Ga naar inhoud

Borsten worden alsmaar kleiner!!!


Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
Gast Steinrat

Ik heb sinds 5 weken 320cc dual plane. Bij mij waren het na de operatie net ballonnen. Maar 2 weken later veel kleiner. Zag er qua vorm mooier uit, maar wel klein. Als ik nu de foto's terugzien zijn ze weer groter (nog groter zou ik liever hebben) en een heel andere vorm. Al natuurlijker. Volgens mij gaat het voorlopig nog alle kanten op. Er is natuurlijk vanalles gaande van binnen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook 375 cc 

op begin vreselijke zwelling. net meloenen.

Toen het vocht wegtrok dacht ik in eerste instantie er blijft niets meer over maar het slinken stopte ook weer vanzelf.

Wat steinrat ook schrijft er is van alles gaande, 

die borstspier is hart aan het werk.

Ik zou nog niet in de paniek modus gaan.

het wordt vast en zeker prachtig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 345cc en kwam van plat. De grote valt mij ook zwaar tegen. Ben nu 8 en po. Ze wisselen nog wat in hoogte. Soms zelf met paar uur. Als ik bijv. Net douchen kijk en later op de dag in de etalageruit, spiegel of wat dan ook. Vorige maand was de een nog voller en de andere kleiner en andersom. Maar echt vocht was er niet veel en was ook snel weg bij mij. Ik zag na de operatie al dat de enne de werkelijke grote had. En toen dacht ze groeien nog spontaan, lees je vaker. Maar nu is zelfs die nog wat kleiner en ondanks een d cup valt het in kleding tegen. Bloot zijn het mooie bolletjes. Qua vorm goed gelukt. Maar ik wilde een volle boezem. Eindelijk tieten. Dus ga langzaamaan oriënteren voor een wissel en aangezien ik niks had van nature is een grote minimaal 450cc wat ik denk wens. Maar dat moet ik de komende maanden allemaal uitzoeken. 

 

Ik snap je onzekerheid en je hebt toch een bepaald beeld in je hoofd. Dan is het weken wachten en dan worden ze wat groter en weer kleiner en zit je weer te wachten tot ze klaar zijn met veranderen. Dan is het ook nog voor of achter de spier verschil. En niet iedereen is hetzelfde. Wel meer vrouwen waar ze nog wel wat groeien dan niet. Maarja, daar heb je weinig aan hè. 

Hoop dat ze je niet nog meer onrustig maken.  

Wat was je voorsituatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.