Ga naar inhoud

smizebra : 11 juni 2018 : Dr. van de Kar : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 20-7-2018 om 07:10 zei smizebra:

Hey! Ik had dat nieuwe jurkje aan zonder bh en stond super mooi, maar ik las dus dat het niet goed is zonder bh, zeker in de eerste maanden niet, ivm verzakkingen oid. Ik ga even opzoek hoe dat precies zit. Ik baalde juist datik weer de carefix aan moest. De bikini die ik heb gekocht was helaas niet in de aanbieding :(. Hoe ver ben jij nu? 

Oh dat zou idd best kunnen. Voorlopig even een beha dragen dan. Ik ben nu 5 weken po en heb nu nieuwe behas gekocht maar ga mn carefix bh denk ik sowieso nog wel een week dragen.. maak even een foto als je je bikini aanhebt, ben benieuwd! Denk dat t heel mooi zal zijn! Lekker pronken op t strand haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei melons:

Oh dat zou idd best kunnen. Voorlopig even een beha dragen dan. Ik ben nu 5 weken po en heb nu nieuwe behas gekocht maar ga mn carefix bh denk ik sowieso nog wel een week dragen.. maak even een foto als je je bikini aanhebt, ben benieuwd! Denk dat t heel mooi zal zijn! Lekker pronken op t strand haha

Ik had vrijdagochtend een belangrijke afspraak en toen een jurkje aan waar wel echt even iets normaal onder moest dus paar uur me extra mooi gevoeld, maar 's middags netjes weer omgeruild naar de carefix. Maandag ben ik 6 weken en op de plaats van bestemming voor en dan 3 weken vakantie. Dan draag ik wat ik wil! . 's nachts misschien nog wel met carefix slapen denk ik want moet wennen aan weer anders te mogen liggen en dan met losse borsten lijkt me nog niks haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben gisterenmiddag nog even teruggegegaan naar de hunkemoller in een andere plaats. Ik heb een nieuwe hobby! Nog een bikini gekocht nu wel in de sale. En twee basic bh's een zwarte&witte en een setje in mooi blauwe tinten! Ik ga arm de vakantie in. 

 

Wel bijzonder dat ik (op dit moment) een 70D heb. Ik droeg altijd 75A en was bovenop leeg. En heb 270cc anatomische dual plane. 

 

Hoe zit dat ook al weer met dat verhaal van Implantatenborsten kleiner ogen dan de maat is? Weet iemand dat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hellllloooo! 

 

Heerlijk paar weekjes naar Frankrijk geweest en vollop genoten van het weer. Ook heerlijk om precies op vakantie zes weken PO te zijn en bh's en bikini's te mogen dragen, weer te mogen tillen, stevig knuffelen met mijn kinderen en op mijn zij slapen. Ik heb dus ook echt genoten van mijn nieuwe borsten. Seksleven heeft een boost gekregen en mijn zelfvertrouwen op het strand is hoog! Toch soms wel wat onzekerheden... Staan ze niet te wijd uit elkaar en zijn ze groot genoeg... Ik mis wat mooie decolleté heb ik het idee. Ik moet shoppen voor mooi kleding denk ik, met mooie uitgesneden topjes.... 

Misschien toch ns een foto hier plaatsen... Vind ik wel spannend. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei smizebra:

Hellllloooo! 

 

Heerlijk paar weekjes naar Frankrijk geweest en vollop genoten van het weer. Ook heerlijk om precies op vakantie zes weken PO te zijn en bh's en bikini's te mogen dragen, weer te mogen tillen, stevig knuffelen met mijn kinderen en op mijn zij slapen. Ik heb dus ook echt genoten van mijn nieuwe borsten. Seksleven heeft een boost gekregen en mijn zelfvertrouwen op het strand is hoog! Toch soms wel wat onzekerheden... Staan ze niet te wijd uit elkaar en zijn ze groot genoeg... Ik mis wat mooie decolleté heb ik het idee. Ik moet shoppen voor mooi kleding denk ik, met mooie uitgesneden topjes.... 

Misschien toch ns een foto hier plaatsen... Vind ik wel spannend. 

Heé daar! Gefeliciteerd nog met je nieuwe boobies! Ik heb even alles terug gelezen. Wat fijn dat alles goed verlopen is! Ik hoop dat je een fototje wilt plaatsen ben erg benieuwd! Ik heb zelf morgen een consult bij Boerhaave - met Van der Weij, zoveel zin in! Welke implantaten heb jij? Ik wil graag de natrelle inspira soft touch, zoveel goeie dingen erover gelezen! Top ook dat je zelfvertrouwen omhoog is gegaan, dat is ook wat ik zo graag wil. Geniet er lekker van ! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-8-2018 om 23:23 zei smizebra:

Hellllloooo! 

