Ga naar inhoud

Geen decolleté / uniboob


mooietieten

Aanbevolen berichten

Hallo dames, 

 

2 weken geleden ben ik geopereerd ik heb een prothesewissel gehad van 240cc naar 485cc dual plane. Ik weet dat alles nog herstellende is maar de huid tussen mijn borsten is omhoog gekomen, alsof het los laat tussen mijn borsten. Het is erg lelijk! (Zie album) en het word steeds erger hoe meer de borsten slinken. Vooral bij bukken lijken de protheses elkaar te raken en rimpelen ze ook, dat is niet normaal toch? Ik wil maandag contact opnemen met mijn pc, maar wat zijn mijn rechten? Kan hij dit maken? Word het vergoed? Of moet ik weer een hoop geld gaan sparen :( ik ben zo verdrietig. Had dit voorkomen kunnen worden door ze voor de spier te plaatsen? Ik wilde dat in eerste instantie al omdat ik last had van mijn linker borstspier(dit ook uitgelegd mar zou volgens de pc kapsel zijn en overgaan maar diezelfde pijn is er nog) ik ben echt niet blij ik wilde zo graag mijn droomborsten met mooi decolleté. 

 

P.s ik heb meer fotos in prive album staan, laat even weten als je die wilt zien. 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh wat erg! Ik had nog nooit gehoord dat dit kon gebeurden. Miss ook even richten aan best _boobie die heeft het miss al eerder gehoord/gezien en heeft miss wel goede raad. Ik ben de 12 geholpen 350 cc dual plane. Bij mijn borstbeen was het heel blauw en zat echt wel wat vocht maar dit is juist aant wegtrekken. Ik best eens meekijken of het er zo uitziet maar als ik je omschrijving zo lees dan lijkt dit toch heel anders. Heel veel succes en sterkte gewenst! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hiervoor drie weken dag en nacht een speciale borstband moeten dragen. Misschien was dit bij jou ook wel nodig geweest. Al begrijp ik niet dat de arts je hierin dan niet verderhelpt... Voeg je me ook toe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat erg meid hoop dat je pc iets kan betekenen. Mag ik ook in je album kijken wil je graag volgen wat je pc gaat doen. Hoop dat je snel terecht kunt. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf heb ik het niet kunnen vastpakken zoals jij,  wel kunnen indrukken maart deze zwelling is nu weg bij mij. Ik hoop dat je vandaag gerust gesteld wordt en dat ze je serieus nemen want met deze zorgen rondlopen is verschrikkelijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @mooietieten, wat vervelend dat je niet tevreden bent en dat je nog niks wijzer bent geworden. Het gaat hier toch niet om symmastia? Lijkt me niet, want dat is iets wat maar zeer weinig voorkomt en eigenlijk vrij zeldzaam is. Kan het niet gewoon wondvocht bij je borstbeen zijn, waardoor het nog wat opgezet is? Laten we daar maar op hopen, want dat trekt op den duur vanzelf weer weg. Zou ik eens in je album mogen spieken?

Heel veel sterkte en hopelijk is je probleem snel opgelost. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi jaydee,

 

bedankt voor de reactie. Ik ben zelf wel bang dat het om symmasta gaat, gezien de symptomen :( . Mijn album heb ik openbaar gemaakt, dan kun je even kijken. Ik hoop stiekem wel dat t vocht is, maar de rest van het vocht is al weg..

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mooietieten, ik heb net even in je album gekeken, maar ik vind ze wel supermooi hoor. En je hebt ook een spleetje tussen de boobs en ik heb symmastia  gevalletje gezien waar het gewoon vlak was tussen de boobs. Maar goed.... ik heb er verder ook niet veel verstand van. Heb je @best_boobieer al eens naar laten kijken? Zij kan je hier misschien meer over vertellen. 

Ik hoop dat het snel opgelost word voor je. Ben je ook al terug geweest naar je pc?

En nogmaals..... ik vind ze erg mooi. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei mooietieten:

Ik had inderdaad al contact gehad met best boobie. Ik ga het afwachten ik hou jullie op de hoogte :) 

 

xx

Fijn. Ik hoop voor je dat het idd vocht is, wat uiteindelijk vanzelf wegtrekt. :35:.

 

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-4-2018 om 18:02 zei mooietieten:

Hallo dames, 

 

2 weken geleden ben ik geopereerd ik heb een prothesewissel gehad van 240cc naar 485cc dual plane. Ik weet dat alles nog herstellende is maar de huid tussen mijn borsten is omhoog gekomen, alsof het los laat tussen mijn borsten. Het is erg lelijk! (Zie album) en het word steeds erger hoe meer de borsten slinken. Vooral bij bukken lijken de protheses elkaar te raken en rimpelen ze ook, dat is niet normaal toch? Ik wil maandag contact opnemen met mijn pc, maar wat zijn mijn rechten? Kan hij dit maken? Word het vergoed? Of moet ik weer een hoop geld gaan sparen :( ik ben zo verdrietig. Had dit voorkomen kunnen worden door ze voor de spier te plaatsen? Ik wilde dat in eerste instantie al omdat ik last had van mijn linker borstspier(dit ook uitgelegd mar zou volgens de pc kapsel zijn en overgaan maar diezelfde pijn is er nog) ik ben echt niet blij ik wilde zo graag mijn droomborsten met mooi decolleté. 

 

P.s ik heb meer fotos in prive album staan, laat even weten als je die wilt zien. 

