Ga naar inhoud

Judy33 : 3 februari 2011 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Gast Judy33

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben min of meer nieuw op dit forum en wil me even voorstellen en gelijk wat vragen stellen. Ik ben 33 en heb twee zoons. Had altijd een mooie maar kleine cup, A. Na twee keer borstvoeding gegeven te hebben is daar niets meer van over en heb ik een afspraak gemaakt in Hilversum.

Afgelopen maandag ben ik op consult geweest bij dr. Moojen-Zaal. Eindelijk na heel wat jaren de stap gezet en nu word ik over een maand al geopereerd!!!

Ik ben 1.62 en weeg zo'n 50 kilo. Het advies van dr. Moojen was tussen de 215 en 255 cc, anatomisch en dual plane geplaatst. Ik heb eerst gepast met 200cc maar die vond ik te klein. Dus daarna de 255cc. Het was zo'n verschil voor niet alleen het formaat borst maar voor mijn hele figuur. Het stond zo mooi ik was helemaal perplex.

Maar daardoor heb ik helemaal niets anders meer geprobeerd en nu ben ik bang dat ik spijt krijg als ik niet alsnog die andere ga proberen. Alleen ga je dan bij MENTOR implantaten gelijk naar 295cc en dat verschil lijkt me zo groot. Ook legde ze me uit dat ze 3 cm tussen de borsten hanteerd en daarom zou groter niet mooier worden voor het natuurlijke effect.

De operatie is al gepland voor 3 februari dus dat is al erg snel.

Iemand die advies voor me heeft : reageer aub. Misschien is er ook iemand die ook een kleine Acup had en 295cc antomisch dual plane heeft. Tussen de foto's heb ik al gezocht maar kon het niet echt vinden.

Ik hoop gauw reacties te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai,

ja dat is het probleem eigenlijk. Met die 255cc zou ik uitkomen op een grote B, kleine C maar dat zegt me eigenlijk niets. Dezelfde maat bh valt bij verschillende merken toch anders uit. Nou ben ik niet echt groot maar toch....Ik vraag me nu wel af op welke cup ik dan uit zou komen....Misschien morgen toch maar even bellen met de kliniek...nu weten ze waarschijnlijk nog wie ik ben en hoe ik eruit zie. Lijkt me wat makkelijker voor hun.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is wel zo dat nepboobs kleiner ogen dan echte..

ik heb zelf 450 cc gekregen en heb een 75E, maar lijkt veel kleiner..

als ik jou was zou ik nog een keertje gaan passen..

persoonlijk zou ik voor het grootste gaan, maar dat is omdat ik zelf heb gemerkt hoe snel grootte went..

nu lijkt het alsof ik mijn boobs al jaren heb!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat je gelijk hebt. Ik bel ze morgen gewoon, ze zullen dit vast en zeker al vaker meegemaakt hebben, hahahahha :rolleyes: . Mag ik weten wat jouw omvang onder de borst is? Bij mij is dat ongeveer 72 cm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Judy,

Ik ben 23 december geopereerd door dr. Moojen. Ik had na 4 zwangerschappen en lang borstvoeding niks meer over, alleen een paar slappen lege theezakjes. Ik heb 330cc gekregen en ben heel blij met het resultaat. Die 330 was ook het advies van dr. Moojen. Ik had ook niet groter gepast. En later kreeg ik dezelfde twijfels als jij of ik niet beter wat groter had kunnen passen/nemen. Toen heb ik gemaild naar de consulent. Zij heeft met dr. Moojen overlegd en teruggemaild dat 330 cc echt het maximum is wat bij mij mooi zou staan, om het resultaat zo natuurlijk mogelijk te houden. Dit aan de hand van mijn lengte en gewicht en de opgemeten verhoudingen van mijn borst.

Dus eigenlijk is de situatie vergelijkbaar met jou. Als dr. Moojen adviseert dat 255 maximaal het mooiste is bij jou, zou ik daar op vertrouwen. Maar je kunt altijd navragen en evt. nog een keer passen, voor je eigen geruststelling.

Succes!!

Groetjes Annabel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Judy.

Lastig he een keus. Zelf heb ik ook erg getwijfeld. Ik kwam van een 75AA en heb 350cc dual plane gekregen. Ben 176 lang en weeg 62 kilo. Na allemaal foto's van anderen te hebben bekeken heb ik uiteindelijk het advies van mijn pc opgevolgd. Mijn wens was niet te groot maar wel natuurlijk en dit heeft hij goed ingeschat. Heb vertrouwen in je pc en succes met je keus.

Ciao Petra :105:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Anabel en Petra,

Ik heb vanmorgen met de consulente gebeld en die zei eigenlijk precies hetzelfde als wat jij zegt, Annabel. Dus ik vertrouw op hun deskundigheid en hoop dat het niet tegenvalt straks.

Annabel, Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!!!! Hoe gaat het nu met je? Is het bij jou op of achter de spier geplaatst?

