Ga naar inhoud

NBeestje : 23 april 2018 : Dr. Grabietz : Worldeye


Aanbevolen berichten

Hallootjes,

 

Ik zal me ff voorstellen ben een alleenstaande moeder van twee jongens van 11 en 7 .

Ik ben zelf 41 jaar en heb aankomende maandag mijn bv bij pc P Grabietz in het worldeye in Amsterdam.

Ik heb gekozen voor 450 cc hp dual plane, ik ben 1.78 en weeg 62 kilo ik heb nu bh maat 75A.

Ik ben benieuwd wat voor maat ik ga krijgen lees zoveel verschillende resultaten en kan door de bomen het bos niet meer zien!

Wat zijn jullie ervaringen allemaal en vooral ook met het huishouden in je eentje.

Misschien is er nog wel iemand hier die dag wordt geholpen in Amsterdam.

 

groetjes zenuwachtige moeder

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Hoi hoi

 

Ik zie een datum, daarom heb ik gelijk de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatieverslagen, hier in dit topic kun je nu alle updates en je verslag neer gaan blijven zetten, zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan.

 

Veel succes maandag.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

 

Nou daar zit nu op de bank vanmiddag operatie gehad, behalve dat het 3 uur uitliep is het verders best goed verlopen.

Het is uiteindelijk 400 cc hp mentor dual plane geworden( meer paste echt niet vanwege gespierde borstspier).

Ik heb voornamelijk een druk op mijn borst en spierpijn maar het is te doen.

eigelijk zou ik moeten gaan slapen maar ben zo wakker dat dat nog niet lukt.

Mijn borsten zijn erg opgezwollen nu en hard hopelijk slinken ze nog wel wat en worden ze snel zachter, het voelt zo vreemd nu alsof ik een enorme push up bh aanheb Hahahah.

Dokter Grabrietz was een hele lieve rustige man hij heeft me een uurtje geleden nog gebelt om te vragen hoe het met me gaat.

Ik was de grootste lolbroek die dag was meteen na de narcose aan het lachen met de zusters.

Nou hopelijk kan ik morgen ook nog een beetje lachen;-)

 

mommybigboobs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Ninabeestje:

Hallo allemaal,

 

Nou daar zit nu op de bank vanmiddag operatie gehad, behalve dat het 3 uur uitliep is het verders best goed verlopen.

Het is uiteindelijk 400 cc hp mentor dual plane geworden( meer paste echt niet vanwege gespierde borstspier).

Ik heb voornamelijk een druk op mijn borst en spierpijn maar het is te doen.

eigelijk zou ik moeten gaan slapen maar ben zo wakker dat dat nog niet lukt.

Mijn borsten zijn erg opgezwollen nu en hard hopelijk slinken ze nog wel wat en worden ze snel zachter, het voelt zo vreemd nu alsof ik een enorme push up bh aanheb Hahahah.

Dokter Grabrietz was een hele lieve rustige man hij heeft me een uurtje geleden nog gebelt om te vragen hoe het met me gaat.

Ik was de grootste lolbroek die dag was meteen na de narcose aan het lachen met de zusters.

Nou hopelijk kan ik morgen ook nog een beetje lachen;-)

 

mommybigboobs 

Gefeliciteerd meis... vlot herstel gewenst!! :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-4-2018 om 19:00 zei Ninabeestje:

Hallootjes,

 

Ik zal me ff voorstellen ben een alleenstaande moeder van twee jongens van 11 en 7 .

Ik ben zelf 41 jaar en heb aankomende maandag mijn bv bij pc P Grabietz in het worldeye in Amsterdam.

Ik heb gekozen voor 450 cc hp dual plane, ik ben 1.78 en weeg 62 kilo ik heb nu bh maat 75A.

Ik ben benieuwd wat voor maat ik ga krijgen lees zoveel verschillende resultaten en kan door de bomen het bos niet meer zien!

Wat zijn jullie ervaringen allemaal en vooral ook met het huishouden in je eentje.

Misschien is er nog wel iemand hier die dag wordt geholpen in Amsterdam.

 

groetjes zenuwachtige moeder

 

 

Haai! Ik ben ook maandag geopereerd door grabietz! Hoe zit het met de pijn?p

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Boobs2015:

We hebben trouwens qua maat dezelfde voorsituatie en zelfde aantal cc’s ook dual plane... ;)

 

hoe voel je je? 

