Ga naar inhoud

275cc (te weinig?)


Aanbevolen berichten

Hi dames en meiden!

 

Ik ben 21 jaar oud en heb 7 mei mijn borstvergroting bij Dr. Schellekens van CosMed. Ik heb een kleine A-cup en zou graag richting C willen. Bij het consult raadde de arts mij aan om voor 275cc te gaan, omdat ik vrij lang en dun ben en het er anders onnatuurlijk kan gaan uit zien. Nu ben ik alleen bang dat dit te weinig is voor een 'opvallend' resultaat.

 

Nu vroeg ik mij af of er meer vrouwen zijn die voor 275cc zijn gegaan en mij wellicht wat meer over het resultaat kunnen vertellen. 

 

Groetjes :)))

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Hoiiiiii mij is 295cc geadviseerd. Ik zou dan volgens de pc uitkomen op een volle b of een kleine c.

Ik ben juist bang dat het teveel i. Ik lees bij verschillende dat ze uit zijn gekomen op d of e en dat wil

ik nou net niet! Hoe groot en zwaar ben jij? Ik ben 1.71 en 55kg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei Seen87:

@Hoiiiiii mij is 295cc geadviseerd. Ik zou dan volgens de pc uitkomen op een volle b of een kleine c.

Ik ben juist bang dat het teveel i. Ik lees bij verschillende dat ze uit zijn gekomen op d of e en dat wil

ik nou net niet! Hoe groot en zwaar ben jij? Ik ben 1.71 en 55kg.

Het hangt natuurlijk af van je beginsituatie, maar ik denk dat de meeste die een cup a hebben uitkomen op een grote cup B of cup C voor het zicht!! Vaak hebben dames het ook over de bh maat en die is met protheses groter.

Ik had cup a en heb nu met 330 CC voor de spier een cup C voor het zicht, en over het algemeen een 75D of E in bh. 

 

Ik denk dus dat wat jouw arts heeft geadviseerd idd uitkomt op een cup B of kleine C.

 

Succes met aftellen! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Hoiiiiii hoi :) 

 

 Ik ben ook lang en dun en ik had voor de operatie een b cup. Ik heb 310 cc gekregen. Ik kom nu op een D uit. Ik heb altijd een volle C gehad voor mijn zwangerschap en ik droeg altijd push up dus men zal geen groot verschil bij mij gaan zien. Mijn borsten zijn nu mooi groot (echt niet té) en het past nog echt bij mijn lichaam vind ik. 

 

Het ligt er ook aan welke prothese je krijgt, waar je op uit komt. Een kennis had ook a en had anatomisch 255cc gekregen (weet niet welk merk) en die komt op een mooie C uit. Maar nog wel heel natuurlijk. Maar had niet kleiner gemoeten.

Een andere kennis met een a voorheen heeft rond 300cc laten zetten en dat is ook een C. 

 

Dus ik denk dat je qua schatting wel goed zit, maar als ik iedereen mag geloven op dit forum dan went het heel snel en denken vrouwen achteraf vaak van had ik maar de grotere gekozen.

 

Ik heb ook heel erg getwijfeld in de maat en welk profile. Toen vroeg de arts me: waar ben je het meest bang voor? Toen dacht ik meteen: dat ze te groot en nep worden. Dus toen ben ik van 330 xp naar 310hp gegaan. 

Dus ga na voor jezelf: ben ik bang dat ze te klein zijn dan zou je misschien beter voor iets groter kunnen kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.