Ga naar inhoud

Mumof2 : 24 april 2018 : Dr. van Zele : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey Ladies,

 

Morgen D-day!

Ik onderga na 12 jaar een protesewissel ... super spannend, zeker nu mijn thuissituatie nogal veranderd is. Getrouwd, 2 schatten van kindjes .. de stress slaat nu wel toe of laat ons zeggen de angst van wat zal komen ( hopelijk word ik nog wakker, spookt al dagen door mijn hoofd) vandaag al 8u gewerkt .. gelukkig anders zou ik maar lopen piekeren.

Nu ik effe tijd heb zoek ik dit forum op, kwestie van enkele troostende verhalen te kunnen lezen. Straks nog een lekker glaasje wijn met men mannetje drinken en morgen mijn kindjes nog eens een dikke kus en knuffel geven voor het zover is.

Gelukkig kunnen ze enkele dagen bij de schoonouders blijven zodat ik genoeg tijd heb om te herstellen, maar is dit wel genoeg? Men mannetje heeft me plechtig beloofd om komende dagen hulp te bieden en zeker met de kindjes.

 

Hoe zijn jullie ervaringen met Dr Van Zele? 

Hoe ervaarden jullie de pijn?

 

12 jaar geleden heb ik een borstcorrectie gehad en ben ik 3 dagen in het ziekenhuis moeten blijven, dus qua pijn kan ik me niet veel meer herinneren daar ik ganse dagen in bed lag.

 

Hopelijk zijn we snel morgenavond :-)

 

Dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mumof2

 

Hoi hoi,

 

Ik heb even de titel aangepast en topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je dadelijk ook je verslag neerzetten.

 

Gezonde stress en zenuwen is normaal hoor, laat het maar gewoon rustig over je heen komen, komt echt wel goed.

Pijn is voor iedereen verschillend, maar met de goede pijnstilling rol je er redelijk goed doorheen.

Je mag me morgen ook altijd een pb sturen, dan wil ik je wel helpen met een medicatieschema.

 

Dat glaasje wijn zou ik echt niet nemen, want alcohol werkt bloedverdunnend, dus geen alcohol drinken!

 

Heel veel succes morgen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.