 

Xxx

 

Hoi, 

 

Wat rot dat je niet tevreden bent over het resultaat. Ik hoop heel erg dat er een oplossing komt ofwel dat het met tijd en herstel alsnog helemaal goed komt :35:. Voor wat het waard is; ik heb net je foto’s bekeken en vind het er super mooi uit zien :) . 

 

Groetjes, Eveline 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat rot om te lezen dame :( ik hoop dat de pc snel antwoord voor je heeft. Ik heb een bultje / verdikking bij m'n oksel-borst. Pc zei dat dat een spier was die nog erg gespannen is. Ik ben voor de zekerheid naar de fysio gegaan en die bevestigde dat. Mocht je het niet helemaal vertrouwen of niet snel genoeg antwoord krijgen is dat misschien ook nog een optie voor je om info op te vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een updateje.. eentje waar ik echt van kan janken! Bericht gehad van de pc. Volgens hem was er al symmastia aanwezig, dus gescheurde linker borstspier.. er is mij hier nooit iets over verteld. Wel dat de vorige chirurg de prothese niet zo mooi had geplaatst maar niets over de borstspier. Ik vind het echt heel erg dat ik dan toch geopereerd ben en zo naar huis gestuurd zonder enige info! Maar ja wat kan ik nu het beste doen? Ik neem aan dat dit toch gemaakt moet worden? Word dit vergoed? Gaat de huidige kliniek dit doen? Of moet ik terug naar de eerste pc? Veel vragen heb ik.. weet me even geen raad :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei mooietieten:

Even een updateje.. eentje waar ik echt van kan janken! Bericht gehad van de pc. Volgens hem was er al symmastia aanwezig, dus gescheurde linker borstspier.. er is mij hier nooit iets over verteld. Wel dat de vorige chirurg de prothese niet zo mooi had geplaatst maar niets over de borstspier. Ik vind het echt heel erg dat ik dan toch geopereerd ben en zo naar huis gestuurd zonder enige info! Maar ja wat kan ik nu het beste doen? Ik neem aan dat dit toch gemaakt moet worden? Word dit vergoed? Gaat de huidige kliniek dit doen? Of moet ik terug naar de eerste pc? Veel vragen heb ik.. weet me even geen raad :(

Oh jeetje.. Wat ontzettend naar voor je! Ik kan me voorstellen dat je het even niet weet. Ik vind het ook niet kunnen dat ze je zonder info naar huis hebben gestuurd.  Heeft de pc niks gezegd over een hersteloperatie? Of dat nou bij hem is of bij die andere arts gehaald kan worden.. Wie weet kan je met je huisarts deze kwestie overleggen? Geen idee hoor.. Noem maar iets!:21:

 

Liefs!

Xoxo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mooietieten, wat een domper, zeg. Maar even een vraagje; kan zoiets überhaupt wel hersteld worden,.....want waarom heeft je tweede pc dat niet gelijk "gerepareerd" dan tijdens de prothesewissel? Of zeg ik nu iets heel doms? Want ik heb een versleten schoudergewricht (is natuurlijk iets heel anders), maar de orthopeed zei, dat als mijn spieren en pezen rondom het gewricht ook gescheurd zouden zijn, hij niks voor me zou kunnen doen. Maar ik weet natuurlijk niet hoe dat zit bij een borstspier. Ik hoop voor jou dat er zowiezo nog iets aan gedaan kan worden. En het is idd heel slecht van je pc dat hij je hierover niks heeft verteld na je prothesewissel. Daar zou ik hem/ haar ook zeker nog even op aanspreken. 

Voor nu veel sterkte en geluk gewenst. :71::71::71:

 

Veel liefs, Jaydee

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Hoi @mooietieten

 

Ik vind het enorm rot voor je!!!

Wat een enorme tegenslag...

Ik kan me heel goed voorstellen dat je ff niet meer weet wat je nu moet doen. 

Ik vraag me ook af of dit te verhelpen is? Dit zou je misschien bij je huisarts kunnen navragen.

Ik zou denk ik toch contact opnemen met de eerste pc en hem de informatie voorleggen met wat jij nu weet en zien hoe die er op reageert. 

Ik wens je heel veel sterkte!!! 

 

Lieve gr Eef...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei mooietieten:

Even een updateje.. eentje waar ik echt van kan janken! Bericht gehad van de pc. Volgens hem was er al symmastia aanwezig, dus gescheurde linker borstspier.. er is mij hier nooit iets over verteld. Wel dat de vorige chirurg de prothese niet zo mooi had geplaatst maar niets over de borstspier. Ik vind het echt heel erg dat ik dan toch geopereerd ben en zo naar huis gestuurd zonder enige info! Maar ja wat kan ik nu het beste doen? Ik neem aan dat dit toch gemaakt moet worden? Word dit vergoed? Gaat de huidige kliniek dit doen? Of moet ik terug naar de eerste pc? Veel vragen heb ik.. weet me even geen raad :(

Hoi Meis

Heb je iets aan deze linkhttps://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/114564-symmastia-of-uni-boob-wat-is-het.html

Met je eerste pc zou je zeker een consult gaan en wat toen je voor situatie was.

xx Ank 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Inmiddels contact gehad met de kliniek. Zei laten weten mij niet te kunnen helpen, volgens hun ligt de fout bij de pc die de eerste operatie uitvoerde, hij wist dat de spier gescheurd was en heeft mij toch geopereerd.. wat kan ik verder nog doen? Ik wil wel graag een afspraak maken bij dr. Nio voor een so. Verder kwam ik nog een arts tegen die ervaring heeft met symmastia en die is helaas overleden.. ik ga het afwachten wat dr. Nio ervan zegt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.