Ga naar inhoud

smizebra : 11 juni 2018 : Dr. van de Kar : Boerhaave


Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei melons:

Ik had 85B en heb 450 cc rond mentor laten plaatsen. Wat zijn ze ineens groot he haha. Gaat de ene keer heel goed en de andere keer duizelig maar voel wel steeds vanalles in mn nieuwe melons. Niet perse pijn maar wel dat het genezingsproces bezig is. Vind ze soms net nep nog omdat ze zo hard en gevoelloos zijn. Heb jij dat al minder?

Ik heb niet heel groot aantal cc dus ik vind het er nu erg natuurlijk uitzien. Maar idd, ik voel tussen litteken en tepel niks, verder bovenop al wel iets zachter en ook in tepels gevoel. 

 

Wat voel je zoal allemaal? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste Reactie

Vanmiddag bij arts geweest. Ziet er ook goed uit allemaal. Pleisters zijn er af. Boven rechtsborst één blauwe plek maar wonden/littekens zien er rustig en herstellende uit. Nu links wel flinke prikkende steken thv wond/litteken. Ik denk door dat er nu niks meer tussen wond en stof zit...dat dat prikt. 

Litteken zalf mee gekregen maar moet daar nog even mee wachten tot het goed genezen is. 

 

Nogmaals gehoord dat ik de bh 24/7 6 weken lang moet dragen. En op mijn rug moet slapen. Ik mag weer alcohol drinken, maar daar totaal geen behoefte aan. De narcose maakt dat ik nu nog snel moe ben. Dat schijnt bij de ene langer te duren dan bij de ander. 

Hij vindt het ook mooi natuurlijk ogen, alsof het altijd zo bij me heeft gehoord. En dat hij me graag over paar maanden terug ziet voor controle en na-foto's. Of indien gewenst of nodig mag dat natuurlijk eerder. 

 

We herstellen vrolijk verder. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei smizebra:

Ik heb niet heel groot aantal cc dus ik vind het er nu erg natuurlijk uitzien. Maar idd, ik voel tussen litteken en tepel niks, verder bovenop al wel iets zachter en ook in tepels gevoel. 

 

Wat voel je zoal allemaal? 

Dat is mooi! Mijn maatje past ook prima bij mn postuur (ben 1.82 cm) en hoor dat ook veel van andere gelukkig. Wilde absoluut niet te grote. Fijn dat het ook al wat zachter wordt. Bij mij is het nog erg hard en trekt het erg, verder voel ik het litteken af en toe wat branden en vanbinnen een soort van tinteling steeds. Het is geen pijn, maar meer verschillende oncomfortabele dingen. Vanochtend met bh uitdoen voor douchen ging ik wel even van mn stokkie. Dan mist die druk ineens denk ik dus ging het even mis.

 

Heb jij zelf naar de afspraak gereden of kon iemand je brengen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @smizebra, wat fijn dat alles goed gaat, op die pijnen na. Heeft de pc daar nog iets van gezegd? Maar fijn ook dat de wonden goed helen!

 

ik heb zelf pas over een week controle, maar weinig pijn ook en het ziet er mooi uit. Dus ik verwacht ook een positief gesprek. Ik slik trouwens ook de paracetamol nog gewoon hoor! Lijkt me wel heel raar als die pleisters eraf zijn. Toch wel een veilig gevoel dat ze er nog op zittten! 

 

Lekker genieten nu en hopelijk die pijn snel weg! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei melons:

Dat is mooi! Mijn maatje past ook prima bij mn postuur (ben 1.82 cm) en hoor dat ook veel van andere gelukkig. Wilde absoluut niet te grote. Fijn dat het ook al wat zachter wordt. Bij mij is het nog erg hard en trekt het erg, verder voel ik het litteken af en toe wat branden en vanbinnen een soort van tinteling steeds. Het is geen pijn, maar meer verschillende oncomfortabele dingen. Vanochtend met bh uitdoen voor douchen ging ik wel even van mn stokkie. Dan mist die druk ineens denk ik dus ging het even mis.

 

Heb jij zelf naar de afspraak gereden of kon iemand je brengen?

Ik ben ook 1.81, smal en tenger. De PC heeft me opgemeten en meette dat er niet meer cc's passen of misschien wel passen maar dan ga je ze zien zitten of lijken het opgeplakte ballen. In mijn geval. 

