Ga naar inhoud

XMichelle043 : 20 juni 2018 : Dr. Koeijers : CosMed Kliniek


Aanbevolen berichten

56 minuten geleden zei XMichelle043:

@Pol hier mijn verslagje als je foto wil zien stuur dan ff privé berichtje dan stuur ik het

heb wel alleen eentje met bh aan 

en voorsituatie mag over 2 dagen douchen en dan kan ik je zonder bh sturen maar dan heb jij ze ook al

hoeveel CC krijg jij trouwens 

O wat goed om te horen dat t zo goed is gegaan!!! En de pijn valt nu nog mee begrijp ik? Heb je ze al goed bekeken? Ben zo benieuwd. Ff kijken of t lukt om n privé bericht te sturen. Ben niet zo handig nog merk ik. Ik woon zelf in Heerlen trouwens. Moet dus ook n heel eind rijden. Heb nog geen hotel of zo geboekt. Wil zo graag in m’n eigen bedje slapen ☹️. Doe maar rustig aan nu! Voor mij zijn besteld links 295/330/375 en rechts 345/390/440. Bij de kleinste maat protheses zou ik uitkomen op d. Heb nu n kleine b. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, 

Mijn even voorstellen. Ik heb maandag een BV ondergaan, uitgevoerd door dokter Van Zèle in de Wellnes kliniek in Genk (België). 

380cc dual plane. 

Ik ben nog 2 weken ingepakt,  maar door het verband heen het lijken ze dik in orde te zijn. 

Heb gisteren (dag 2) hevige pijn gehad aan mijn borstspier. Pijnmedicatie werkt nooit goed bij mij. Ik heb Dafalgan en Ibuprofen. Dit heb ik veranderd (in samenspraak met de huisarts) in Voltaren 100mg, Tradonal en dafalgan. Toch helpt dit ook niet echt. 

Ik heb gisteren magnesium ingenomen (metarelax). Sinds deze morgen is de pijn in mijn spier volledig weg. Ik kan terug mijn armen bewegen geen krampen meer. Ik wil dit als tip meegeven. Magnesium helpt bij krampen en zorgt voor spieropbouw. Ik neem het ook als mijn nek vastzit. Echt een aanrader! 

Ik heb wel nog hevige pijn onder mijn rechter borst. Mijn borsten zelf doen geen pijn. 

Hopelijk kan ik morgen al wat meer. 

Door mijn verband voel en die ik een verschil tussen mijn borsten. Links lijkt veel ronder en dikker. Is dat normaal? 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Pimpelmeesje1985:

Hallo, 

Mijn even voorstellen. Ik heb maandag een BV ondergaan, uitgevoerd door dokter Van Zèle in de Wellnes kliniek in Genk (België). 

380cc dual plane. 

Ik ben nog 2 weken ingepakt,  maar door het verband heen het lijken ze dik in orde te zijn. 

Heb gisteren (dag 2) hevige pijn gehad aan mijn borstspier. Pijnmedicatie werkt nooit goed bij mij. Ik heb Dafalgan en Ibuprofen. Dit heb ik veranderd (in samenspraak met de huisarts) in Voltaren 100mg, Tradonal en dafalgan. Toch helpt dit ook niet echt. 

Ik heb gisteren magnesium ingenomen (metarelax). Sinds deze morgen is de pijn in mijn spier volledig weg. Ik kan terug mijn armen bewegen geen krampen meer. Ik wil dit als tip meegeven. Magnesium helpt bij krampen en zorgt voor spieropbouw. Ik neem het ook als mijn nek vastzit. Echt een aanrader! 

Ik heb wel nog hevige pijn onder mijn rechter borst. Mijn borsten zelf doen geen pijn. 

Hopelijk kan ik morgen al wat meer. 

Door mijn verband voel en die ik een verschil tussen mijn borsten. Links lijkt veel ronder en dikker. Is dat normaal? 

 

 

 

 

He meid zeker is dat normaaal niet druk over maken.

gaat elke dag heeel veel nieuwe dingen veranderen ze zijn gezwollen nu nog wss de een meer dan de andere daar hoef je niet druk over te maken 

dankje voor de magnesium tabelletjes tips die heb k thuis staan dus ga ik morgen meteen pakken xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.