Ga naar inhoud

Chrisje1987 : 23 april 2018 : Dr. Grabietz : Worldeye


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

 

Ik ben Christa en 30 jaar oud! Na 15 jaar onzeker rondgelopen te hebben met een A cup, heb ik afgelopen maandag mijn borstvergroting ondergaan. 325 cc onder mijn borstspier. Ik val maar meteen met de deur in huis door jullie te vragen of er meer zijn met mijn probleem. Mijn linker borst is aanzienlijk meer gespannen en gezwollen dan mijn rechter borst. Deze is zeker 2a3 keer zo groot.  Ook zit er op mijn linker borst vlak boven het litteken een flinke bloeduitstorting. Ik heb al 3 x met de kliniek gebeld en deze zeggen dat het normaal is. Toch heb ik het gevoel dat het niet normaal is. Ik slik paracetamol, tramadol en naproxen en alsnog pijn :-/ 

 

Ik voeg meteen een foto toe van de bloeduitstorting, ik hoop dat er meer zijn die mij van mijn onzekerheid kunnen afnemen !

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi..

 


Welkom op het forum! :D 

 

Ik heb 300cc achter de borstspier. Bij mij was er ook een verschil tussen de borsten.. mijn linkerkant was heel hoog en mijn rechter kant was al lager.. Bij mij had dat te maken met het feit dat ik rechtshandig ben.. dus dan doe je veel meer met je rechter arm.

 

Over de bloeduitstorting kan ik je niks zeggen.. Als de kliniek zegt dat het normaal is zou ik daar toch van uit gaan.. en goed in de gaten houden!!!

 

Hoe gaat het verder met je herstel? Ik had zo veel pijn echt niet normaal.. Ik slikte naproxen en paracetamol.. En zelfs dat werkte gewoon niet goed..

 

Nu ben ik 4 maanden verder.. en helemaal happy!

Wel denk ik dat ik een wissel zou doen omdat ze heel klein uitgevallen zijn.. er is ook uiteindelijk minder ingegaan dan afgesproken omdat het gewoon niet paste! 

 

Heel veel succes met je herstel.. mocht je toch twijfelen bel dan de kliniek nogmaals.. 

 

Liefs xxx.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

Dankjewel voor je reactie! Goed om te horen dat je borsten weer zijn recht getrokken haha!!

 

De pijn is verschrikkelijk dit had ik nooit verwacht, ik zei nog tegen mijn vriend: ik doe liever mijn bevalling opnieuw dan een borstvergroting!

 

Mijn borsten zien er nu ook klein uit ( de rechter dan ) niet veel groter dan de A cup die ik had! Ik had wel verwacht naar een grote C of kleine D te gaan. Tijdens het consult met de pc was eerst 380cc afgesproken maar toen ik eenmaal open lag zagen ze dat het niet paste!

 

Als je nu helemaal happy bent zou je dan wel een wissel doen?

Welke cupmaat had je eerst en zit je nu? En ben je niet bang voor een wissel? :o

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden zei Chrisje1987:

Hoi hoi,

 

Dankjewel voor je reactie! Goed om te horen dat je borsten weer zijn recht getrokken haha!!

 

De pijn is verschrikkelijk dit had ik nooit verwacht, ik zei nog tegen mijn vriend: ik doe liever mijn bevalling opnieuw dan een borstvergroting!

 

Mijn borsten zien er nu ook klein uit ( de rechter dan ) niet veel groter dan de A cup die ik had! Ik had wel verwacht naar een grote C of kleine D te gaan. Tijdens het consult met de pc was eerst 380cc afgesproken maar toen ik eenmaal open lag zagen ze dat het niet paste!

 

Als je nu helemaal happy bent zou je dan wel een wissel doen?

Welke cupmaat had je eerst en zit je nu? En ben je niet bang voor een wissel? :o

 

Xx

Hoi hoi,

 

Beetje zelfde situatie als mij.. bij mij paste het eenmaal op de operatie tafel ook niet. Door wie ben je geopereerd?

 

Ik ben er nu happy mee omdat het véél beter is nu dan hoe het was, dus ik neem dat maar gewoon voor lief.

 

Zelf ben ik 20 jaar dus genoeg tijd om nog een wissel uit te laten voeren.

 

Ik wilde naar een volle D, en 375 zou genoeg zijn. Ik heb nu BH maat 80D , maar op het oog is het toch wel een C, mijn voorsituatie was een 75A/B.

 

Nee ben eigenlijk niet bang als ik een wissel zou willen.. na 2 weken zul je zien dat het veel beter met je gaat..

