Ga naar inhoud

Wendje : 17 april 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast Wendje

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik ben Wendy, 39 jaar en vriendin van.., moeder van 2 kids met een eigen zaak en sportfanaat.

Ik ben dinsdag 17 april geopereerd door Frans Straten. Ik heb maar 2 klinieken bezocht waarvan ik bij de eerste echt een slecht gevoel had, maar na mijn gesprek met Frans en zijn team wist ik meteen dat ik daar geopereerd wilde worden.

Ik vond het best spannend aangezien ik niet echt kwam voor grote borsten maar meer een borstcorrectie na een eerdere borstoperatie 16 jaar geleden.  

Mijn wens was dan ook 2 mooie gelijke  (zo gelijk mogelijk) borsten.

Er is nu 350 en 425cc dual plane geplaatst.

 

Ik ben vooral heel benieuwd wanneer jullie weer naar de sportschool gingen, en om wat te doen. 

Ik realiseer me dat mijn herstel het belangrijkste is, maar mis het nu al om lekker te trainen.

Groetjes wendy

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wendjeik ben ook heel benieuwd! Ik sport nu 4x per week en dan ook krachttraining erbij. Ik word 9 mei geopereerd. Ik denk dat ik mijn abonnement voor 4 weken bevries en na 4 weken begin met cardio. Maar alleen cardio gaat denk ik ook nel vervelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Seen87:

@Wendjeik ben ook heel benieuwd! Ik sport nu 4x per week en dan ook krachttraining erbij. Ik word 9 mei geopereerd. Ik denk dat ik mijn abonnement voor 4 weken bevries en na 4 weken begin met cardio. Maar alleen cardio gaat denk ik ook nel vervelen!

Hi, ik ook 4 a 5 keer en alleen maar kracht. Ik had ook eindelijk na hard werken mijn doel bereikt, dus hoop dat niet alles verloren gaat. Donderdag ga ik op controle en hoop ik dat ik in ieder geval wat mag gaan fietsen of lunges kan doen, al is het maar om een beetje in het ritme te blijven. Gisteren even een blokje om gelopen maar dan merk je wel hoe groot de aanslag op je lichaam is van zo'n operatie.

Succes met je operatie, waar ga je het laten doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Wendje:

Hi, ik ook 4 a 5 keer en alleen maar kracht. Ik had ook eindelijk na hard werken mijn doel bereikt, dus hoop dat niet alles verloren gaat. Donderdag ga ik op controle en hoop ik dat ik in ieder geval wat mag gaan fietsen of lunges kan doen, al is het maar om een beetje in het ritme te blijven. Gisteren even een blokje om gelopen maar dan merk je wel hoe groot de aanslag op je lichaam is van zo'n operatie.

Succes met je operatie, waar ga je het laten doen?

Ik ben nu bijna 4 maanden po en ben pas na 9 weken weer rustig gaan sporten. eerst een aantal weken alleen benen bodyweight en langzaam er wat gewicht bij ( squarts lunges ed in de smith) en ik gebruikte veel weerstandsbanden en pas na 3 maanden normaal benen getraind en nu sinds vorige week pas bovenlichaam erbij.

je zou eerder cardio kunnen doen, maar mijn ervaring is dat het helemaal niet nodig was. ik ben niets aangekomen, zelfs iets afgevallen en ja ik was spiermassa kwijt, maar geloof me dat zit er zo weer aan. Lang leven muclememory!

Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik ze voor de spier heb, dus allicht dat het voor mij iets makkelijker opbouwen is. Kan bijv ook al pull ups op zon pull up machine zonder pijn of ongemak.

 

Persoonlijk zou ik de eerste 6 weken gewoon niets doen muv een lekkere wandeling. Je lichaam is toch aan het herstellen ook al heb je weinig tot geen pijn meer en persoonlijk zou ik liever de energie die ik heb daar naartoe sturen, dan toch cardio gaan doen of bw oefeningen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei prix:

Ik ben nu bijna 4 maanden po en ben pas na 9 weken weer rustig gaan sporten. eerst een aantal weken alleen benen bodyweight en langzaam er wat gewicht bij ( squarts lunges ed in de smith) en ik gebruikte veel weerstandsbanden en pas na 3 maanden normaal benen getraind en nu sinds vorige week pas bovenlichaam erbij.

je zou eerder cardio kunnen doen, maar mijn ervaring is dat het helemaal niet nodig was. ik ben niets aangekomen, zelfs iets afgevallen en ja ik was spiermassa kwijt, maar geloof me dat zit er zo weer aan. Lang leven muclememory!

Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik ze voor de spier heb, dus allicht dat het voor mij iets makkelijker opbouwen is. Kan bijv ook al pull ups op zon pull up machine zonder pijn of ongemak.

