Ga naar inhoud

smizebra : 11 juni 2018 : Dr. van de Kar : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei smizebra:

Ik heb je toegevoegd. Laatje weten of het is gelukt? Je bent zelf ook al geopereerd dacht ik gelezen te hebben, toch? Hoe is het gegaan, heb je ook een album? Groetjes! 

Nee ik kan nog niets zien, denk dat er wat mis is gegaan! 

Ja ik ben vandaag 5 weken op. Momenteel gaat het erg goed, heb zelf een vrij lang herstel gehad en ga morgen langzaam weer beginnen met werk. Tussen mn borsten nog bond en blauw vraag me soms wel af wat ze allemaal met me gedaan hebben hihi. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Michelle05:

Nee ik kan nog niets zien, denk dat er wat mis is gegaan! 

Ja ik ben vandaag 5 weken op. Momenteel gaat het erg goed, heb zelf een vrij lang herstel gehad en ga morgen langzaam weer beginnen met werk. Tussen mn borsten nog bond en blauw vraag me soms wel af wat ze allemaal met me gedaan hebben hihi. 

Ik heb het nogmaals gedaan, nu moet het gelukt zijn! Let me know. 

 

Misschien kan je wat Arnica smeren of slikken. Ik heb nauwelijks blauwe plekken gehad behalve op 1 borst. En slikte tabletten vooraf en daarna nog tijdje. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Michelle05:

Nee ik kan nog niets zien, denk dat er wat mis is gegaan! 

Ja ik ben vandaag 5 weken op. Momenteel gaat het erg goed, heb zelf een vrij lang herstel gehad en ga morgen langzaam weer beginnen met werk. Tussen mn borsten nog bond en blauw vraag me soms wel af wat ze allemaal met me gedaan hebben hihi. 

Is het nu gelukt om mijn album te zien. Heb jij ook een album? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe zorg je ervoor dat de littekens mooi huidskleurig worden? Ik heb littekencreme maar verder is er nog iets? 

 

Hoe doen jullie het tijdens de seks met je borsten? Mijn man pakt en kneed ze graag, soms wel stevig, op zich plezierig, maar de dag daarna zijn ze wel gevoelig... Kan het kwaad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei smizebra:

Hoe zorg je ervoor dat de littekens mooi huidskleurig worden? Ik heb littekencreme maar verder is er nog iets? 

 

Hoe doen jullie het tijdens de seks met je borsten? Mijn man pakt en kneed ze graag, soms wel stevig, op zich plezierig, maar de dag daarna zijn ze wel gevoelig... Kan het kwaad?

Ik gebruik zelf siliconencreme icm siliconenpleisters. Kan ik je zeker aanraden! 

 

Mag ik meekijken in je album? Ik ben morgen 6 weken po en ben toch benieuwd hoe het verschil eruit ziet als de spier eenmaal ontspannen is, zoals je dat zelf omschrijft.

 

 

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei fitgirlkim:

Ik gebruik zelf siliconencreme icm siliconenpleisters. Kan ik je zeker aanraden! 

 

Mag ik meekijken in je album? Ik ben morgen 6 weken po en ben toch benieuwd hoe het verschil eruit ziet als de spier eenmaal ontspannen is, zoals je dat zelf omschrijft.

 

 

liefs kim

Daar ga ik achteraan, die creme! 

 

Ik heb je toegevoegd. Laat je weten of t is gelukt? Ja mijn borsten zijn echt veranderd in de afgelopen maanden. Van puntig omhoog naar ontspannen, natuurijke borsten. Blij mee! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei smizebra:

Daar ga ik achteraan, die creme! 

 

Ik heb je toegevoegd. Laat je weten of t is gelukt? Ja mijn borsten zijn echt veranderd in de afgelopen maanden. Van puntig omhoog naar ontspannen, natuurijke borsten. Blij mee! 

De vorm zit er inderdaad goed in! En je littekens vallen al mooi in de plooi voor zover ik kan zien :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.