mooietieten

Geen decolleté / uniboob

Recommended Posts

Hallo dames, 

2 weken geleden ben ik geopereerd ik heb een prothesewissel gehad van 240cc naar 485cc dual plane. Ik weet dat alles nog herstellende is maar de huid tussen mijn borsten is omhoog gekomen, alsof het los laat tussen mijn borsten. Het is erg lelijk! (Zie album) en het word steeds erger hoe meer de borsten slinken. Vooral bij bukken lijken de protheses elkaar te raken en rimpelen ze ook, dat is niet normaal toch? Ik wil maandag contact opnemen met mijn pc, maar wat zijn mijn rechten? Kan hij dit maken? Word het vergoed? Of moet ik weer een hoop geld gaan sparen :( ik ben zo verdrietig. Had dit voorkomen kunnen worden door ze voor de spier te plaatsen? Ik wilde dat in eerste instantie al omdat ik last had van mijn linker borstspier(dit ook uitgelegd mar zou volgens de pc kapsel zijn en overgaan maar diezelfde pijn is er nog) ik ben echt niet blij ik wilde zo graag mijn droomborsten met mooi decolleté. 

P.s ik heb meer fotos in prive album staan, laat even weten als je die wilt zien. 

Xxx

Ooh wat erg! Ik had nog nooit gehoord dat dit kon gebeurden. Miss ook even richten aan best _boobie die heeft het miss al eerder gehoord/gezien en heeft miss wel goede raad. Ik ben de 12 geholpen 350 cc dual plane. Bij mijn borstbeen was het heel blauw en zat echt wel wat vocht maar dit is juist aant wegtrekken. Ik best eens meekijken of het er zo uitziet maar als ik je omschrijving zo lees dan lijkt dit toch heel anders. Heel veel succes en sterkte gewenst! 

Wat naar... Mag ik met je meekijken? 

Guest KatjeDR

Ik heb hiervoor drie weken dag en nacht een speciale borstband moeten dragen. Misschien was dit bij jou ook wel nodig geweest. Al begrijp ik niet dat de arts je hierin dan niet verderhelpt... Voeg je me ook toe?

Ik heb jullie toegevoegd! Zijn wel fotos van 1 week po . Ik ga van de week even nieuwe maken het lijkt nu erger. :(

Oh wat erg meid hoop dat je pc iets kan betekenen. Mag ik ook in je album kijken wil je graag volgen wat je pc gaat doen. Hoop dat je snel terecht kunt. Xxx

Zelf heb ik het niet kunnen vastpakken zoals jij,  wel kunnen indrukken maart deze zwelling is nu weg bij mij. Ik hoop dat je vandaag gerust gesteld wordt en dat ze je serieus nemen want met deze zorgen rondlopen is verschrikkelijk. 

Ik vind het enorm rot voor je meid!!!

Ik hoop voor je dat je vandaag duidelijkheid krijgt.

Zou ik mogen kijken in je album...heb er zo geen beeld bij

Lieve gr eef...

Hoi @mooietieten, wat vervelend dat je niet tevreden bent en dat je nog niks wijzer bent geworden. Het gaat hier toch niet om symmastia? Lijkt me niet, want dat is iets wat maar zeer weinig voorkomt en eigenlijk vrij zeldzaam is. Kan het niet gewoon wondvocht bij je borstbeen zijn, waardoor het nog wat opgezet is? Laten we daar maar op hopen, want dat trekt op den duur vanzelf weer weg. Zou ik eens in je album mogen spieken?

Heel veel sterkte en hopelijk is je probleem snel opgelost. 

Veel liefs, Jaydee 

Hoi jaydee,

bedankt voor de reactie. Ik ben zelf wel bang dat het om symmasta gaat, gezien de symptomen :( . Mijn album heb ik openbaar gemaakt, dan kun je even kijken. Ik hoop stiekem wel dat t vocht is, maar de rest van het vocht is al weg..

xx

• Like 1

@mooietieten, ik heb net even in je album gekeken, maar ik vind ze wel supermooi hoor. En je hebt ook een spleetje tussen de boobs en ik heb symmastia  gevalletje gezien waar het gewoon vlak was tussen de boobs. Maar goed.... ik heb er verder ook niet veel verstand van. Heb je @best_boobieer al eens naar laten kijken? Zij kan je hier misschien meer over vertellen. 

Ik hoop dat het snel opgelost word voor je. Ben je ook al terug geweest naar je pc?

En nogmaals..... ik vind ze erg mooi. 

Xx Jaydee 

Ik zou dit ook nog even afwachten.. zou zomaar vocht kunnen zijn hoor.. 
Kan dat natuurlijk niet met zekerheid zeggen, maar dit kun je pas beoordelen over een paar weken.....
Je mag me tzt altijd nog pb sturen :)

xx

• Like 1

Ik had inderdaad al contact gehad met best boobie. Ik ga het afwachten ik hou jullie op de hoogte :) 

xx

• Like 1