Nou ik voel me best met pijnstillers natuurlijk, maar heb geen hulp nodig gehad met omhoog komen of aankleden.

Ben benieuwd wat voor maat we krijgen straks, het is bij iedereen zo verschillend.

Hoe ver ben jij nu? En wanneer nam bij jou de zwelling wat af? Oja er is bij mij uiteindelijk 400 cc in gegaan 450 paste niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Ninabeestje:

Nou ik voel me best met pijnstillers natuurlijk, maar heb geen hulp nodig gehad met omhoog komen of aankleden.

Ben benieuwd wat voor maat we krijgen straks, het is bij iedereen zo verschillend.

Hoe ver ben jij nu? En wanneer nam bij jou de zwelling wat af?

Ik ben 22 dagen po. Volgens mij vanaf eind vorige week eigenlijk al maar deze week viel het me echt op.... 

 

ik zie dat je er alleen voor staat. Probeer niet te veel te doen, hoor... luister goed naar je lijf. Als je steken krijgt of harde borsten is dat vaak n teken dat je te veel hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Boobs2015:

Ik ben 22 dagen po. Volgens mij vanaf eind vorige week eigenlijk al maar deze week viel het me echt op.... 

 

ik zie dat je er alleen voor staat. Probeer niet te veel te doen, hoor... luister goed naar je lijf. Als je steken krijgt of harde borsten is dat vaak n teken dat je te veel hebt gedaan.

Ik doe mijn best om rustig aan te doen...maar met twee jongens in huis valt dat niet mee Hahah.

lijkt wel zwangerschap alleen had ik toen harde buiken en steken Hahahah wat een ellende!

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Ninabeestje:

Nou ik voel me best met pijnstillers natuurlijk, maar heb geen hulp nodig gehad met omhoog komen of aankleden.

Ben benieuwd wat voor maat we krijgen straks, het is bij iedereen zo verschillend.

Hoe ver ben jij nu? En wanneer nam bij jou de zwelling wat af? Oja er is bij mij uiteindelijk 400 cc in gegaan 450 paste niet.

Hoi, ik had de eerste 2dagen ook geen hulp nodig met omhoog komen maar dag 3was wel wat minder kon al de hulp gebruiken! Hoop dat je herstel ook zo goed gaat als bij mij! Mocht echt niet klagen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,

 

Vanacht redelijk goed geslapen ben nu vandaag 3 dagen po.

Kon redelijk goed opstaan uit bed mijn borsten zijn nu wel op het toppunt van gespannenheid dat voel ik wel maar verder gaat het best goed!

ik ben al in het huishouden bezig wasje draaien, vaatwasser aangezet en wat opgeruimd.

Ik ben ook de slechtste stilzitten die er is hahaha.

Ik had alles veel erger verwacht na al de verhalen die ik hier gelezen heb.

Misschien komt het wel omdat ik er al heel lang alleen voor sta ( vader en moeder zijn ook al lang overleden en de kinderen heb ik ook altijd alleen gedaan) dat je daarom wat harder voor jezelf bent.

Hopelijk blijft het zo iedere dag wat beter gaan!

Ik heb wel dat ik klotsende geluiden hoor in mijn borsten maar dat zal het vocht zijn.

Ik zou blij zijn als ik weer mag autorijden lekker ff eruit!

Ik moet nog wel wennen aan mijn nieuwe borsten ze voelen nog vreemd aan bij mijn lijf alsof ze erop geplakt zijn hahaha!

 

groetjes 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Ninabeestje:

Goedemorgen,

 

Vanacht redelijk goed geslapen ben nu vandaag 3 dagen po.

Kon redelijk goed opstaan uit bed mijn borsten zijn nu wel op het toppunt van gespannenheid dat voel ik wel maar verder gaat het best goed!

ik ben al in het huishouden bezig wasje draaien, vaatwasser aangezet en wat opgeruimd.

Ik ben ook de slechtste stilzitten die er is hahaha.

Ik had alles veel erger verwacht na al de verhalen die ik hier gelezen heb.

Misschien komt het wel omdat ik er al heel lang alleen voor sta ( vader en moeder zijn ook al lang overleden en de kinderen heb ik ook altijd alleen gedaan) dat je daarom wat harder voor jezelf bent.

Hopelijk blijft het zo iedere dag wat beter gaan!

Ik heb wel dat ik klotsende geluiden hoor in mijn borsten maar dat zal het vocht zijn.

