Ga naar inhoud

wie heeft er meerdere keren kapselcontractie gehad waarbij het uiteindelijk WEL goed is gekomen??


jolly

Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal,

 

Ik ben de tel een beetje kwijt, ik heb ongeveer 4 a 5 keer al kapselcontractie gehad (nog meer borstoperaties vanwege kanker )

ben bestraald aan de linkerkant maar rechts heeft ook al een paar keer problemen gegeven.

zit momenteel erg te dubben om het nog 1 keer te proberen met kleine protheses, of om alles maar weg te laten halen want ik loop nu al vier jaar met pijn en wil nu eens klaar zijn met steeds weer een operatie...... dus mijn vraag aan jullie is, zijn er gevallen bekend van dames die meerdere keren kapselcontractie hadden waarbij het uiteindelijk wel goed is gekomen?? zo ja, zou ik graag weten wat er dan de laatste keer anders is gedaan (arts/prothese/techniek) zodat ik het ook kan overwegen?? ik hoor graag zoveel mogelijk ervaringen en met name van dames die ook bestraald zijn... verder heb ik nog een vraag, ik heb in het verleden vanwege pijnklachten een aantal keren CBD olie gebruikt zowel in druppels als in capsules, op de dagen dat ik dit gebruikte viel mij op dat mijn linkerborst vaak opspeelde...dus opgezwollen en pijn....ik vraag mij dan ook af of ik mijn afweer systeem heb gestimuleerd om de protheses af te stoten of in te kapselen door middel van het nemen van de CBD???? verder hoor ik graag over plastisch chirurgen die goed bekend staan om hun prestaties als het gaat om reconstructies na borstkanker!! Alvast allemaal bedankt voor jullie reacties, het word erg gewaardeerd !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.