vandaag. Gaan we maar gauw even mee beginnen! 

 

@Ittybittymary Dankjewel! Ik ga je nu toevoegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh dat klinkt pittig zeg...balen dat je zoveel last hebt vandaag! Dag 2 en 3 zijn het moeilijkst lees ik vaak, dus hopelijk gaat het snel beter! Straks als ik thuis ben ga ik in je album kijken. Thanks iig! Sterkte vandaag. Over een tijdje ben je dit allemaal al snel weer vergeten en zit je met een paar hele mooie boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei nanana:

@Ganda Vanmorgen was het wakker worden dus echt drama. Was heel erg blij met de oxynorm (de snel, kortwerkende morfine). Ben samen met mijn vriend gaan douchen, dat ging best redelijk. Voelde heel lekker om die strakke bh even uit te hebben. Na het douchen ben ik weer even op bed gaan liggen, want was behoorlijk uitgeput ervan en toen nog even 1,5 uur geslapen. 

 

Vanaf 12:00 ongeveer is een vriendin op bezoek geweest tot 15:00. Hebben lekker op de bank gezeten/gelegen en gekletst en een klein rondje met de hond gelopen (hond was los dus kon prima). Maar merkte toch wel om 15:00 dat ik echt goed moe begon te worden en dat de pijn heftiger werd. Toen besefte ik ook dat ik om 14:00 mijn paracetamol had moeten nemen, dus gauw ingenomen. Toen ben ik even gaan slapen. Om 16:00 was mijn vriend even weg en moest ik de ibuprofen innemen.. Naaaaaah.. ik wist niet hoe ik omhoog moest komen. Alles deed me pijn. Ben op een manier van de bank af gekropen, leek wel een Gremlin hahahah. Daarna weer gaan slapen en om 18:00 weer wakker geworden. Ik kon wel huilen! Zoveel pijn! Helemaal misselijk ervan.

 

M'n vriend heeft me overeind geholpen en toen ging het iets beter, maar toch maar weer even de oxynorm genomen. Nu is de pijn weer wat beter te handelen, maar ik zie al op tegen het slapen omdat het wakker worden zo naar is.. Heb een mega strak gevoel op m'n borsten en af en toe een scherpe steek.. maar me ribben zijn zo veel erger! Wauw... Het stuk tussen mijn navel en borsten! Oeeeef, daardoor kan ik nu ook zo moeilijk overeind komen. Gister kon ik mijn buikspieren nog gebruiken, maar dat lukt nu echt niet door die ribben. Verder doet rechts m'n nek ook erg veel pijn. Goed goed spierpijn. Bedenk me ook nu opeens dat ik helemaal niet veel gedronken heb vandaag. Gaan we maar gauw even mee beginnen! 

 

@Ittybittymary Dankjewel! Ik ga je nu toevoegen.

 

O jee, wat heftig zeg! En fijn dat je die tabletjes hebt. Volgens mij krijg ik namelijk niets... Morgen nog door en dan heb je volgebs mij het ergste gehad! Dat lees ik hier tenminste vaak! En als ik dan volgende week aan de beurt ben, heb jij lekker al alles gehad! Daar moet je maar aan denken! 

 

Hou je taai en doe maar heel rustig aan! Ik voel al met je mee... :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei nanana:

@Ganda Vanmorgen was het wakker worden dus echt drama. Was heel erg blij met de oxynorm (de snel, kortwerkende morfine). Ben samen met mijn vriend gaan douchen, dat ging best redelijk. Voelde heel lekker om die strakke bh even uit te hebben. Na het douchen ben ik weer even op bed gaan liggen, want was behoorlijk uitgeput ervan en toen nog even 1,5 uur geslapen. 

 

Vanaf 12:00 ongeveer is een vriendin op bezoek geweest tot 15:00. Hebben lekker op de bank gezeten/gelegen en gekletst en een klein rondje met de hond gelopen (hond was los dus kon prima). Maar merkte toch wel om 15:00 dat ik echt goed moe begon te worden en dat de pijn heftiger werd. Toen besefte ik ook dat ik om 14:00 mijn paracetamol had moeten nemen, dus gauw ingenomen. Toen ben ik even gaan slapen. Om 16:00 was mijn vriend even weg en moest ik de ibuprofen innemen.. Naaaaaah.. ik wist niet hoe ik omhoog moest komen. Alles deed me pijn. Ben op een manier van de bank af gekropen, leek wel een Gremlin hahahah. Daarna weer gaan slapen en om 18:00 weer wakker geworden. Ik kon wel huilen! Zoveel pijn! Helemaal misselijk ervan.

