Emma van Beek

Emma van Beek : 28 juni 2018 : Dr. Oostveen : Bauland Kliniek

Recommended Posts

Hoi allemaal! Ik ben Emma en ik ben mezelf aan het oriënteren op een borstvergroting. Aanstaande dinsdag heb ik een consult bij Faceland en over twee weken bij Dr. Blécourt van de Bergman Clinics. Bij hem ben ik al eerder geweest en ik voelde me er erg prettig. Enkel vind ik het prijsverschil met Faceland dusdanig dat ik ook daar op consult ga. Ik heb namelijk erg goede verhalen gelezen over Dr. Fresow. Ik ben dus op dit forum om mezelf te oriënteren, jullie ervaringen te lezen en hopelijk ook advies te krijgen. Alle tips en trics zijn welkom! Groetjes Emma 

Hoi Emma welkom op het forum.

Wat goed dat je meerdere consults hebt zodat je kunt kijken bij welke je je het fijnste voelt.

En is idd erg veel prijs verschil.

Zelf ben ik na cosmed kliniek gegaan daar word ik 9 april geopereerd. 

Ik hoop dat je hier op het forum kunt vinden en lezen wat je zoekt... maar dat komt vast goed genoeg info te vinden hier.

Succes ermee :)

• Like 1

Ah wat lief van je! Dankjewel! Ik probeer gericht te zoeken naar foto's van borstvergrotingen van Fresow, maar dat is zo makkelijk nog niet.... Spannend, jij bent bijna aan de beurt!! Ik ben zelf 1.70, 54 kilo en heb werkelijk nog geen idee of het voor of achter de borstspier moet, hoeveel CC, anatomisch, high profile enzovoorts. Heb dus nog wel even wat te lezen hier ;-) 

• Like 1

Hoi allemaal, 

ik heb aanstaande 28 mei mijn BV ingepland staan bij Faceland. Ik word geopereerd door Dokter Lydia Oostveen-Bol, één van de twee nieuwe chirurgen van Faceland. 

Ik ga 400 CC Motiva Full Dual Plane achter de borstspier krijgen en ik kan niet wachten. Mijn voorsituatie is een kleine B en ik ben 1.70 en weeg 54 kg. 

Ik kan vrij weinig vinden over deze arts en ben ook wel heel benieuwd of er hier op het forum al mensen zijn die ooit door haar zijn geholpen en/of foto’s hebben.

Ik heb wel al de Carefix Ava besteld in maat M omdat ik verwacht na van alles te hebben gelezen op een 75 D/E cup uit te komen. Would be awesome! 

Alvast heel erg bedankt voor de informatie die jullie wellicht voor mij hebben betreffende de chirurg! 

Lieve groetjes Emma ☺️

Hoi hoi. Ik ben ook door Drs. Oostveen geopereerd via Cosmed klinieken.  Super tevreden. Ik heb motiva demi 300 cc voor de borstspier en bijna 5 po. Ik genas waanzinnig snel. Littekens mooi. Mijn borsten zijn heel natuurlijk en oom al zacht. Je bent in goede handen bij haar. Succes.

• Like 1

Hallo Emma,

Wat gaaf! Ik wens je alvast heel veel succes en beterschap.

Ik word ook geopareerd door L. Oostveen-bol (Motiva 375 CC Dual Plane Full). Ik sta op de wachtlijst voor augustus 2018. In juni heb ik een consult met haar. Ik ben erg benieuwd!

Jammer dat er nog zo weinig te vinden is over haar op dit forum. Ik weet zeker dat zij er iets heel mooi’s van gaat maken! Het is een jonge vrouw met diploma’sen veel werkervaring in binnen- en buitenland (Nederland, België en Engeland). 

Ik zou het heel erg leuk vinden als je wil laten weten hoe je oparatie is verlopen en wat je van het eindresultaat vind. 

Liefs,

Emely

• Like 1

Hier nog een dame die al op de wachtlijst staat voor augustus, mijn 2de consult heb ik op 11 juli ook met pc Lydia Oostveen Bol.

• Like 1

Ik word komende maandag, 4 juni, geopereerd door dr. Oostveen-Bol via CosMed. 

Onwijs benieuwd hoe je operatie is gegaan en hoe het nu met je gaat!

• Like 1

Hoe is het gegaan? Ik heb deze maand een consult met dr. Oostveen, ik ben benieuwd!

• Like 1

Ik heb mijn operatie uit moeten stellen naar een maand later, 28 juni, ik moet dus nog, maar ik laat zeker weten hoe het gegaan is! 

Hoe is het bij jou gegaan?? 

Het is allemaal best goed gegaan! Gister viel me reuze mee, vandaag ietsjes minder, maar over het algemeen valt het me nog wel mee. Af en toe even momenten dat ik er doorheen zit.. 

Wat vervelend zeg! Hoezo heb je je operatie moeten uitstellen? Lijkt me zo vervelend! Zeker omdat je er zo naar toe leeft!