Jump to content

Draaiingen?

Recommended Posts

Heej meisjes,

Kheb nog eens een vraagje voor jullie...

Ik zat net te kijken naar de Hoffkliniek op tv.

Er was een meisje die een BV heeft laten doen en die heel fel reageerde op de verdoving.

Ze was na de operatie draaierig en misselijk.

Is dat normaal?

Nog meisjes die daarvan last hebben gehad?

Ik heb daarvan een beetje schrik.

Liefs J.

Hey Jolien,

Velen hebben nadien last van misselijkheid, gewoon een nawerking van de narcose, verschilt ook van persoon tot persoon, sommigen zijn helemaal niet misselijk, zou me daar nog maar niet te veel zorgen om maken!

Liefs, :54:

Bij volledige narcose was ik ook zeer duizelig en overgeven was tot ik uitgeput in slaap viel .

Daarom koos ik voor mijn bv een slaaproes in combinatie met plaatselijke verdoving . Tijdens de operatie ervaar je dat als narcose (ik toch : een vingerknip en 't is gebeurt) maar achteraf ben je zeer vlug fris .

Bij volledige narcose kan je ook om een middel vragen tegen misselijkheid (voor de narcose) .

Ik voelde me eerst prima... maar na 45 minuten in de auto gezeten te hebben was ik wel erg blij dat ik thuis was. Werd inderdaad ook misselijk maar na in bed te hebben gelegen ging het wel weer.

Je hebt net een operatie achter de rug dus je voelt je sowieso anders als anders. En idd, de 1 ervaart het minder erg als de ander. Het viel mij achteraf allemaal mee.

Hoi Jolien!

Ik heb volledige narcose gekregen en ben totaal niet misselijk of draaierig geweest.

Werd heel helder wakker en voelde me zeer uitgeslapen ;-). Gewoon goed dus!

Dus ik denk dat dat erg verschilt van persoon tot persoon. En dat je daar nu niets over kunt zeggen.

Groetjes!

Heey meid,

dit verschilt denk per persoon!

Ik heb helemaal niks gemerkt en was ook helemaal niet misselijk, moet wel zeggen dat ik een middeltje heb gekregen tegen misselijkheid!

Wel heb ik 2 weken lang een hele vette huid gehad van de narcose leek net of ik helemaal nat was echt heel raar :unsure:

Maar dat heb ik vaker gehoord heel normaal dus!

Liefs

Share

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.