 

Heerlijk paar weekjes naar Frankrijk geweest en vollop genoten van het weer. Ook heerlijk om precies op vakantie zes weken PO te zijn en bh's en bikini's te mogen dragen, weer te mogen tillen, stevig knuffelen met mijn kinderen en op mijn zij slapen. Ik heb dus ook echt genoten van mijn nieuwe borsten. Seksleven heeft een boost gekregen en mijn zelfvertrouwen op het strand is hoog! Toch soms wel wat onzekerheden... Staan ze niet te wijd uit elkaar en zijn ze groot genoeg... Ik mis wat mooie decolleté heb ik het idee. Ik moet shoppen voor mooi kleding denk ik, met mooie uitgesneden topjes.... 

Misschien toch ns een foto hier plaatsen... Vind ik wel spannend. 

 Wat heerlijk!! Ik vind ook dat ik niet een super decolleté heb maar ben allang blij met de vorm. In een beha, als ik de bandjes wat strakker doe, komt er wel een flinke decolleté omdat ze dan wat omhoog komen. Ik moet ook nog opzoek naar uitgesneden topjes, blijkt dat ik onbewust toch best veel loszittende kleding heb haha. 

 

Heb je verder ook helemaal geen last meer? (met bv zij slapen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-8-2018 om 23:57 zei Flowersh:

Heé daar! Gefeliciteerd nog met je nieuwe boobies! Ik heb even alles terug gelezen. Wat fijn dat alles goed verlopen is! Ik hoop dat je een fototje wilt plaatsen ben erg benieuwd! Ik heb zelf morgen een consult bij Boerhaave - met Van der Weij, zoveel zin in! Welke implantaten heb jij? Ik wil graag de natrelle inspira soft touch, zoveel goeie dingen erover gelezen! Top ook dat je zelfvertrouwen omhoog is gegaan, dat is ook wat ik zo graag wil. Geniet er lekker van ! xx

Hi

 

Hoe is je consult gegaan bij Boerhaave?

 

Ik heb Mentor tall hight moderate plus profile. Dat anatomische Implantaten van 270cc dual plane geplaatst. 

 

Grt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei melons:

 Wat heerlijk!! Ik vind ook dat ik niet een super decolleté heb maar ben allang blij met de vorm. In een beha, als ik de bandjes wat strakker doe, komt er wel een flinke decolleté omdat ze dan wat omhoog komen. Ik moet ook nog opzoek naar uitgesneden topjes, blijkt dat ik onbewust toch best veel loszittende kleding heb haha. 

 

Heb je verder ook helemaal geen last meer? (met bv zij slapen)

Ja inderdaad dat herken ik wel met sie losse topjes. Ook veel hoofsluitend. Voorheen had ik altijd strak hemdje onder alles nu kan day allemaal gewoon in leuke kleding waar ik megeen zorgen hoef temaken wanneer ik buk. 

 

Linker zij slapen ligt minder lekker dan rechterzijde. Slaap nog veel op rug tussendoor. Ik heb nu sinds 4 nachten geen Carefix meer aan is wel wennen. Ga ze morgen, 4 stuks, weer retourneren aan degene van wie ik ze geleend heb, afscheid nemen.... Gek idee zou ze best nog wel willen dragen maar beter denk ik zonder... Kunnen ze ook even ontspannen en luchten haha. Ik heb nog wel die van de kliniek soort gelijk ander merk, kleiner maatje dus in geval van nood kan ik die aan doen haha. 

 

Hoe gaat het slapen bij jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei smizebra:

Hi

 

Hoe is je consult gegaan bij Boerhaave?

 

Ik heb Mentor tall hight moderate plus profile. Dat anatomische Implantaten van 270cc dual plane geplaatst. 

 

Grt!!

Hello daar! Mijn consult was wel goed gegaan er kon 425cc max in mentor 2 rond. Ik heb de operatie datum al staan alleen ik ben zo bang dat ik het te klein ga vinden.. Ik heb vandaag gebeld voor een consult met Bakker ook bij boerhaave, om te kijken wat zijn advies is! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Flowersh:

Hello daar! Mijn consult was wel goed gegaan er kon 425cc max in mentor 2 rond. Ik heb de operatie datum al staan alleen ik ben zo bang dat ik het te klein ga vinden.. Ik heb vandaag gebeld voor een consult met Bakker ook bij boerhaave, om te kijken wat zijn advies is! 

 

Fijn dat het goed is gegaan! 

 

Over de maat kan ik niets zeggen, bij mij kon er maar 270cc in en ben van lege 75a naar 70d gegaan. Dus met ruim 400 zou je een mooi resultaat kunnen bereiken. 

 

Altijd goed om bij twijfel nog elders te consulteren. Succes hierbij! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei smizebra:

Ja inderdaad dat herken ik wel met sie losse topjes. Ook veel hoofsluitend. Voorheen had ik altijd strak hemdje onder alles nu kan day allemaal gewoon in leuke kleding waar ik megeen zorgen hoef temaken wanneer ik buk. 

