Ga naar inhoud

Samanthaadore : 20 april 2018 : Dr. Tytgat : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo ik zal me even een beetje voorstellen ik ben 24 jaar heb 2 lieve kindjes een hond en een super lieve man.

 

Ik heb lang getwijfeld over een bv uiteindelijk na de 2e zwangerschap de koop door gehakt en gister was mijn operatie.

 

Ik heb wel echt veel pijn van echt mijn keel tot in mijn buik mijn vraag dus meteen is dit normaal.

Het beetje steken in de borst en knisperen heb ik al vaker gehoord dat het voor kwam ma had nooit verwacht dat echt van keel tot buik pijn zou gaan doen.

Ik had voor de operatie een AA en heb 360 cc laten zetten.

Ook weet ik nog niet hoe het uitziet volgende week donderdag moet ik terug en word het verband eraf gehaald.

Ben zo nieuwschierig.

 

Hoop dat jullie me kunne helpen en me een beetje kunne gerust stellen 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

 

Afgelopen vrijdag heb ik in de Wellness kliniek een bv laten doen door dr tytgat.

Opzicht zeer tevreden ik ben 173cm en 56 kilo had een AA en heb 360cc laten zetten. 

Ze zijn nog helemaal ingepakt dus ik kan niks zien. gelukkig wel as donderdag weer een afspraak dan gaat het eraf en even kijke hoe het eruit ziet daarna als ik pech heb komt het er weer omheen anders sport bh.

 

Nu komt ik moest om kwart voor 8 aanwezig zijn om 20 over 8 lag ik op de operatie tafel om 10 uur weer terug bij mijn man.

2 broodjes gegeten en wat gedronken ik voelde me super alsof er niks geweest was 11 uur mochten wij naar huis.

Tot die avond ik verging van de pijn alsof al mijn ribben gebroken waren ik kreeg super slecht lucht omdat alles zo strak zat en tot bij me keel was alles opgezwollen ik heb afgewacht tot vanmorgen.

Ik wilde nog een nachtje slapen en anders ging ik bellen.

Toen ik vanmorgen opstond alles een stuk beter mijn buik is normaal ribben minder pijnlijk en alles minder gezwollen.

Hehe

 

Nu heb ik aleen telkens het gevoel alsof de siliconen eruit vallen en

 de onderkant voelt gevoelloos aan alsof het niet van mij is hahaha

Nog meer mensen dit gehad??

 

 

Sorry voor mijn lange verhaal maar moest het even kwijt.

Ik wil jullie graag op de hoogte houden.

 

Groetjes van mijjj 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update:

Mijn verband is eraf jeah ik kan weer ademen.

En ik ben super trots op mijn nieuwe aanwinsten.

Nu een sportbh aan wel na nu een halve nacht slapen merk ik dat een borst begint op te zwellen en hier heb ik ook meer last van hoop dat dit normaal is pff.

4 dagen po.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Samanthaadore hey wat fijn dat  je eindelijk een borstvergroting hebt gekregen. Ik ben ook in de wellnesskliniek geopereerd daar en het is mij goed bevallen. Qua pijn is het denk ik voor iedereen anders ik heb namelijk amper pijn gehad dus ik kan ook niet goed zeggen of jouw pijn erbij wordt ja of nee. Ook ik heb last gehad van de knisperen in mijn borst dat ging een paar dagen alweer weg. Mijn borsten voelen aan de onderkant Ook nog altijd gevoelloos het voelt heel raar. Ook een beetje plastic en rubberachtig.

 Fijn dat jouw verband er af mocht ik heb er twee weken mee rondgelopen echt verschrikkelijk HH. Nu eindelijk een sport-bh aan. Veel succes met je herstel en wees maar trots! :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vinorosso wat leuk dankjewel voor je reactie.

Dat opzwellen is blijkbaar normaal omdat ze in de sport bh toch iets meer plaats hebben. Ben ik achter gekomen haha maar dat heb ik er voor over dat verband vond ik echt niks kon niet rechtstaan niks verlate straks nu heb ik weer adem haha.

Ik doe ook al veel te veel dus een stukje ligt bij mezelf.

Rust gunnen maar dat ik moeilijk.

Dat rubber achtig klopt soms twijfel ik of ik mezelf wel aanraak haha

 

Bij welke pc ben jij geweest en hoe lang geleden.

