Ga naar inhoud

Borstvergroting dual plane


Aanbevolen berichten

Hallo dames !

 

Ik ga binnenkort een borstvergroting ondergaan dual plane geplaatst..

Ik wil graag jullie ervaring na de operatie weten ?! Doet het erg veel pijn als je wakker word.. weet niet zo goed wat ik kan verwachten kwa pijn.

Heb nu cup a en er word 325 cc ingezet .. hoop op een C+ dat het uiteindelijk word! Hoe en wat hoe het precies is na operatie kon hij me niet vertellen omdat dat bij iedereen iets anders valt maar gaat sws 325 cc in ronde protheses en het gaat gebeuren in het UMCG

 

Liefs Suus 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Suus, 

 

Spannend!

Ik ben afgelopen dinsdag geopereerd en moet zeggen dat ik de dag van de operatie zelf juist weinig last had, zal wel door de narcose en de pijnstillers komen. De eerste 3 nachten vond ik echt het zwaarste, overdag viel het me dan wel weer mee.

Ik kon de volgende dag al goed mijn bed zelf uitkomen en voor mezelf zorgen, maar dat is heel verschillend volgens mij.

Donderdag even een klein stukje gewandeld en zaterdag al even naar het winkelcentrum en kinderboerderij geweest, daar betaalde ik gister dan ook de prijs voor en had meteen wat meer last dus rustig aan gedaan.

Ik merk duidelijk dat het vanaf vrijdag/zaterdag iedere dag beter gaat.

Wanneer mag je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo wendje

 

Oh wel goed te horen dat het toch wat mee viel.. ook dualplane geplaatst bij jou ? En mag ik vragen welke cup maat je hiervoor had en nu ? 

Ben blij voor je dat je het achter de rug hebt. Ik moet nog 8/10 week wachten maar ben al aan het stoppen met roken zo vroeg mogelijk denk ik dan.. moet dus nog even afwachten misschien wel al sneller of toch wat langer wachten maar uiteindelijk mag ik ook ! Hoop voor jou een voorspoedig herstel groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook dualplane, rond en in de ene borst 350 en de ander 425 als ik het goed heb.

Ik had meestal maat 75b/c  en nu sportbh 75d maar eerlijk gezegd geen idee wat het straks zal zijn.

Ik heb net een sportbh van de Hema gekocht en die is weer 80c dus schiet mij maar lek haha.

 

Ze vertelden toen aan mij dat 150cc ongeveer 1 cupmaat is.

 

Succes met stoppen met roken!

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.