Ik zou blij zijn als ik weer mag autorijden lekker ff eruit!

Ik moet nog wel wennen aan mijn nieuwe borsten ze voelen nog vreemd aan bij mijn lijf alsof ze erop geplakt zijn hahaha!

 

groetjes 

 

Hoihoi!

 

Wat fijn dat je herstel zo vlot gaat!! Ik vraag me alleen wel af of het niet te vroeg is om dingetjes te doen in het huishouden..

Ik ben ook geopereerd door Gabrietz en die heeft mij dat namelijk echt afgeraden. Maarja elk lijf is anders natuurlijk..

 

Het resultaat is ook echt al prachtig!

 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei Ninabeestje:

Goedemorgen,

 

Vanacht redelijk goed geslapen ben nu vandaag 3 dagen po.

Kon redelijk goed opstaan uit bed mijn borsten zijn nu wel op het toppunt van gespannenheid dat voel ik wel maar verder gaat het best goed!

ik ben al in het huishouden bezig wasje draaien, vaatwasser aangezet en wat opgeruimd.

Ik ben ook de slechtste stilzitten die er is hahaha.

Ik had alles veel erger verwacht na al de verhalen die ik hier gelezen heb.

Misschien komt het wel omdat ik er al heel lang alleen voor sta ( vader en moeder zijn ook al lang overleden en de kinderen heb ik ook altijd alleen gedaan) dat je daarom wat harder voor jezelf bent.

Hopelijk blijft het zo iedere dag wat beter gaan!

Ik heb wel dat ik klotsende geluiden hoor in mijn borsten maar dat zal het vocht zijn.

Ik zou blij zijn als ik weer mag autorijden lekker ff eruit!

Ik moet nog wel wennen aan mijn nieuwe borsten ze voelen nog vreemd aan bij mijn lijf alsof ze erop geplakt zijn hahaha!

 

groetjes 

 

Hoi... heftig meid... dat je er alleen voor staat.. 

 

Is wel allemaal normaal hoor wat je schrijft... ik zou zeggen probeer wel je rust te pakken en luister heel goed naar je lichaam. Harde borsten en steken zijn toch tekenen dat je te veel hebt gedaan.... en vooral ook het advies van je pc opvolgen.... 

 

Wat heb je gekregen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei xboobieonbekend:

Hoihoi!

 

Wat fijn dat je herstel zo vlot gaat!! Ik vraag me alleen wel af of het niet te vroeg is om dingetjes te doen in het huishouden..

Ik ben ook geopereerd door Gabrietz en die heeft mij dat namelijk echt afgeraden. Maarja elk lijf is anders natuurlijk..

 

Het resultaat is ook echt al prachtig!

 

 

xxx

Ik doe niets zwaar tillen hoor en als het pijn doet stop ik meteen.

Ben nu eenmaal een drukke tante en stilzitten geeft mij meer stress als bewegen.

Mijn zusje had 8 jaar geleden een bv en die was Prc als mij Hahahah!

Ik ben ook al verliefd op de boobies denk dat als de zwelling weg is ik heel blij ga zijn!!

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Boobs2015:

Hoi... heftig meid... dat je er alleen voor staat.. 

 

Is wel allemaal normaal hoor wat je schrijft... ik zou zeggen probeer wel je rust te pakken en luister heel goed naar je lichaam. Harde borsten en steken zijn toch tekenen dat je te veel hebt gedaan.... en vooral ook het advies van je pc opvolgen.... 

 

Wat heb je gekregen? 

Ja eigelijk heeft hij alleen gezegd niet bukken en zwaar tillen en je armen niet hoog boven je schouder, bh 6 weken aan en op mijn rug slapen! 

Toen ik net uit de narcose was ben ik meteen gaan plassen, zelfstandig veel gegeten.ik was heel druk met praten en lachen. Ik was om 18:15 wakker en stond om 18:35 buiten!( ik hield de anderen van hun rust zei de zuster dus ik moest weg)

Nou heb ik wel hoge pijngrens hoor want mijn bevallingen waren ook zwaar ( de eerste duurde de weeen 36 uur en die pijn is de ergste tot nu toe had toen bijna het loodje gelegd)met complicaties in het ziekenhuis en toch zat ik een dag later al in de auto toen hahaha.

Wij vrouwen zijn bikkels hoor zeker als je geen keuze hebt!

