Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • 3 months later...

Hoi ik ben 4 januari geopereerd, had flinke inkapseling in mijn rechterborst.

nu is het 3.5 maand geleden dat mijn kapsel is schoongemaakt en mijn protheses zijn vervangen.

links is prima maar rechts voelt nog steeds raar, als ik buk lijkt het soms of er iets beweegt in mijn borst, borst is ook nog steeds iets gevoeliger, en bovenop iets platter dan links.Volgends de pc moet ik echt geduld hebben met die borst en kan het nog wel een tijdje duren. Ik vroeg me af om er meer dames zijn die dit meegemaakt hebben en hoe lang jullie er nog last van hadden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk dat je op je pc moet vertrouwen. Snap wel je twijfel omdat het bijna 4 mnd geleden is. Het volle herstel zou 6 tot 12 maanden kunnen duren las ik. En dan veranderen ze daarna nog iets met vorm en zachtheid. 

 

Ik ben ook ongeduldig want ze zijn te ver van elkaar. Wist ik wel van te voren hoor. Maar ondanks dat valt het zo tegen. De grootte ook. Dus kijk nu al voor een wissel. Heb genoeg tijd het voor te breiden. En omdat ik van plat kwam en dit nu de max. Was zie ik het niet als fout en als tussenstap. De boel is straks opgerekt en ruimte voor stapje meer. 345 cc naar 400 of 450 ofzo. Moet op onderzoek de komende maanden. 

 

Succes met afwachten. Hoop dat je borst de komende maand meer gaat veranderen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu 400cc maar de vulling zit vooral onder en aan de zijkanten, aan de bovenkant niet zoveel maar dat komt ook omdat ik wel wilde dat het naturlijk zou blijven ogen. Had gehoopt dat dit goed zou zijn en ik niet weer een wissel moet. Mijne staan ook redelijk ver uit elkaar maar dat is altijd al zo geweest. Ik wacht het nog maar even af, thanks voor je reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei SandyOsVe:

@best_boobie heb jij dit eerder gehoord? Word er nogal onzeker van

Yep, heb ik eerder gehoord, vooral bij borsten waar toch meer in 'gewerkt' is.
Het kan lang, heel lang duren eer alles daar helemaal goed aan voelt. Er zijn meiden die pas na langer dan een jaar een normaal gevoel kregen vanbinnen, dus het kan echt nog helemaal goed komen bij jou.. Ook qua vorm!!
Dit is geen goedpratertje hoor, maar heb het echt van verschillende meiden voorbij zien komen, vaak in pb :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei best_boobie:

Yep, heb ik eerder gehoord, vooral bij borsten waar toch meer in 'gewerkt' is.
Het kan lang, heel lang duren eer alles daar helemaal goed aan voelt. Er zijn meiden die pas na langer dan een jaar een normaal gevoel kregen vanbinnen, dus het kan echt nog helemaal goed komen bij jou.. Ook qua vorm!!
Dit is geen goedpratertje hoor, maar heb het echt van verschillende meiden voorbij zien komen, vaak in pb :)

xxx

Gelukkig maar gewoon afwachten dus;) dank je

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.