Ga naar inhoud

Ongelijke borsten PO: geduld of fout?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik heb een vraagje. Ik heb volgende week de afspraak met mijn plastisch chirurg. Het is dan de eerste afspraak PO. En ik wil hier ook goed voorbereid ingaan vandaar dat ik jullie advies vraag. 

 

Vorige week ben ik geopereerd voor een borstvergroting. Door gewichtsverlies was mijn volume praktisch helemaal weg dus dat wilde ik graag opvullen. Een borst hing meer dan de ander. Verschil heb je altijd dat maakt natuurlijk niet uit. Nu heb ik de implantaten erin en in het begin was ik super tevreden. Natuurlijk een klein verschil heb je altijd, maar met dagen wordt het erger... 

 

Nu ben ik heel erg bang dat het niet bijtrekt terwijl eerst de borsten wel meer gelijk waren. Dat het originele verschil toch groter was waardoor nu het verschil groter is?

Daarnaast heb ik na de operatie aan een borst ook veel wondvocht verloren. Bij de ander is niks gebeurt met de wond (de grotere). 

 

Ik probeer mezelf te kalmeren tot de nacontrole, maar ben nerveus. Heeft iemand van jullie hier meer ervaring mee? En die weet wat ik anders moet vragen, doen of op moet letten?

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige wat ik je kan zeggen is: geduld

Je bent nog zo kort po... ze veranderen nog enorm!

Als je in de albums gaat kijken bij anderen kun je dat ook zien. Bespreek je zorgen natuurlijk wel met je pc. 

Probeer je te ontspannen. Het komt vast  wel goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei gastmama:

Het enige wat ik je kan zeggen is: geduld

Je bent nog zo kort po... ze veranderen nog enorm!

Als je in de albums gaat kijken bij anderen kun je dat ook zien. Bespreek je zorgen natuurlijk wel met je pc. 

Probeer je te ontspannen. Het komt vast  wel goed.

 

Hey @gastmama dankjewel voor je reactie! Ja dat lees ik inderdaad ook veel, maar zag juist ook wel berichten die mij zorgen baarde. Maar misschien moet ik nog maar even geduld hebben inderdaad! Een borst voelt ook weer 'normaal' terwijl de ander nog stijf en hard voelt. 

 

Ik ga mijn vragen opschrijven en deze maandag voorleggen. Just hope for the best! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Op 14-5-2018 om 18:55 zei Soraya:

@MissBB Hoe gaat het nu met de gelijkheid van je borsten? Bij mij is de rechterborst nu 9 dagen PO zichtbaar lager dan de linker. Voor de PO was er geen zichtbaar verschil en ik maak mij nu zorgen.

Hey Soraya,

 

Geen zorgen maken! Het verandert inderdaad nog heel veel. En in het begin heb je niks te doen waar je afgeleid door kan worden, omdat je natuurlijk niet zoveel mag. 

 

Mijn borsten zijn echt al enorm bijgetrokken. Natuurlijk hangt eentje meer, maar dat was vooraf al. Ik merk wel dat een borst boven nog meer volume heeft. Dit valt overigens niet erg op, alleen ik zie het. Waarschijnlijk heeft dit nog met vocht te maken. Over een maand heb ik weer controle. Mocht dit dan niet zijn bijgetrokken stel ik hier sowieso nog vragen over. Maar voor jou: Maak je geen zorgen maar geniet! Het verandert inderdaad echt nog veel. Vocht voel je ook heel erg. En voor je eigen gevoel maak foto's. Tussen drie dagen kan al zoveel verschil zitten en kun je dit ook zelf zien.

 

Ik hoop dat je hierdoor beetje geruster bent. Geniet er vooral van! De zomer moet nog beginnen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.