Ga naar inhoud

Mislukte borstlift met prothese


Linsey

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal ,

 

Ik ben Nana ben 28 jaar en mama van 2 lieve kinderen van een meisje 8 jaar en een jongen 7 jaar . Ik ben in 2012 een maagverkleining ondergaan en ben 55 kg afgevallen van mezelf redelijke grote boezem ( cuf f hangers )door te veel afvallen waren het theezakjes . Besloten om in 2015 een verkleining te ondergaan met lifting en naderhand toch besloten om er 600 CC ronde prothese erin te doen . Ik zag al na 1 maand dat ze onderuit gezakt waren dus 1 jaar laten opnieuw onder het mes ..... grootste nachtmerrie . Vanuit de Ok wist ik al dit klopt niet het leek of ik van f cup na B cup was gegaan zo klein leken ze maar uiteindelijk de tijd gunnen om te genezen . Savonds het verband er af en mijn linkse tepel was helemaal zwart ... uiteindeijk is de tepel dus afgestorven . Ik wou dat Ik alles terug kon draaien . Heb lelijke littekens van hier tot ginder en zo on tevreden er over . Mn tepels komen boven alle bh's boven uit en zijn na mijn zeggen te hoog geplaatst . Nu blijkt ook de protheses onder de borstplooi gezakt te zijn . Ik mis mijn oude hangende borsten wat heb ik spijt er van . Maar goed ik moet dus weer onder het mes en wil dat mn tepels lager gaan staan , heeft iemand hier ervaring mee ?

 

Zelf wilt de PC een dual plane doen en een nieuwe borstplooi maken en aan kraakbeen vast maken . Ik zelf denk aan grotere protheses dan gaan ze wat hoger zitten en de tepels omlaag en krijg ik denk ik dat mn borsten dicht bij elkaar staan .

 

Ik hoor graag van jullie 

 

Groetjes nana

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Linsey...wat een nare situatie voor je! Ben je zo fantastisch afgevallen...krijg je dit! 

 

Maar als ik je verhaal zo lees, heb je een bottoming out. Bij een bottoming out zakken de protheses idd door de borstplooi en gaan de tepels omhoog. Bij een hersteloperatie is het dan idd zo dat het litteken onder de borst weer wordt opengemaakt, het kapsel wordt dan een beetje dubbelgevouwen en aan het ribweefsel gehecht. Daardoor creeer je dus een nieuwe stevigere borstplooi en wordt de oprothese weer een beetje naar boven geduwd, waardoor de verhouding borst/tepel ook weer hoort te kloppen. 

 

Ik begrijp de voorgestelde oplossing dus wel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.