Petra, Wanneer ben jij geopereerd en hoe heb je het allemaal ervaren? Ben je tevreden met het resultaat.

Beiden bedankt voor jullie reacties.

Groetjes Judy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze krijgen inderdaad vast vaker die vraag en twijfel. Goed dat je gebeld hebt!

Bij mij is 330cc anatomisch dual plane geplaatst. Ik heb nu een 80C sportBH aan. Ik ben trouwens 1.70 en 62 kg. Het gaat aardig goed. Al ben ik nog wel snel moe (van de narcose denk ik) en merk ik dat ik pijn krijg als ik teveel heb gedaan. Ik til niks en doe geen huishoudelijk werk zoals stofzuigen, schoonmaken e.d. Ook rij ik nog geen auto. Als ik mijn borstspieren teveel gebruik, krijg ik echt last, dus dat laat ik nog wel even. Mijn moeder of schoonmoeder komen afwisselend elke dag bij me, vooral om te helpen met tillen van mijn jongste kind, die 15 maanden is en bij het huishoudelijk werk. Ik slik nog steeds paracetamol voor de pijn en voor de nacht diclofenac.

Maar het gaat steeds beter. Ben heel tevreden met het resultaat, het is echt natuurlijk geworden.

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Judy,

Welkom! :D

Ik heb ook een ondermaat van 72 cm, en ik heb 200cc voor de spier gekregen, ben er heel blij mee en staat heel natuurlijk. Ben hiermee van een 70A/AA naar een 70C gegaan!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Judy,

Die twijfels kent iedereen wel. Zelf ben ik nog een 2de keer gaan passen. Daar kreeg ik de bevestiging dat we een goede keuze hadden gemaakt. Als ik een maatje groter ging, ging de focus ineens naar mijn borsten ipv naar mijn hele figuur. En dat wilde ik niet.

Ik ben 3 weken geleden geopereerd in de Velthuiskliniek in Eindhoven. Het is me ontzettend goed bevallen. :136: Het enige waar ik spijt van heb, is dat ik het niet eerder heb laten doen.

Groetjes Leentje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Judy,

Ik ben 17 dec geopereerd. Je kunt het resultaat in mijn album bekijken. Zelf ben ik erg tevreden. :154:

Ik vond het allemaal erg goed lopen. Alleen de eerste dag pijn gehad maar goed met pijnstillers is dit goed te doen. Zelfs het slapen op de rug went. Ondanks dat ik nu wel op mijn zij kan slapen lig ik nog gewoon op mijn rug. De eerste menstruatie na mijn bv voelden mijn bosten gespannen en pijnlijk aan maar dit was gelukkig maar een dag of 3.

En ach de tijd vliegt tot 3 feb dat zul je zien. :105:

ciao petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai,

Annabel, Fijn dat het redelijk goed gaat met je. Het is natuurlijk niet niks zo'n operatie. En ik denk dat je bij veel van wat je normaal gesproken doet dat je dat merkt bij je borstspieren. Hopelijk ben je gauw van je vermoeidheid af. En niet onbelangrijk is het zeker mooi dat je nu al tevreden bent met het resultaat. Dat lijkt me zo erg als dat niet zo is. Moet er niet aan denken...... 80c lijkt me ook een heel mooie cupmaat voor iemand van jouw postuur. Zal vast heel mooi zijn!!

Hai Eefje, dankjewel. Ik zou op een grote B, kleine C uitkomen, en ik krijg 255cc, maar als jij op een 70c uitgekomen ben dan lijkt het eerder dat ik naar een volle C ga!! Ik ben benieuwd of dat het nog wat uitmaakt of je het voor de spier of achter de spier geplaatst krijgt.

Hai Leentje, ik zou ook niet willen dat de focus daar naartoe zou gaan. Het gaat om het totale plaatje, niet alleen om de "grote" borsten, tenminste voor mij niet. Ik had alleen helemaal niet verwacht dat het ZOveel verschil zou geven. Stom he, maar je bent zo met die borsten bezig dat dat een beetje naar de achtergrond verdwijnt. hahahahahaaaa.....

Hai Petra, Ik zal zo even in je album kijken. Fijn dat ook jij tevreden bent. Ik moet zeggen dat ik de tijd nu al snel vind gaan. Nu nog minder dan 4 weken...de tijd vliegt echt voorbij!

Ik heb geluk dat mijn vriend twee weken vrij kan nemen en de eerste 2 à 3 nachten slapen mijn zoontjes bij mijn schoonouders dus daar ben ik heel erg blij mee. Lekker he als je zoveel hulp kan krijgen. Alles gaat toch gewoon door en het lijkt me zo lastig als je dan geen hulp krijgt. Maar bij de meeste vrouwen hier op het forum lees ik toch dat ze het goed kunnen regelen.