 

x

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ninabeestje:

Ja eigelijk heeft hij alleen gezegd niet bukken en zwaar tillen en je armen niet hoog boven je schouder, bh 6 weken aan en op mijn rug slapen! 

Toen ik net uit de narcose was ben ik meteen gaan plassen, zelfstandig veel gegeten.ik was heel druk met praten en lachen. Ik was om 18:15 wakker en stond om 18:35 buiten!( ik hield de anderen van hun rust zei de zuster dus ik moest weg)

Nou heb ik wel hoge pijngrens hoor want mijn bevallingen waren ook zwaar ( de eerste duurde de weeen 36 uur en die pijn is de ergste tot nu toe had toen bijna het loodje gelegd)met complicaties in het ziekenhuis en toch zat ik een dag later al in de auto toen hahaha.

Wij vrouwen zijn bikkels hoor zeker als je geen keuze hebt!

 

x

 

 

 

 

Dat laatste sowieso... haha.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dames!

 

ik was er ook maandag bij Grabietz geweest! Hoe gaat het met jullie? Wat moesten we lang wachten he :141: haha. Heb het wel zwaar flinke bloeduitstorting maar de kliniek helpt me ook niet echt! Hebben jullie hier ook last van? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Chrisje1987:

Hey Dames!

 

ik was er ook maandag bij Grabietz geweest! Hoe gaat het met jullie? Wat moesten we lang wachten he :141: haha. Heb het wel zwaar flinke bloeduitstorting maar de kliniek helpt me ook niet echt! Hebben jullie hier ook last van? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Nee geen last van gehad eigenlijk.... ik slikte arnica druppels. Kun je alsnog mee beginnen denk ik hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb egt geen last van bloed uitstortingen! Ben maandag ochtend geopereerd bij grabietz Misschien ben je er gevoelig voor? Hou het gewoon even in de gaten! Als je het egt niet vertrouwd gewoon langs gaan! Heb afentoe alleen last van steken, meer ook eigenlijk niet ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Boobs2015:

Nee geen last van gehad eigenlijk.... ik slikte arnica druppels. Kun je alsnog mee beginnen denk ik hoor...

Hoi,

 

nou ik ben net wakker en ik voel me eigelijk best goed ook geen bloeduitstortingen.

Maar bij een bloeduitstorting is er meestal een adertje geraakt volgens mij kan dat niet echt kwaad, je lichaam ruimt dit vanzelf op.

Ik heb dat normaal ook snel.( zelfs bij Botox gehad)

Ja en wat moesten we lang wachten he had al geklaagd maar daar deden ze idd niet veel mee.

Ik heb wel enorme tieten zeg maar van het vocht, maar heb het idee dat het vandaag al wat minder is. Moest vanacht ook me bed uit om te plassen en ik lig op zolder met vlisotrap Hahahah.

Ik denk dat ik vandaag al auto kan gaan rijden Yeah!!

En die steken heb ik ook af en toe als ik teveel kracht zet maar dat is gewoon je borstspier die heeft een behoorlijke klap gehad natuurlijk.

Zolang je borsten niet gloeien en kloppen of enorm groot worden aan een kant is het goed.

En als je het echt niet vertrouwd kun je toch ook je huisarts bellen.

 

fijn herstel allemaal x

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

Ik ben vandaag naar een feestje geweest met de auto het was wel niet ver maar het ging goed.

Alleen het schakelen naar zijn 2 en naar zijn 4 voelde een beetje vreemd maar niet pijnlijk ofzo.

Heb gezellig van 12:00 tot 17:00 gezeten geen alcohol natuurlijk maar wel lekker gegeten.

Was echt blij dat ik er ff uit was wat vind ik dat toch vervelend op de bank hangen thuis.

Heb wel aan me vriendinnen de boobies moeten showen hahaha geloof dat er nog meer operaties gaan komen;-)

Ook merk ik nu dat ik veel meer naar de wc moet hopelijk raak ik het overtollige vocht snel kwijt.

Wat is het toch een vreemd gevoel he als je over je borst heen wrijft een beetje dof en tintelend.

Jammer dat je borsten uiteindelijk weer gaan slinken he ze zijn zo lekker groot nu omtrek is nu 96 cm.

En dan te bedenken dat dat eerst 87 cm was!

Had ik het maar veel eerder gedaan heb zo lang getwijfeld....

 

x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.