 

Ik ben samen met mijn vriend gegaan. Ik kan nu echt niet autorijden nog. Spierpijn is nog echt aanwezig en kan nog geen onverwachte bewegingen maken. Robot armen noem ik ze.. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden zei Ganda:

Hoi @smizebra, wat fijn dat alles goed gaat, op die pijnen na. Heeft de pc daar nog iets van gezegd? Maar fijn ook dat de wonden goed helen!

 

ik heb zelf pas over een week controle, maar weinig pijn ook en het ziet er mooi uit. Dus ik verwacht ook een positief gesprek. Ik slik trouwens ook de paracetamol nog gewoon hoor! Lijkt me wel heel raar als die pleisters eraf zijn. Toch wel een veilig gevoel dat ze er nog op zittten! 

 

Lekker genieten nu en hopelijk die pijn snel weg! 

Ik slik ook nog PCM elke +/- 8 uur. Soms wat eerder of soms wat later. 

 

Ja gek idee zonder pleisters. Die brandende/prikkende pijn komt echt van de wond rechtstreeks op de bh, dat merkte ik pas thuis dus niet nagevraagd bij PC. Misschien is het wel een haakje van de hechting... Ik weet het niet en ik wacht het even af....kan 7 dagen per week bellen dus dat is een optie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Ganda:

Heb je alleen last op 1 plekje of overal? Lijkt me een eng idee ja! En die hechtingen lossen bij jou ook vanzelf op?

Ja 1 plekje vandaar dat ik denk dat 't een open stukje is. Soms zakt 't weg en ineens is het er weer. Ja oplosbare hechtingen. Mijn moeder zei dat dat wel zo'n 10 dagen duurt. Straks even met spiegeltje kijken en vriendlief laten mee kijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei smizebra:

Ja 1 plekje vandaar dat ik denk dat 't een open stukje is. Soms zakt 't weg en ineens is het er weer. Ja oplosbare hechtingen. Mijn moeder zei dat dat wel zo'n 10 dagen duurt. 

 

Oke, ja, dat kan ik me voorstellen. Zeker als het zo’n specifiek plekje is! 

 

Hopelijk gaat het snel weg! Beterschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen een vriendinnetje op bezoek, fijn nagepraat samen. Ik ben vanmiddag weer gestart met paar uurtjes werken. Ik ben gaan lopen, zo'n tien minuutjes, voelde fijner dan fietsen. Ik werk met kinderen maar dus aangegeven alleen bij de oudste, schoolgaande, te kunnen werken. Dat scheelt wel. Ik ben vooral erg moe... Pfff... Die narcose gevolgen zijn in die zin dus wel aanwezig nog. Qua pijn is het verder goed te doen. Beetje gevoelig soms en ietwat stuwingsgevoel soms maar best aardig. Niet meer die steken bij de hechtingen. Ik moet ook gewoon even weer in een ritme komen en meer bewegen überhaupt. Heeft allemaal beetje stilgestaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello

 

Twee weken sinds mijn bv operatie! Woehoe! Bizar hoe snel deze week weer voorbij is gegaan. Gisteren paar uur gefietst ging goed maar was moe daarna..... Pfff... Verder gaat het dus goed qua pijn. Soms was stijfjes en branderig thv littekens maar geen echte pijn meer. Neem soms nog 2 pcm en slik voornamelijk nog vitamines, echinaforce en Arnica d6 voor de wondgenezing en weerstand. Vorige week 3 middagen gewerkt. En deze week 3,5 maar begin morgen met een halve dag. Ben benieuwd hoe ik me dan voel. Borsten voelen steeds soepeler heb ik het idee en ik durf ze wat aan te (laten) raken. Fijne nieuwe week allemaal! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-6-2018 om 07:03 zei smizebra:

Hello

 

Twee weken sinds mijn bv operatie! Woehoe! Bizar hoe snel deze week weer voorbij is gegaan. Gisteren paar uur gefietst ging goed maar was moe daarna..... Pfff... Verder gaat het dus goed qua pijn. Soms was stijfjes en branderig thv littekens maar geen echte pijn meer. Neem soms nog 2 pcm en slik voornamelijk nog vitamines, echinaforce en Arnica d6 voor de wondgenezing en weerstand. Vorige week 3 middagen gewerkt. En deze week 3,5 maar begin morgen met een halve dag. Ben benieuwd hoe ik me dan voel. Borsten voelen steeds soepeler heb ik het idee en ik durf ze wat aan te (laten) raken. Fijne nieuwe week allemaal! 

Goed dat je zo vlug hersteld! Ben vandaag bij dr Verdonck langsgeweest voor de 1ste keer, geweldig vond ik het.