 

Nogmaals dankjewel en trots ben ik zeer zeker. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Samanthaadore Het is letterlijk en figuurlijk een verademing he dat verband eraf. Heb je voor en na foto's in een album toevallig? Gek he dat je dan niet voelt dat je je huid aanraakt. Maar het voelt ook weer naar ofzo... heel apart. 

 

Ik ben bij van Zele geweest op 9 april. Iemand die er veel verstand van heeft! 

 

Hoe vond je je verder behandeld in de kliniek door het personeel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vinorosso

Nee fotos heb ik helaas niet voor zowieso niet wand ik schaamde me er zo erg voor ik keek er zelf ook nooit na. 

Ik vind het nog steeds allemaal heel naar aanvoelen alleen af en toe weet ik niet of het nu pijn doet of gewoon heel vies aanvoelt hahah.

 

Ik vond het personeel echt wel oke de assistent wat me naar boven bracht op de ok waren een man en een Nederlands meisje zei legde mei alles uit de man gaf me de verdoving en was wat aan vertellen ik zei aleen welterusten hahahha.

 

 

Ik had even je profiel en verslagen doorgelezen maar je hebt wel geluk gehad dat ze je het hebben laten zien.

En de pc heb ik voor de operatie wel gezien daarna niet meer vond ik zeker een min punt aangezien ik wel wat vragen had.

 

Ik zag trouwens dat je ook een kindje had hoe doe je dit als ik vragen mag.

Mijn dochtertje is 8 maanden en ik heb heel veel moeite dr niet op tillen.

Vooral als ze dan met die armpjes open voor je zitten om te huilen.

Jij toevallig wel al foto's?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update:

Ik ben vandaag 6 dagen po ja waat begin ik vind het wel een beetje moeielijk.

Ik heb veel last van mijn rechter borst links helemaal niet ma rechts pff.

Heletijd gevoel of me spier knakt of langs de sillicoon afspringt en om de 10 minuten ofzo hard dan weer zachter dan weer hard dan weer zacht.

Maar goed niet klagen we moeten er wat voor over hebben.

 

Wel vandaag controle gehad en het geneest super goed en snel gelukkig.

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-4-2018 om 20:14 zei Samanthaadore:

Oef vandaag gaan kijken voor een andere sport bh.

Wat blijkt ik moest een 75 D hebben

me so happy.

Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk word.

Ben met een C wel tevreden maar ik klaag ook niet om een D hahaha.

 

1 week po...

Haha super dat je nu een D hebt! Welke sport bh heb je gekocht?

 

Je hebt je chirurg wel nog gezien voor de operatie, dat heb ik dus niet. En daarna ook niet. Dat vind ik wel jammer/slecht/raar. Dus geen idee of hij mij wel geopereerd heeft haha. Nu ik het resultaat en de hechtingen zie denk ik ja zeker heeft hij me geholpen. Zo mooi en netjes.

Ik vond het personeel helaas minder.... ze waren niet echt meelevend ofzo. Maar dat heb je miss al gelezen in mijn operatie verslag.

 

Ik heb een paar dagen geleden flink geshopt en wat staat kleding een stuk mooier met een goede boezem. Zo’n verschil :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vinorosso ja had ik inderdaad al gelezen. Dat is wel minder dat ze niet echt vriendelijk waren.

Ik heb weer een bij de hunkenmoller gekocht aleen nu zonder rits voren en een maatje groter haha.

 

En kwa kleding geshopt heb ik nog niet ma kan niet wachten tot het eind resultaat en dan goed shoppen hahha.

 

En ik ga snel je foto's bekijken dankjewel x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update update!!!!

Vandaag 11 dagen po wat een opluchting ik voel me eindelyk beter kan weer wat meer.

En weer een beetje knuffelen met me dochter wat voelt dat goed.

Slik wel nog af en toe een paracetamol maar dat was het ook 14 mei naar de pc ik ben benieuwd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

update tijd:

 

Bijna 4 weken po hehe ik kan vrijwel alles weer voel me zo fijn.

Na een paar ongemakken de wond aan de rechterkant was open gegaan die is nu gelukkig weer dicht smeer het nu wel goed in.

 

En de pc zei mijn huid was wat strakker als verwacht dus duurt wat langer voor alles zakt daarvoor mag/moet ik wel nu al beugel bh's aan doen zodat de borstplooi beter word (als ik het goed begrepen heb) 

Gelukkig heeft @bestboobie me nog wat tips en uitleg gegeven wand ik snapte het allemaal niet zo goed.

 

Nou denk dat was het weer zo een beetje.

 

I am happy :1big_boobs:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.