Mijn oudste zoon gaat sinds kort naar de basisschool dus daar zijn we druk mee en mijn jongste zoon is 16 maanden dus vraagt ook nog veel aandacht. Daarnaast werk ik en zorg ik (samen met mijn vriend) voor het huishouden. Genoeg te doen dus hahahahaha....ik denk dat een paar dagen van te voren pas mijn zenuwen op gaan spelen, als ik de tijd van de operatie doorgekregen heb. Dat zou uiterlijk een week van te voren zijn.

Straks ga ik even shoppen voor een sportbeha. Ben benieuwd hoe groot die cups zijn. De consulente raadde me aan om een 75B te kopen. Heb ik nog nooit gedaan hihihihi....verzoop al in een 75a tot nu toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Heey Judy,

Ik dacht, ik reageer hier ook even! Ik krijg dus precies hetzelfde als jij volgende week vrijdag. Ik zie in je laatste post dat jij een 75B moest meenemen. De consulente heeft tegen mij gezegd dat ik een 75D moest meenemen!! Echt huge :16: . Heb jij misschien foto's van voor? Ben echt heel erg benieuwd hoe ze van jou waren en geworden zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

ik zie net je berichtje. Misschien moet jij wel een 75d meenemen omdat je in de basis al meer hebt dan ik.....zou het eigenlijk anders ook niet weten. Ik heb zojuist foto's geplaatst.

Ik ben erg blij met het resultaat tot nu toe, 75b is voor mij prima. Denk zelfs dat als ik naar een d-cup zou gaan dat dat geen gezicht zou zijn. Maar dat hoeft voor jou natuurlijk niet zo te zijn. Heb je foto's gemaakt van het passen bij je consult? Ik ben er nog een keer voor terug geweest omdat ik me totaal geen voorstelling meer kon maken van hoe het was en dat stelde mij erg gerust.

Spannend he....maar moet wel zeggen dat ik blij ben dat het nu gebeurd is en ik me nergens meer druk over hoef te maken. Dr. Moojen-Zaal heeft het goed gezien en het ziet er mooi uit, vind ik zelf. En daar gaat het tenslotte om. Misschien kun jij ook nog een keertje passen en er dan wat foto's van maken.

In ieder geval succes!!

Groetjes Judy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey Judy,

Ik heb je foto's gezien, heel mooi geworden! Ik heb inderdaad wat meer op dit moment (een lege B). Ik heb helaas geen foto's van het passen. Mijn man wilde ze wel maken maar was te flabbergasted over wat er allemaal gebeurde en wat drs. Ultich allemaal vertelde, hahaha. Ik word aanstaande vrijdag al geopereerd, dus ik ga niet meer terug om te passen. Ik vertrouw op de PC. Bij een ander consult, bij een andere PC werd mij bijna hetzelfde aangeraden, dus dat komt dan wel goed! Iig super dat je de foto's geplaatst heb, ze zijn echt mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Als bij toeval heb ik vandaag een consult gehad met dr Moojen; de operatie van dr Bos, met wie ik eigenlijk een afspraak had, liep uit en dr Moojen had, als ik dat wilde, tijd om die afspraak over te nemen. Dat wilde ik wel, zeker omdat ik erg weinig borsten heb, vrijwel zeker op een dual plane zou uitkomen en zij daar erg goed in schijnt te zijn. Dus.

Maar, bovenstaande verhalen ... ik kamp met exact hetzelfde. Ze heeft mij 255 cc anatomisch moderate geadviseerd, ik ben 1.71, erg smal, ik draag altijd omvang 70 en zal een AA-cupje hebben, zeker niet meer. Ik zou dan waarschijnlijk op een flinke B/kleine C uitkomen. Tijdens de passessie zag het er mooi uit, ook mijn moeder en m'n vriend vonden alles mooi in proportie. Thuis vallen de fotootjes, gemaakt met een iPhone, bestwel tegen, het oogt allemaal nog steeds klein. Eerlijk is eerlijk, ik wil een zo natuurlijk mogelijke look, maar had wel gehoopt dat er ruimte zou zijn voor een goede C-cup.

Ik denk dat ik morgen ook nog maar even ga bellen of dat echt het maximaal aantal cc is (255). Voor volgende week heb ik nog een afspraak staan in Hengelo (ook Velthuis, is logistiek handiger omdat mijn opvangadressen voor na de operatie daar in de buurt liggen) maar eigenlijk vond ik het prima bij dr Moojen. Ik weet niet of ik verder wil kijken. Als een andere chirurg me meer cc adviseert, zou ik het risico niet nemen. Veel te bang dat het neppers worden. Ik schaam me nu omdat ik geen borsten heb, ik wil me over een half jaar niet schamen omdat je duidelijk kunt zien dat ze nep zijn...

Heeft iemand enig idee of McGhan (schrijf je dat zo?) andere cc's hebben dan Mentor? Als ik het hierboven goed begrepen heb, is de eerstvolgende Mentor tegen de 300 cc, dat zal wel echt te groot zijn...

Wat een verhaal...ben er ook best vol van. Poeh.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.