Zou graag gaan voor de motiva 300cc, heb nu een 70B. Benieuwd hoe ze er zullen uitzien! Heb jij soms wat foto’s die ik kan bekijken? :56:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Mom1980:

Goed dat je zo vlug hersteld! Ben vandaag bij dr Verdonck langsgeweest voor de 1ste keer, geweldig vond ik het.

Zou graag gaan voor de motiva 300cc, heb nu een 70B. Benieuwd hoe ze er zullen uitzien! Heb jij soms wat foto’s die ik kan bekijken? :56:

 

Hey, wat fijn dat je een weer te consult hebt gehad! Eerste stap is dus gezet. Ik had een 75aa/75a en 270cc laten plaatsen dus ik denk niet echt een vergelijkbaar resultaat. Ik heb geen foto's online staan. Wordt het bij jou ook dual plane geplaatst? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-6-2018 om 07:37 zei leek:

Gaat goed!! Je herstelt goed he

Nog even en dan mag ne lingerie kopen whoehoe xx

Ja ik ben echt goed herstelt. Ik probeer wel echt nauwelijks te tillen en veel door mijn knieën te gaan ipv te bukken. Ik voel soms wel wat zeurderig pijn als ik te veel heb gedaan en wat spierpijn soms. Maar eigenlijk mag het geen pijn heten slik geen pcm oid. Borsten zelf zijn nog wel gevoelig voor aanraking. Er wordt dus niet stevig geknuffeld hier. Hoe gaat het met jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-6-2018 om 20:18 zei smizebra:

Hey, wat fijn dat je een weer te consult hebt gehad! Eerste stap is dus gezet. Ik had een 75aa/75a en 270cc laten plaatsen dus ik denk niet echt een vergelijkbaar resultaat. Ik heb geen foto's online staan. Wordt het bij jou ook dual plane geplaatst? 

Hey, mss idd niet vergelijkbaar, ga vandaag nog is langs bij dr Verdonck voor de juiste beslissing te nemen hoeveel cc en de vorm. Twijfel tss motiva plus en ultima. Bij mij worden ze ook dual plane geplaatst, wou het ook zo ;).

Heb je nog veel last? Grtjs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-6-2018 om 23:58 zei Mom1980:

Goed dat je zo vlug hersteld! Ben vandaag bij dr Verdonck langsgeweest voor de 1ste keer, geweldig vond ik het.

Zou graag gaan voor de motiva 300cc, heb nu een 70B. Benieuwd hoe ze er zullen uitzien! Heb jij soms wat foto’s die ik kan bekijken? :56:

 

Hoi! Fijn om te horen dat je herstel goed gaat. Daar heb ik wel wat bang voor! Zeker omdat ik met een kleintje van 8 maanden zit. Zou haar graag aandacht willen blijven geven maar heb al veel gelezen dat er in eerste week bijna niets lukt. Hoop nog leuke dingen met haar te kunnen doen. Maar het is nu de moment aangezien ik zelf lesgeef en dus een lange vakantie heb. Perfect om te herstellen. Ben je tevreden? 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-7-2018 om 08:50 zei Mom1980:

Hey, mss idd niet vergelijkbaar, ga vandaag nog is langs bij dr Verdonck voor de juiste beslissing te nemen hoeveel cc en de vorm. Twijfel tss motiva plus en ultima. Bij mij worden ze ook dual plane geplaatst, wou het ook zo ;).

Heb je nog veel last? Grtjs x

Hey! 

Ik heb weinig last nog. Ik ondervind meer ongemakken. Zoals niet tillen, armen boven hoofd en ver strekken/rekken. Met bukbewegingen snel harde borsten en eind van de dag vermoeid. Maar zeker geen pijn en steeds meer 'van mijzelf' gevoel. Ik baal alleen beetje van de bh want steekt over al bovenuit dus draag er nu nog een topje of hemdje overheen. En dat deed ik ook altijd toen ik geen vergroting had en met bukken geen inkijk wilde in mijn lege bh.... Nu 3, 5 week PO dus schiet wel op! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-7-2018 om 21:54 zei Ashke:

Hoi! Fijn om te horen dat je herstel goed gaat. Daar heb ik wel wat bang voor! Zeker omdat ik met een kleintje van 8 maanden zit. Zou haar graag aandacht willen blijven geven maar heb al veel gelezen dat er in eerste week bijna niets lukt. Hoop nog leuke dingen met haar te kunnen doen. Maar het is nu de moment aangezien ik zelf lesgeef en dus een lange vakantie heb. Perfect om te herstellen. Ben je tevreden? 