 

M'n vriend heeft me overeind geholpen en toen ging het iets beter, maar toch maar weer even de oxynorm genomen. Nu is de pijn weer wat beter te handelen, maar ik zie al op tegen het slapen omdat het wakker worden zo naar is.. Heb een mega strak gevoel op m'n borsten en af en toe een scherpe steek.. maar me ribben zijn zo veel erger! Wauw... Het stuk tussen mijn navel en borsten! Oeeeef, daardoor kan ik nu ook zo moeilijk overeind komen. Gister kon ik mijn buikspieren nog gebruiken, maar dat lukt nu echt niet door die ribben. Verder doet rechts m'n nek ook erg veel pijn. Goed goed spierpijn. Bedenk me ook nu opeens dat ik helemaal niet veel gedronken heb vandaag. Gaan we maar gauw even mee beginnen! 

 

@Ittybittymary Dankjewel! Ik ga je nu toevoegen.

 

Ik hoor trouwens iedereen over dat moeilijke opstaan die eerste dagen. Maar waar ligt dat nu aan? Want waarom lukt het je vandaag niet bijvoorbeeld om je buikspieren te gebruiken? Ik kan me er nog niet zoveel bij voorstellen, maar lijkt me vreselijk! Heb jij allemaal kussens in je bed nu dat je wat hoger en rechterop ligt bijvoorbeeld?

 

en praktisch, wat had jij aan qua kleding toen je naar de kliniek ging?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Ganda:

 

Ik hoor trouwens iedereen over dat moeilijke opstaan die eerste dagen. Maar waar ligt dat nu aan? Want waarom lukt het je vandaag niet bijvoorbeeld om je buikspieren te gebruiken? Ik kan me er nog niet zoveel bij voorstellen, maar lijkt me vreselijk! Heb jij allemaal kussens in je bed nu dat je wat hoger en rechterop ligt bijvoorbeeld?

 

en praktisch, wat had jij aan qua kleding toen je naar de kliniek ging?

 

Ik denk dat het door de volgende combinatie komt:

  • M'n borstspier is door midden gesneden om de prothese onder te stoppen (dual plane). Hierdoor staat je spier enorm op spanning en krijg je mega spierpijn. Zodra je even geslapen hebt is dit natuurlijk nog erger, waardoor overeind komen veel pijn doet.
  • M'n ribben voelen vandaag alsof ik ben overreden. Gister had ik hier bijvoorbeeld nog helemaal geen last van. & het zijn precies me ribben die tussen m'n navel en borsten zitten. Als ik dan me buikspieren aanspan, dan voel ik dat enorm in m'n ribben, maar toch span je dan ook onbewust je borstspieren aan en dat doet natuurlijk goed goed pijn.
  • Verder zit en lig je gewoon verkrampter dan anders, daardoor heb ik ook pijn in m'n zij, onder m'n oksel en de spieren in m'n rug. Eigenlijk doen alle spieren van je romp zeer. Naja zeer is een groot woord. Niet alles doet zeer, maar wel alles is gevoelig. 

Qua kleding had ik een legging aan en een oversized Reinders trui. Lekker lomp en warm ding! 
Erg prettig was dat! En gewoon addidasjes eronder. Zag er niet uit, maargoed, hoefde gelukkig geen mode show te lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei nanana:

 

Ik denk dat het door de volgende combinatie komt:

  • M'n borstspier is door midden gesneden om de prothese onder te stoppen (dual plane). Hierdoor staat je spier enorm op spanning en krijg je mega spierpijn. Zodra je even geslapen hebt is dit natuurlijk nog erger, waardoor overeind komen veel pijn doet.
  • M'n ribben voelen vandaag alsof ik ben overreden. Gister had ik hier bijvoorbeeld nog helemaal geen last van. & het zijn precies me ribben die tussen m'n navel en borsten zitten. Als ik dan me buikspieren aanspan, dan voel ik dat enorm in m'n ribben, maar toch span je dan ook onbewust je borstspieren aan en dat doet natuurlijk goed goed pijn.
  • Verder zit en lig je gewoon verkrampter dan anders, daardoor heb ik ook pijn in m'n zij, onder m'n oksel en de spieren in m'n rug. Eigenlijk doen alle spieren van je romp zeer. Naja zeer is een groot woord. Niet alles doet zeer, maar wel alles is gevoelig. 