Wél zou ik ze niet meer achter de borstspier willen.. maar liever Dual Plane.

 

 

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Chrisje1987:

Hallo Allemaal,

 

Ik ben Christa en 30 jaar oud! Na 15 jaar onzeker rondgelopen te hebben met een A cup, heb ik afgelopen maandag mijn borstvergroting ondergaan. 325 cc onder mijn borstspier. Ik val maar meteen met de deur in huis door jullie te vragen of er meer zijn met mijn probleem. Mijn linker borst is aanzienlijk meer gespannen en gezwollen dan mijn rechter borst. Deze is zeker 2a3 keer zo groot.  Ook zit er op mijn linker borst vlak boven het litteken een flinke bloeduitstorting. Ik heb al 3 x met de kliniek gebeld en deze zeggen dat het normaal is. Toch heb ik het gevoel dat het niet normaal is. Ik slik paracetamol, tramadol en naproxen en alsnog pijn :-/ 

 

Ik voeg meteen een foto toe van de bloeduitstorting, ik hoop dat er meer zijn die mij van mijn onzekerheid kunnen afnemen !

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Sooow, da’s indd een flinke bloeduitstorting zeg! Maar als je kliniek zegt dat dit kan gebeuren zou ik daar maar even op vertrouwen. Wanneer mag je terug voor controle? 

 

Ik heb vorige week dinsdag een borstvergroting gehad; 325 cc, onder de spier, dual plane. Bij mij lijkt 1 borst ook anders van vorm dan de andere. Voor een ander nauwelijks te zien overigens, maar ik zie het :P. Maar ook dit schijnt helemaal normaal te zijn. Het duurt weken, zo niet maanden, voordat alles netjes is bijgetrokken en herteld. Ik heb er volledig vertrouwn in. De eerste paar dagen ook pijn gehad, maar vanaf de 4e à 5e dag PO voelde ik iedere dag beterschap. Nu 9 dagen PO en ik voel me super. Zo goed als geen pijn meer, behalve dan dat enorm trekkende gevoel in beide borsten (dat houdt nog wel even aan) en steekjes als ik toch te veel al onderneem -_-. Maar over all; happy! En geduld is cruciaal bij je genezing. Succes en sterkte! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

xboobie dan ben je waarschijnlijk ook fijntjes qua lichaamsbouw. Je bent nog hartstikke jong ^_^ ik weet niet of je al kinderen hebt of van plan bent ooit zwanger te raken, maar hierdoor kunnen je borsten ook nog groeien! Na mijn zwangerschap zijn ze wel ietsjes groter geworden. Ik ben via Diana Gabriels geopereerd door Grabietz. Jij? 

 

Missevelinegirl bedankt voor je reactie! Wat fijn om te horen dat je je nu alweer een stuk beter voelt! Dat is een geruststelling. Wel gek om te zien dat ze zo verschillen. Had je ook dat je tepels hierdoor ongelijk zaten? De bloeduitstorting is best heftig. Ik natuurlijk gelijk op Google zoeken en las daarover ook ernstige dingen :o welke maat had je voor de bv? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Chrisje1987:

xboobie dan ben je waarschijnlijk ook fijntjes qua lichaamsbouw. Je bent nog hartstikke jong ^_^ ik weet niet of je al kinderen hebt of van plan bent ooit zwanger te raken, maar hierdoor kunnen je borsten ook nog groeien! Na mijn zwangerschap zijn ze wel ietsjes groter geworden. Ik ben via Diana Gabriels geopereerd door Grabietz. Jij? 

 

Missevelinegirl bedankt voor je reactie! Wat fijn om te horen dat je je nu alweer een stuk beter voelt! Dat is een geruststelling. Wel gek om te zien dat ze zo verschillen. Had je ook dat je tepels hierdoor ongelijk zaten? De bloeduitstorting is best heftig. Ik natuurlijk gelijk op Google zoeken en las daarover ook ernstige dingen :o welke maat had je voor de bv? 

Van boven ben ik wel fijntjes maar van onder heb ik een beste kont zitten hahaha! :4:

Zo ver ik nu van plan ben wil ik geen kindjes.. maar dat zal vast nog veranderen :1:

 

Ik ben ook geopereerd door Gabrietz!

En ik zou ook zeker niet teveel op google kijken.. dan word je helemaal dol! Mochten er dingen zijn altijd meteen bellen naar Diana Gabriels.. Ik word altijd goed geholpen en mocht langskomen.

 

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.