 

Linker zij slapen ligt minder lekker dan rechterzijde. Slaap nog veel op rug tussendoor. Ik heb nu sinds 4 nachten geen Carefix meer aan is wel wennen. Ga ze morgen, 4 stuks, weer retourneren aan degene van wie ik ze geleend heb, afscheid nemen.... Gek idee zou ze best nog wel willen dragen maar beter denk ik zonder... Kunnen ze ook even ontspannen en luchten haha. Ik heb nog wel die van de kliniek soort gelijk ander merk, kleiner maatje dus in geval van nood kan ik die aan doen haha. 

 

Hoe gaat het slapen bij jou? 

Ik slaap ook nog veel op mn rug, af en toe een beetje zij. Zou wel liever meer op mn zij liggen maar hou het toch tegen op de een of andere manier. Heb 1 nacht zonder carefix geslapen maar doe hem toch nu snachts weer aan.. Is echt wennen zonder iets. 

 

Ben ook voor het eerst gaan tennissen deze week en was best bang voor de dag erna maar echt nergens last van gehad gelukkig. Eindelijk voelen ze alsof ze er altijd al hebben gezeten.. Helaas nog wel beetje gevoelloos rond het litteken. Heb jij dat ook nog?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-8-2018 om 22:07 zei melons:

Ik slaap ook nog veel op mn rug, af en toe een beetje zij. Zou wel liever meer op mn zij liggen maar hou het toch tegen op de een of andere manier. Heb 1 nacht zonder carefix geslapen maar doe hem toch nu snachts weer aan.. Is echt wennen zonder iets. 

 

Ben ook voor het eerst gaan tennissen deze week en was best bang voor de dag erna maar echt nergens last van gehad gelukkig. Eindelijk voelen ze alsof ze er altijd al hebben gezeten.. Helaas nog wel beetje gevoelloos rond het litteken. Heb jij dat ook nog?

Het is inderdaad erg wennen s nachts slapen.... Ik vind het soms ook echt niet lekker liggen. Gek vooral links niet. Maar ik slaap toch wel zonder want kan niet altijd met blijven slapen....Of wel? 

 

Het gevoel boven de littekens is bij ook nog weg, heel iets voel ik het. Zeg maar 't stuk tussen litteken en tepelhof. Tepels zijn wel erg gevoelig. Soms zelf to much tijdens intimiteit. Hoe ervaar jij dat. Ik vind de aanrakingen wel prettig, mits niet te veel of te wild haha. Het is voor ons wel een toevoeging qua seksleven. We zijn al bijna 15 jaar samen dus wel fijn zo'n nieuwe impuls. Hoe ervaar jij dat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei smizebra:

Het is inderdaad erg wennen s nachts slapen.... Ik vind het soms ook echt niet lekker liggen. Gek vooral links niet. Maar ik slaap toch wel zonder want kan niet altijd met blijven slapen....Of wel? 

 

Het gevoel boven de littekens is bij ook nog weg, heel iets voel ik het. Zeg maar 't stuk tussen litteken en tepelhof. Tepels zijn wel erg gevoelig. Soms zelf to much tijdens intimiteit. Hoe ervaar jij dat. Ik vind de aanrakingen wel prettig, mits niet te veel of te wild haha. Het is voor ons wel een toevoeging qua seksleven. We zijn al bijna 15 jaar samen dus wel fijn zo'n nieuwe impuls. Hoe ervaar jij dat? 

Ja opzich zal het niet voor altijd zijn maar als het 8 weken duurt voordat t een beetje eigen voelt, zal slapen met de carefix ook wel een maandje langer kunnen voor de fijnheid. Maar misschien moet ik wel rustig afbouwen maar om eraan te wennen.

 

Ja bij mij is de gehele onderkant nog gevoelloos aan beide kanten. Tepels zijn ook echt het tegenovergestelde van gevoelig, doet me bijna niks. Heel gek hoop wel dat dit snel terugkomt. Wauw 15 jaar! Dat zal zeker een impuls geven. Ik heb geen relatie en heb me uit voorzichtigheid eigenlijk heel rustig gehouden deze tijd haha dus kan er niet over meepraten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi allemaal,

 

Ik heb net wat post operatie foto's geplaatst en wat een verschil met nu. Ze zijn echt iets gezakt, ontspannen en groter geworden! Love them! 

 

Ik heb nu al 6 bh's denk ik. Zal er nog paar aantrekken en foto's maken en plaatsen. 

 

Eigenlijk heb ik geen klachten meer. Nu wel wat pijn... Spierpijn oid aan mijn linkerborst, zijkant... Maar moet ongesteld worden dus hou het daar op. 

 

Half september controle bij Boerhaave. Looking forward to it. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.