 

Groetjes

.... Ja het niet lekker stoeien en knuffelen is echt afzien. Mijn kinderen zijn 3 en 5 en passen zich wel aan maar het is niet leuk om gecontroleerd te moeten knuffelen. Nadenken bij spontane begroetingen... Ook nu na 3, 5 week zijn borsten erg gevoelig met aanrakingen. Hopelijk neemt dat ook snel af. Kindje van 8 maanden weegt gelukkig iets minder en ik begrijp dat je de lange zomervakantie pakt om te opereren en te herstellen. Heb je hulp in en om het huis met jouw verzorging en dat van je kindje. Dat is wel echt nodig nl. 

 

Hoe en wat staat er op het programma? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben vandaag 5 weken PO en ik voel me prima qua borstgevoel. Helaas sinds gisterenavond een griepje te pakken maar dat staat los van elkaar. Ik heb nauwelijks klachten eigenlijk. Soms wat steekjes of harde borsten na te veel inspanning maar dat is te verwaarlozen. Ik lig nog altijd braad op mijn rug maar begin wel steeds meer te draaien in mijn slaap en dan weer snel terug. Korstjes zijn er zga af dus ga ook met de Boerhaave crème starten. Dacht eerst steeds nog korstje te hebben maar bleek klein hechting draadje te zijn, kon m'n vriend er zo uittrekken. 

Net vast wat random bikini's in allerlei maten besteld bij de h&m maar donderdag voor het echiie shoppen. Ik wil graag me goed laten opmeten bij bijv livera of Hunkemoller. Van mijn vriend na de OK een tegoed kaart gekregen dus ik ga los. Moet ik eigenlijk nog ergens opletten. Wel of geen beugel. Wel of niet voorgevormd? 

En dan dus in de zon onder de bikini factor 50 toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei smizebra:

Ik ben vandaag 5 weken PO en ik voel me prima qua borstgevoel. Helaas sinds gisterenavond een griepje te pakken maar dat staat los van elkaar. Ik heb nauwelijks klachten eigenlijk. Soms wat steekjes of harde borsten na te veel inspanning maar dat is te verwaarlozen. Ik lig nog altijd braad op mijn rug maar begin wel steeds meer te draaien in mijn slaap en dan weer snel terug. Korstjes zijn er zga af dus ga ook met de Boerhaave crème starten. Dacht eerst steeds nog korstje te hebben maar bleek klein hechting draadje te zijn, kon m'n vriend er zo uittrekken. 

Net vast wat random bikini's in allerlei maten besteld bij de h&m maar donderdag voor het echiie shoppen. Ik wil graag me goed laten opmeten bij bijv livera of Hunkemoller. Van mijn vriend na de OK een tegoed kaart gekregen dus ik ga los. Moet ik eigenlijk nog ergens opletten. Wel of geen beugel. Wel of niet voorgevormd? 

En dan dus in de zon onder de bikini factor 50 toch?

joepieeee shoppen!!!!

zoals mij verteld is mag beugel wel, maar push up niet

voorgevormd mag zover ik weet ook gewoon

(al krijgt iedereen iets anders te horen geloof ik)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-7-2018 om 13:28 zei smizebra:

Ik ben vandaag 5 weken PO en ik voel me prima qua borstgevoel. Helaas sinds gisterenavond een griepje te pakken maar dat staat los van elkaar. Ik heb nauwelijks klachten eigenlijk. Soms wat steekjes of harde borsten na te veel inspanning maar dat is te verwaarlozen. Ik lig nog altijd braad op mijn rug maar begin wel steeds meer te draaien in mijn slaap en dan weer snel terug. Korstjes zijn er zga af dus ga ook met de Boerhaave crème starten. Dacht eerst steeds nog korstje te hebben maar bleek klein hechting draadje te zijn, kon m'n vriend er zo uittrekken. 

Net vast wat random bikini's in allerlei maten besteld bij de h&m maar donderdag voor het echiie shoppen. Ik wil graag me goed laten opmeten bij bijv livera of Hunkemoller. Van mijn vriend na de OK een tegoed kaart gekregen dus ik ga los. Moet ik eigenlijk nog ergens opletten. Wel of geen beugel. Wel of niet voorgevormd? 

En dan dus in de zon onder de bikini factor 50 toch?

