nanana

nanana : 4 juni 2018 : Dr. Oostveen : CosMed Kliniek

Recommended Posts

Dag allen,

Ik lees al een tijdje mee op het forum, echter nog niet eerder aangemeld. Ik zal me kort voorstellen. 

Ik ben 25 jaar, momenteel nétaam een 75A, altijd maximizers aan met een strak shirt erover.

Wanneer het zomer is en ik trek een bikini aan, voel ik me net een kind van 8.

Dit word nog erger wanneer je naast je kijkt en kinderen van 12 ziet staan met een flinke voorgevel.

Een paar weken geleden heb ik de knoop doorgehakt en ben ik op consult gegaan bij Faceland.

Hier echter toch niet een heel pluis gevoel, het voegde niet helemaal.

Van de week ben ik daarom bij CosMed in Haarlem geweest.

Hier werd heel veel tijd genomen en veel uitgelegd, eigenlijk voelde dit wel heel erg prettig.

Na het consult dan ook de operatie ingepland op 4 juni.

Dr. Oostveen-Bol gaat 355cc dualplane plaatsen van het merk Motiva, de zachte variant.

Ik kijk enorm uit naar de operatie! Kan nu al niet wachten tot ik gewoon normaal een bh kan kopen en vooral de bikini's!!

De pijn zal wel wat minder zijn, maar dat zien we dan wel weer.

Voor nu is het vooral uitkijken naar 4 juni en op mijn werk proberen rond te krijgen dat ik een week vakantie kan opnemen en dan nog een week thuis kan werken.

Vingers crossed!!!

Ik ben zelf ook bij Dr oostveen geweest. Heb 375cc dual plane. Ze is erg goed vind ik, is bij mij heel natuurlijk geworden en ben van een 75B naar een 75D

Guest Angie123

Hoi @leyla24 hoebevalt je 375cc? Maat 75d? 

Ik twijfel over de 375cc dat het niet te groot is. Hoe ervaar jij het?

Hoi hoi. Ik ben ook door Dr. Oostveen geopereerd en vind haar ook zeer goed. Ik ben nu 6 weken po en heb de motiva ergonomix.  Ze zijn nu al zacht. Heel natuurlijk.  Heb nergens last van. Snel herstelt.  

Hii,

Ik zie dat je ook in juni wordt geopereerd.

Ik ben 19juni eindelijk aan de beurt.

Zou je t leuk vinden om in de juni club tezitten en samen met andere meiden aftellen tot de grote dag?

Let me know.

Liefs Gwenda

• Like 1

Hoi @GWND, ik word geopereerd op 11 juni. Ik zou graag in het juni clubje zitten om alle dames te volgen die ook in juni onder het mes gaan! Zou je me willen toevoegen? Dank je wel alvast!

Hoihoi,

Ik ben ook bij Cosmed geweest voor een intake, alleen in Bosch en Duin. Ik heb hier ook een heel goed gevoel bij en heb daarom meteen de afspraak voor de operatie ingepland. Een week later dan jij, op 11 juni. Ik ben benieuwd naar jouw verdere ervaringen en zal je blijven volgen. Succes met het regelen op je werk!

• Like 1

Super leuk!! Ik ga je volgen. Het clubje is nog niet aangemaakt. @best_boobie zal dat maken als er genoeg animo voor is. Zijn nu al met 3 :D. 

hopelijk hebben we straks een leuk clubje om samen naar onze grote dag uit te leven en ervaringen uit te wisselen!

Liefs

Oké, leuk! Ik ga jou ook volgen! Wanneer en waar wordt jij geopereerd?

Leuk!

Ik ben 19 juni aan de beurt bij wellness kliniek.

Ik krijg 380 cc XP ronde protheses achter de spier.

Waar en hoeveel krijg jij? 

Ik bij de Cosmed kliniek. Waarschijnlijk 430 of 485 anatomisch dual plane. 

Ik ben heel benieuwd en ook al wat zenuwachtig! Hoe is het bij jou?

Ohh mooi hoor! Ze zei bij mij dat ik niet hoger moest gaan anders zou het tebreed worden.

Ja ik ben ook heel zenuwachtig. Gisteren was het voor mij nog precies 5weekjes.

Is net als een zwangerschap het aftellen haha.

Vooral als ik hier fotos zie dan kan ik me gewoon niet voorstellen dat ik straks ook zo uit kom tezien haha.

Hey allemaal,

Ik ben even stil geweest, was nog even aan het genieten van mijn laatste borstloze-vakantie.

Op het werk is inmiddels alles geregeld. Ik wordt op maandag geopereerd en heb dan ruim 1,5 week vrij. Moet de vrijdag erop weer werken, maar dat is een aantal uur achter de computer, dus hoop dat dat gaat lukken!

Verder heb ik inmiddels een voedingskussen gekocht, las her en der dat dat heel prettig is voor na de operatie.

De zenuwen beginnen nu zo af en toe goed op te spelen. Kriebels in mijn onderbuik van hier tot Tokio. Kijk er zo naar uit. Elke keer als ik langs een winkel loop met bikni's of bh's moet ik mezelf inhouden om niet al wat te gaan kopen hahaha!! Ooeeei wil zo graag winkelen! Merk wel dat er ook steeds twijfels komen.. Niet zo zeer of ik het moet doen, maar of het niet te groot is, of dat het niet te klein is. Zo vervelend! Maar het hoort er bij denk ik! 

Leuk dat er een juni-clubje komt, daar wil ik graag bij! Leuk!!

Vandaag, precies over twee weken, is de grote dag.

Gisteravond zat ik met m'n vriendin de auto en begonnen m'n zenuwen zo mega erg te worden.. Aan de ene kant kijk ik er zoooo naar uit, maar aan de andere kant wil ik dat het voorbij is hahahaha

En die onzekerheden die ik in de vorige post vermeldde, worden natuurlijk alleen maar erger.. Nu zelfs dingen als: "ze gaat het dual plane doen toch?! Niet helemaal onder de borstspier" balblabla. Maak mezelf soms gewoon helemaal gek! Zo stom haha moet er echt mee gaan stoppen.. Komende week maar even de recepten ophalen, dan is alles gereed voor de grote dag! Nog even flink werken, dan gaan de dagen sneller.

Gisteren in de ochtend ook m'n laatste sigaret gerookt.. Rookte niet veel, de chirurg deed er ook niet moeilijk om.. Ik rookte 0 tot 3 sigaretten op een dag..  & als ik een feestje had iets meer.. Maar niet enorm veel.. Maar je kent het.. Normaal kan ik prima een dag niet roken.. Maarja... nu mag het niet.. en is het opeens moeilijk... maar het moet!!! Het moet mooi gaan genezen dus het gaat me vast lukken!

Ohhh die zenuwen verschrikkelijk.

Ik ben echt niet te genieten en ben morgen over 4 weken pas aan de beurt haha.

Dat stoppen met roken lukt je wel!! Voor het goede doel moet je maar in je achterhoofd houden.

Nog maar 2weken voor jou.. hopelijk vliegen ze snel voorbij

Xx