Ga naar inhoud

pijn in tepel


Aanbevolen berichten

14 minuten geleden zei Silvers:

Hi lieve meisjes, ik ben 19jaar. En een fitness verslaafde. Ik heb op 7 maart een BV laten doen bij kliniek Heyendael. 450 CC HP DP. Herstel viel me 100 % mee, wat was ik er blij mee. de eerste weken bleef ik in de spiegel kijken.. ik was er klaar voor om mijn OP verslag te gaan schrijven etc etc. Ik vond ze supergroot. Mooi rond. TOT de 5e wk, mijn borsten begonnen enorm te slinken! Ik begon een btje depri van te worden vandaar dat ook bijna niet meer op de site zat.. En nu, 7wk po ga ik het uitspreken: ik ben hier gewoon niet blij mee. Dit is niet hoe ik het me had voorgesteld. IK WIL OPNIEUW! 

 

Gisteren voor 't eerst ook tegen m'n vriend gezegd: die verklaarde me voor gek. Hij vond de BV in eerste instantie al waanzin.. omdat ik echt heel erg blij ben met mijn figuur. Maar 't moest er toch uit.. ik heb zitten janken toen ik het hem vertelde. Dit is gewoon niet hoe ik het me had voorgesteld. Dus kwam hij over stag. Als jij er niet blij mee bent dan laten we ze opnieuw doen: maar NA Augustus. (als we zijn verhuisd)

 

Ik vind ze dus te klein. Ik weet niet waar het aan ligt, toen ik op de sportschool kwam kreeg ik toch wel reacties "HEB JIJ NOU JE TIETEN LATEN DOEN?" "Je hebt zeker je borsten laten doen he daarom was je zolang weg:rolleyes:" - dus dan denk ik... nou dan moet er toch wel goed verschil te zien zijn. Maar ik wil gewoon groter. Dit zijn tennisballen. Ik wil basketballen. 

Dus, zet ik me eroverheen. Zie dit maar gewoon als een tussenstap: dan maar in 2x het gewenste resultaat. Maar nu: ik wil dus echt een stuk groter gaan. Ik wil ook geen natuurlijk resultaat. Ik zit zelf te denken aan 800CC. Maar het belangrijkste vind ik dat ik er in de projectie op vooruit ga en niet alleen bovenin! (wat ik nu heb). Dit keer ga ik me er beter in verdiepen: de soorten protheses.. maar naar welke PC?.. Voor ik naar Heyendael ging ben ik bij DG & BRGMN Clinics geweest. Die wilden allebei niet eens groter dan 400CC plaatsten. Ik denk ook niet dat ik bij dr. Straten hoef aan te komen met mijn wens.. Hij zei namelijk dat hij het liever netjes houdt. (Toen ik meer dan 450 wilde.) Kan hij trouwens niets aan doen hoor en Heyendael is een keurige kliniek. Ligt compleet aan mezelf dat ik er niet blij mee ben. 

 

Maar goed.. ik heb dus genoeg tijd om me te oriënteren. Ik ga hier even rondsnuffelen om meiden te vinden van 800cc en meer. Dit zijn trouwens mijn borsten hoe ze er nu uitzien: 

---

moest het gewoon even van me afschrijven, als ik r in mn omgeving over begin zegt iedereen dat ze al goed zijn en dat ik er gewoon blij mee moet zijn..

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Wauw.... okeeeej... hahaha... BOOB GREED heet dat...

 

Je bent net 7 weken po meid.. geef het de tijd. Kan tot 3-6 maanden soms wel 12 maanden duren. Maar goed... je geeft al aan je wil NIET NATUURLIJK. Dan had je eigenlijk al vanaf den beginne een andere pc moeten kiezen denk ik dan. Maar goed nu genoeg tijd om je daar goed op voor te bereiden. Ik kan je Dr. Nio aanbevelen die maakt ook mooi grote borsten. 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Silvers ik kan je ook Nio aanraden net wat Boobs2015 zegt ik ben door hem geholpen op dezelfde dag als Boobs2015 maar bij mij is 1050cc geplaatst. Ik hou dus ook van grote boobs. Zeker waard om eens op consult te gaan. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Silvers Ik herken mijzelf in jou verhaal^_^  Maar ik denk persoonlijk dat het een microbe is dat er veel meisjes ze groter en groter willen hebben. Ik was zelf al heel blij met 400cc wat ik ook heb, maar ik zou ook groter willen gaan.

Ik moet wel zeggen dat ik mijn volume wel heb en dat ze niet veel geslonken zijn. kan je zien  in mijn album.

 

Ik kon ook niet groter gaan op dit moment was het maximum momenteel. Als ze net gedaan waren vond ik ze enorm en was ik heel gelukkig. Maar idd zoals je zegt na zoveel weken ben je er al aan gewend en wil je meer.

Mijn man vind ze groot genoeg maar ik wil zelf ook groter (600cc.)

Bij wie zou jij dan opnieuw gaan? is het al zeker dat je ze opnieuw wil laten doen.

Straten heeft wel gezegd tegen mij dat je 2 jaar moet wachten. Kweet natuurlijk ni of dat effectief zo is.

Want jij wil ze sneller e?

 

Heb je een foto ?

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.