 

Persoonlijk zou ik de eerste 6 weken gewoon niets doen muv een lekkere wandeling. Je lichaam is toch aan het herstellen ook al heb je weinig tot geen pijn meer en persoonlijk zou ik liever de energie die ik heb daar naartoe sturen, dan toch cardio gaan doen of bw oefeningen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie, ik moet er nu ook nog niet aan denken hoor, en vind mijn herstel ook echt belangrijker dan die spieren.

Maar verveel me wel al dus mis het sporten.

Hopelijk kan ik over een maand of 3 ook weer langzaam wat kracht gaan doen en komen die muscles weer snel terug.

 

Ik let nu gewoon een beetje op mijn voeding, zodat ik net als jij ook niet aankom of iig niet teveel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎21‎-‎4‎-‎2018 om 03:15 zei Wendje:

Hallo,

 

Ik ben Wendy, 39 jaar en vriendin van.., moeder van 2 kids met een eigen zaak en sportfanaat.

Ik ben dinsdag 17 april geopereerd door Frans Straten. Ik heb maar 2 klinieken bezocht waarvan ik bij de eerste echt een slecht gevoel had, maar na mijn gesprek met Frans en zijn team wist ik meteen dat ik daar geopereerd wilde worden.

Ik vond het best spannend aangezien ik niet echt kwam voor grote borsten maar meer een borstcorrectie na een eerdere borstoperatie 16 jaar geleden.  

Mijn wens was dan ook 2 mooie gelijke  (zo gelijk mogelijk) borsten.

Er is nu 350 en 425cc dual plane geplaatst.

 

Ik ben vooral heel benieuwd wanneer jullie weer naar de sportschool gingen, en om wat te doen. 

Ik realiseer me dat mijn herstel het belangrijkste is, maar mis het nu al om lekker te trainen.

Groetjes wendy

 

Hoi hoi

Zie nu je aanvraag voor het aprilgroepje, dus kwam ook je topic tegen :)
Goed dat je nog even wacht met sporten, want het herstel is nu even het belangrijkst. Ook qua voeding niet te extreem gaan zitten doen, want je lichaam is aan het herstellen van een operatie. Herstel en genezing vergen veel energie van een lichaam en hebben dus ook extra voedingsstoffen nodig (vooral eiwitten)
Dus prima als je erop let dat de chips en chocolade nu niet de deur in komt, maar ga niet te weinig eten!

Ik stuur je ook even de regels voor het aprilgroepje. Als je me daar akkoord voor geeft in die pb, kan ik je toevoegen.

Oh ja, en uiteraard pas ik even je titel aan en verhuis je naar de operatieverslagen. Leuk als je dan je updates hier in dit topic blijft doen, zo blijft het overzichtelijk voor jou en  voor ons :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-4-2018 om 03:15 zei Wendje:

Hallo,

 

Ik ben Wendy, 39 jaar en vriendin van.., moeder van 2 kids met een eigen zaak en sportfanaat.

Ik ben dinsdag 17 april geopereerd door Frans Straten. Ik heb maar 2 klinieken bezocht waarvan ik bij de eerste echt een slecht gevoel had, maar na mijn gesprek met Frans en zijn team wist ik meteen dat ik daar geopereerd wilde worden.

Ik vond het best spannend aangezien ik niet echt kwam voor grote borsten maar meer een borstcorrectie na een eerdere borstoperatie 16 jaar geleden.  

Mijn wens was dan ook 2 mooie gelijke  (zo gelijk mogelijk) borsten.

Er is nu 350 en 425cc dual plane geplaatst.

 

Ik ben vooral heel benieuwd wanneer jullie weer naar de sportschool gingen, en om wat te doen. 

Ik realiseer me dat mijn herstel het belangrijkste is, maar mis het nu al om lekker te trainen.

Groetjes wendy

 

@Boobs2015

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie kun jij haar titel ook nog even aanpassen... :141:

 

ik had deze voorbij zien komen idd maar had geen idee dat dat jou operatietopic was haha... 

 

Muscle memory is the shit Hahah... komt helemaal goed joh... nu op je voeding letten... hoog in eiwitten iets lager in koolhydraten. Althans dat heb ik gedaan. Ook bcaa’s slikken helpt om je opgebouwde spiermassa niet helemaal kwijt te raken. En schijnt ook goed te zijn voor het herstel na de operatie.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Boobs2015:

@best_boobie kun jij haar titel ook nog even aanpassen... :141:

 

ik had deze voorbij zien komen idd maar had geen idee dat dat jou operatietopic was haha... 

 

Muscle memory is the shit Hahah... komt helemaal goed joh... nu op je voeding letten... hoog in eiwitten iets lager in koolhydraten. Althans dat heb ik gedaan. Ook bcaa’s slikken helpt om je opgebouwde spiermassa niet helemaal kwijt te raken. En schijnt ook goed te zijn voor het herstel na de operatie.

 

 

oh ja! :dash1:

Thanks boobs :D xxxxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.