Ga naar inhoud

Jullie advies graag, prothesewissel


Aanbevolen berichten

Hello Leukerds,

 

ik wil graag jullie eerlijke en ongezouten mening, ik wil over een jaartje een protesewissel en heb nu 305cc monobloc prothesen. Ik heb foto s toegevoegd wat ik mooi vind en de laatste foto is mijn huidige borst met een push up maximizer en ik wil graag dat ze zo worden zonder bh en maximizer. Welk type prothese,  denken jullie ultra high profile, en hoeveel cc raden jullie aan?

 

bedankt alvast, Linda 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Linda37:

Hello Leukerds,

 

ik wil graag jullie eerlijke en ongezouten mening, ik wil over een jaartje een protesewissel en heb nu 305cc monobloc prothesen. Ik heb foto s toegevoegd wat ik mooi vind en de laatste foto is mijn huidige borst met een push up maximizer en ik wil graag dat ze zo worden zonder bh en maximizer. Welk type prothese,  denken jullie ultra high profile, en hoeveel cc raden jullie aan?

 

bedankt alvast, Linda 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Of de kennen jullie dat dit eerder 500 plus cc is

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Linda37:

Of de kennen jullie dat dit eerder 500 plus cc is

Ik denk dat je met de monobloc dit niet zal bereiken http://www.monobloc-hydrogel.nl/wp-content/uploads/2017/06/Maattabel_Monobloc®-Hydrogel-CMC.pdf.

Ik zou zelf naar de PC gaan die hebt geholpen en wat de mogelijkheid is.

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Ank:

Ik denk dat je met de monobloc dit niet zal bereiken http://www.monobloc-hydrogel.nl/wp-content/uploads/2017/06/Maattabel_Monobloc®-Hydrogel-CMC.pdf.

Ik zou zelf naar de PC gaan die hebt geholpen en wat de mogelijkheid is.

succes

Ik heb nu monobloc,en ga daar dan juist van af stappen, vandaar dat ik vroeg wat denken jullie? Ultra high profile, extra high? Mentor protesten, eurosillicone 85 procent gevuld ? En is 400 cc realistisch of wordt het snel

500?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast B00bies
5 uur geleden zei Linda37:

Hoi meiden, denken jullie dat eurosillicone 85 procent dot resultaat haalt of kan ik beter voor ultra high profile van mentor gaan?

 

Als ik zo naar de foto’s kijk hierboven, dan wil je echt dat ronde aan de bovenkant. In dat geval kan je denk ik beter voor Mentor Ultra high profile gaan en niet de 85% gevulde protheses van Eurosilicone gaan. Maar of je daar ook echt datzelfde effect van de foto’s mee krijgt zou ik ook niet durven zeggen. Hangt onder meer af van je vetpercentage denk ik. Misschien kan je beter best_boobie een berichtje sturen? Weet je al naar welke pc je wilt gaan? Aangezien je een beetje de “fake look” (Aan je foto’s te zien. Correct me if I am wrong.) wilt zou ik wel naar een pc gaan die dat goed kan. Ik zie hier op het forum weinig dames met zo’n ronding bovenop, dus ik denk dat veel pc’s eerder voor een borst gaan zonder een duidelijke ronding bovenop. @frbarbie heeft dat wel (met ruim 1400cc overvulde zoutwaterprotheses). Zij is bij Plovier geweest :)  

 

Ik hoop dat je eruit komt! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei B00bies:

 

Als ik zo naar de foto’s kijk hierboven, dan wil je echt dat ronde aan de bovenkant. In dat geval kan je denk ik beter voor Mentor Ultra high profile gaan en niet de 85% gevulde protheses van Eurosilicone gaan. Maar of je daar ook echt datzelfde effect van de foto’s mee krijgt zou ik ook niet durven zeggen. Hangt onder meer af van je vetpercentage denk ik. Misschien kan je beter best_boobie een berichtje sturen? Weet je al naar welke pc je wilt gaan? Aangezien je een beetje de “fake look” (Aan je foto’s te zien. Correct me if I am wrong.) wilt zou ik wel naar een pc gaan die dat goed kan. Ik zie hier op het forum weinig dames met zo’n ronding bovenop, dus ik denk dat veel pc’s eerder voor een borst gaan zonder een duidelijke ronding bovenop. @frbarbie heeft dat wel (met ruim 1400cc overvulde zoutwaterprotheses). Zij is bij Plovier geweest :)  

 

Ik hoop dat je eruit komt! xx

Bedankt voor je uitgebreide reactie, ik ben al bij dr Nio geweest en ga daar weer heen ik ben erg tevreden over hem. Natuurlijk ga ik hem advies vragen, maar wilde bij jullie vast een beetje polsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies
1 uur geleden zei Linda37:

Bedankt voor je uitgebreide reactie, ik ben al bij dr Nio geweest en ga daar weer heen ik ben erg tevreden over hem. Natuurlijk ga ik hem advies vragen, maar wilde bij jullie vast een beetje polsen.

 

Oh oké. Ja, ik zou zelf inderdaad ook sneller weer naar dr Nio gaan dan naar een ander. Ben benieuwd wat hij adviseert en hoe het gaat worden! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ik heb 1440cc mentor saline, 800cc implantaat die verder gevuld is tot 1440cc. Bij Nio kun je volgens mij alleen de "gewone" mentor krijgen. Maar die gaat niet voor genoeg bolling zorgen. Alleen in het begin, daarna valt het weer iets natuurlijker. Met bh aan zal je die ronding wel hebben, maar zonder niet.

 

En geef bij Nio duidelijk aan dat je mentor o.i.d. wilt en niet eurosilicone die is standaard 85% gevuld die gaat je helemaal geen bolling geven :P 

 

Ik denk dat die vrouw die ligt 600cc heeft. Hopelijk kom je er uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk niet dat dit ligt aan hoeveel cc ze hebben gekregen, wat ik kan vinden van het meisje dat staat is dat haar bh maat omgerekend naar EU maten 75D is, dat kan je ook al krijgen met 300 of 350 afhankelijk van je postuur.
Ligt ook aan de prothese (vorm, profiel, breedte) en hoe dit geplaatst is. Met dual plane zal je nooit echt van die overduidelijke rondjes krijgen als op die foto's. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.