Ga naar inhoud

Baarmoeder verwijdering (laparoscopisch)


Gast Gastje

Aanbevolen berichten

Dag lieve dames,

 

Zolang ik ongesteld ben heb ik ontzettend veel pijn en ongemak hiervan. Voor mijn borstoperatie heb ik een intake gehad in het ziekenhuis om mijn opties te bespreken. Het was al snel duidelijk dat een baarmoeder verwijdering een optie zou kunnen zijn. Al het andere is uitgesloten om verschillende redenen. Mijn borstoperatie stond al gepland en er was geen tijd meer om deze operatie te doen. Het herstel is ook een stuk pittiger dan dat van een borstvergroting. Ik moet ook eerst goed hersteld zijn voor ik aan deze operatie begin. Ik ben nu 7 weken op en ik zou het toch heel fijn vinden als ik rond de zomervakantie de baarmoeder operatie kan doen. 

 

Nu ben ik heel benieuwd of er meiden op het forum zijn die een soortgelijke operatie zijn ondergaan? Bij mij wordt het een laparoscopische operatie. Mocht je hier ervaring mee hebben en je weet hoe het herstel is dan hoor ik heel graag jou verhaal. Ik lees wisselende verhalen op internet. 

 

Liefs Daisy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier geen ervaring mee. Wel  volg ik het  graag en zou ik mogen vragen welke klachten jij hebt van je menstruatie ?

 

Ik ben zelf ook vrijwel altijd heel naar als ik ongesteld moet worden en heb daar ook echt wel last van in de vorm van enorme rugpijn een best pittige menstruatie pijn en enorm koud een paar dagen van te voren. 

Ik zelf heb al eens met de  gedachte gelopen van als het kon zou ik willen dat ze mijn baarmoeder eruit halen. Echter heb ik altijd wel gedacht van dat doen ze natuurlijk nooit en  u lees ik dit....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.