Ahhh zo leuk bikinis!! Wat zullen die top staan! Ik heb ook hunkemoller bonnem gehad voor mn verjaardag dus kan ook los gaan binnekort. Beugel beha mag zeker maar idd geen push up voorlopig (maarja toch niet meer nodig nu). Wel of niet voorgevormd kin je zelf even kijken wat fijn zit en mooi staat. Mijn creme staat ook klaar maar heb nog wat korstjes. Rugliggen ben ik ook zooo zat maarja allemaal voor een goed doel. De nurse had tegen mij gezegd als je lichaam gaat draaien in je slaap dan ben je wel ready of zoiets. Alleen toen ik een nachtje op mn zij hadd gelegen heb ik 2 dagen last gehad van mn bovenliggende borst. Dit was wel na 2.5 week maar daardoor durf ik nu 4 weken po niet meer.. lastig allemaal haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @melons en @leek!

Vanavond lekker geshopt, helaas wat weinig tijd ivm late dienst maar een mooie bikini gescoord bij de hunkemoller! Ze heeft mijn omvang gemeten maar de cup niet, dat mag niet meer ivm ongewenste intimiteiten oid. En haar collega vroeg naar de cup die de arts geplaatst heeft. Ik zei hij dat niet gezegd heeft omdat het nogal verschilt per persoon. Ik gaf aandat ik aan een 75B of C dacht. Zij adviseerde 70D omdat mijn omvang 72cm is en omdat ze in speciale bh nog play gedrukt worden en dus kleiner (sowieso) ogen en ja hoor, inderdaad 70D. En wat veel moois is er! Ook wel prijzig. Dus bij 1 bikini gelaten (a €46) en bij HK een beugelloze bh gekocht voor een €10. Misschien dat ik morgen nog even naar winkeltje ga voor vakantie wel fijn als ik iets meer bh's heb. Zit ook gewoon heerlijk zonder bh in een jurkje dat ik nog snel vanavond heb gekocht. Maar ik las dat het verstandig is om ook na een Bv wel een BH te blijven dragen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei smizebra:

Hey @melons en @leek!

Vanavond lekker geshopt, helaas wat weinig tijd ivm late dienst maar een mooie bikini gescoord bij de hunkemoller! Ze heeft mijn omvang gemeten maar de cup niet, dat mag niet meer ivm ongewenste intimiteiten oid. En haar collega vroeg naar de cup die de arts geplaatst heeft. Ik zei hij dat niet gezegd heeft omdat het nogal verschilt per persoon. Ik gaf aandat ik aan een 75B of C dacht. Zij adviseerde 70D omdat mijn omvang 72cm is en omdat ze in speciale bh nog play gedrukt worden en dus kleiner (sowieso) ogen en ja hoor, inderdaad 70D. En wat veel moois is er! Ook wel prijzig. Dus bij 1 bikini gelaten (a €46) en bij HK een beugelloze bh gekocht voor een €10. Misschien dat ik morgen nog even naar winkeltje ga voor vakantie wel fijn als ik iets meer bh's heb. Zit ook gewoon heerlijk zonder bh in een jurkje dat ik nog snel vanavond heb gekocht. Maar ik las dat het verstandig is om ook na een Bv wel een BH te blijven dragen. 

Ahh super!! Ook een D ♡. Heel toevallig ben ik vanavond ook naar de hunkemoller geweest en 4 bhs gekocht (2 in de sale yay)! Ik heb nu 85D. Echt helemaal happy. Bikinis passen had ik geen zin meer in na al die behas. Daar ga ik volgende week voor kijken. Maar moet zeggen deed van de week een poosje mn strakke beha uit en was zo blij toen hij weer aankon. Voelt toch echt nog fijner, los in een jurkje vind ik nu nog niks maar wel heeerlijk dat het straks allemaal kan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei melons:

Ahh super!! Ook een D ♡. Heel toevallig ben ik vanavond ook naar de hunkemoller geweest en 4 bhs gekocht (2 in de sale yay)! Ik heb nu 85D. Echt helemaal happy. Bikinis passen had ik geen zin meer in na al die behas. Daar ga ik volgende week voor kijken. Maar moet zeggen deed van de week een poosje mn strakke beha uit en was zo blij toen hij weer aankon. Voelt toch echt nog fijner, los in een jurkje vind ik nu nog niks maar wel heeerlijk dat het straks allemaal kan!

Hey! Ik had dat nieuwe jurkje aan zonder bh en stond super mooi, maar ik las dus dat het niet goed is zonder bh, zeker in de eerste maanden niet, ivm verzakkingen oid. Ik ga even opzoek hoe dat precies zit. Ik baalde juist datik weer de carefix aan moest. De bikini die ik heb gekocht was helaas niet in de aanbieding :(. Hoe ver ben jij nu? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.