Qua kleding had ik een legging aan en een oversized Reinders trui. Lekker lomp en warm ding! 
Erg prettig was dat! En gewoon addidasjes eronder. Zag er niet uit, maargoed, hoefde gelukkig geen mode show te lopen.

Ojee, hahahaha, overreden... En ik moet nog :D . Maar Thanks voor de toelichting. Hierdoor weet ik weer wat beter wat ik kan verwachten. En Thanks voor de tips! Ik hoop dat het bij jou snel beter gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ganda:

Ojee, hahahaha, overreden... En ik moet nog :D . Maar Thanks voor de toelichting. Hierdoor weet ik weer wat beter wat ik kan verwachten. En Thanks voor de tips! Ik hoop dat het bij jou snel beter gaat!

 

Haha graag gedaan! Niet te bang worden nu hoor hahah maar denk dat je je er wel beter op kunt voorbereiden. Dag 1 viel me echt reuze mee en dag 2 ook wel, alleen even de momenten na het wakker worden waren drama. Besefte ook wel net dat ik vandaag het ook even helemaal zat was omdat ik ook niet zo goed gegeten en gedronken heb. Net even wat gegeten, dat scheelt een hele hoop!

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Emma van Beek:

@nanana Ik zie dat jouw operatie erop zit en goed is verlopen! Wat fijn! Ik mag dus 28 juni bij Dr. Oostveen en ik krijg 400CC Motiva Full. Ik zou heel graag jouw album willen bekijken als dat mag! Lieve groetjes Emma! 

 

Hoi Emma, ik ga je toevoegen! Ik vond dr. Oostveen zo prettig. Zo lief en gezellig en nog even lekker gekletst met haar. Ze stelde me echt op mijn gemak! Je bent in prima handen bij haar! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei nanana:

 

Haha graag gedaan! Niet te bang worden nu hoor hahah maar denk dat je je er wel beter op kunt voorbereiden. Dag 1 viel me echt reuze mee en dag 2 ook wel, alleen even de momenten na het wakker worden waren drama. Besefte ook wel net dat ik vandaag het ook even helemaal zat was omdat ik ook niet zo goed gegeten en gedronken heb. Net even wat gegeten, dat scheelt een hele hoop!

Oké, Thanks voor de geruststelling en fijn dat het goed met je gaat, naast de wakker worden momenten..,

 

ja, lees overal wel dat veel drinken helpt, ook om het vocht af te drijven. Dus morgen hele dag fles water naast je! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Ganda:

Oké, Thanks voor de geruststelling en fijn dat het goed met je gaat, naast de wakker worden momenten..,

 

ja, lees overal wel dat veel drinken helpt, ook om het vocht af te drijven. Dus morgen hele dag fles water naast je! :D

 

Ja echt he! Ik vergeet dat zo snel, dat drinken.. Moet ik morgen toch echt even beter gaan oppakken! Gaat wel goed komen! Nu is het eigenlijk weer prima te doen qua pijn. Ik had om 18:00 echt even een slecht moment.. Rond 19:00 kreeg ik bezoek van m'n moeder tot 21:00. Daarna weer even wat minder, een half uur/uurtje. En sinds toen gaat het wel weer.. Net even in de jacuzzi gezeten, naja gezeten is ook weer een groot woord. Op de rand gezeten met m'n benen erin. Was toch wel ff lekker!! Ga dat wel missen, want dat mag 6 weken niet :(

 

Maaaaaar al met al; dag twee is bijna voorbij! Whoooop Whooop Whooop! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei nanana:

 

Ja echt he! Ik vergeet dat zo snel, dat drinken.. Moet ik morgen toch echt even beter gaan oppakken! Gaat wel goed komen! Nu is het eigenlijk weer prima te doen qua pijn. Ik had om 18:00 echt even een slecht moment.. Rond 19:00 kreeg ik bezoek van m'n moeder tot 21:00. Daarna weer even wat minder, een half uur/uurtje. En sinds toen gaat het wel weer.. Net even in de jacuzzi gezeten, naja gezeten is ook weer een groot woord. Op de rand gezeten met m'n benen erin. Was toch wel ff lekker!! Ga dat wel missen, want dat mag 6 weken niet :(

 

Maaaaaar al met al; dag twee is bijna voorbij! Whoooop Whooop Whooop! 

Ja, je gaat de goede kant op! Ergste is hopelijk geweest vandaag! En heerlijk joh, je hebt gewoon een jacuzzi! Lekker van genieten met de beentjes nu! :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.