Ga naar inhoud

Melissa123 : 20 april 2018 : Dr. Peters : Janssen Kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal 

Heb een paar vraagjes misschien dat ik hierop wat meer gerust kan worden.. 

 

wordt aanstaande vrijdag geopereerd aan een borstvergroting via Diana gabriels bij kliniek Janssen in Oisterwijk..  en ben nog nooit geopereerd geweest ben namelijk zo gruwelijk bang voor de narcose en toch wel beetje voor de napijn alles spookt door me hoofd.. 

Wat kan ik zowat verwachten? 

Ik krijg ronde siliconen 450cc half achter de borstspier.. 

 

mvg Melissa 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Melissa,

ik ben 3 april geholpen door Dr Verdonck, ook dual plane met ronde protheses. 

Ik was net als jou onwijs bang voor de narcose. Dit was achteraf helemaal niet nodig! Toen ik op de operatietafel lag raakte ik wat in paniek omdat ik zo bang was. Ik werd gerust gesteld door het personeel wat goed hielp en was na een minuut of iets dergelijk al vertrokken! 

Toen ik wakker werd gemaakt wilde ik alleen maar verder slapen, maar dat mocht niet haha, wat lag ik lekker in dromenland zeg! 

Ik kijk er zo positief op terug, mijn angst was totaal voor niets! 

 

Wat betreft de napijn, ik vond dit wel echt tegen vallen.. met name omdat je niet weet wat voor pijn je kan verwachten. Bij mij was het voornamelijk mijn rug en borstbeen wat erg pijnlijk was. Ik heb 5 dagen wel echt de paracetamol a 6uur en de ibuprofen 600mg a 8 uur nodig gehad.. hiermee was het net te doen. Na die 5 dagen ging het snel stukken beter!! Na een week was ik ook gestopt met de paracetamol. Ik ben nu 2 weken post OK gebruik geen pijnstilling meer en voel mij heel goed! 

Wat ik op het forum lees is dat de pijn erg verschilt per persoon, dus ik weet nuet hoe jij het gaat ervaren natuurlijk.

maar de narcose hoef je je echt geen zorgen over te maken:)

Heel veel succes met de laatste dagen aftellen en je OK vrijdag! 

Daarna ga je genieten van een mooie voorgevel :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sammel1994:

Hoi Melissa,

ik ben 3 april geholpen door Dr Verdonck, ook dual plane met ronde protheses. 

Ik was net als jou onwijs bang voor de narcose. Dit was achteraf helemaal niet nodig! Toen ik op de operatietafel lag raakte ik wat in paniek omdat ik zo bang was. Ik werd gerust gesteld door het personeel wat goed hielp en was na een minuut of iets dergelijk al vertrokken! 

Toen ik wakker werd gemaakt wilde ik alleen maar verder slapen, maar dat mocht niet haha, wat lag ik lekker in dromenland zeg! 

Ik kijk er zo positief op terug, mijn angst was totaal voor niets! 

 

Wat betreft de napijn, ik vond dit wel echt tegen vallen.. met name omdat je niet weet wat voor pijn je kan verwachten. Bij mij was het voornamelijk mijn rug en borstbeen wat erg pijnlijk was. Ik heb 5 dagen wel echt de paracetamol a 6uur en de ibuprofen 600mg a 8 uur nodig gehad.. hiermee was het net te doen. Na die 5 dagen ging het snel stukken beter!! Na een week was ik ook gestopt met de paracetamol. Ik ben nu 2 weken post OK gebruik geen pijnstilling meer en voel mij heel goed! 

Wat ik op het forum lees is dat de pijn erg verschilt per persoon, dus ik weet nuet hoe jij het gaat ervaren natuurlijk.

maar de narcose hoef je je echt geen zorgen over te maken:)

Heel veel succes met de laatste dagen aftellen en je OK vrijdag! 

Daarna ga je genieten van een mooie voorgevel :) 

 

 

 

Dankjewel voor je reactie ben al wat rustiger haha en wat betreft de pijn je doet het voor een goed doel wie mooi wil zijn moet pijn lijden.. ik zal zaterdag mijn ervaringen weer delen laat het gewoon over me heen komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Melissa,

Dit ervaart iedereen inderdaad anders. Ik heb al redelijk wat meegemaakt qua operatiepijn (helaas niet uit vrije wil) en ik vond dit echt reuze meevallen. De eerste 4 dagen vond ik het vervelends, ik voelde vooral mn borstspier heel pijnlijk en opstaan was een ramp. Maar vanaf dag 5 kon ik al best veel zonder pijn. 

En wat de narcose betreft... ik kon de eerste 3 dagen niet naar de wc. De narcose legt de werking van je darmen ff stil en bij mij duurde het dus een aantal dagen om weer op gang te komen. Heeft trouwens lang niet iedereen last van hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Melissa123:

Hallo allemaal 

Heb een paar vraagjes misschien dat ik hierop wat meer gerust kan worden.. 

 

wordt aanstaande vrijdag geopereerd aan een borstvergroting via Diana gabriels bij kliniek Janssen in Oisterwijk..  en ben nog nooit geopereerd geweest ben namelijk zo gruwelijk bang voor de narcose en toch wel beetje voor de napijn alles spookt door me hoofd.. 

Wat kan ik zowat verwachten? 

Ik krijg ronde siliconen 450cc half achter de borstspier.. 

 

mvg Melissa 

Hey Melissa,

 

Maak je geen zorgen voor de narcose noch de napijn! De narcose vond ik zelf heerlijk. Je doezelt weg en bent met boobies weer bij. De narcoses van tegenwoordig zijn ook veel fijner en de bijwerkingen blijven dan ook meer uit. 

 

Wat betreft de napijn. De dag na de operatie zal je de meeste pijn hebben. Vooral drukkend en dat je huid spanning heeft. Zorg gewoon dat je goed je medicatie slikt. De kliniek zal je voorschrijven wat, hoeveel en wanneer je mag innemen. En houd deze ook aan. Dan bouw je namelijk een spiegel op. Zorg dat je lieve mensen om je heen hebt die je helpen en vermaken. Neem heel erg je rust, luister goed naar jouw lichaam en de adviezen van de PC. 

 

Verder maak je niet teveel zorgen hierover! En mocht je nerveus zijn, geef dit gewoon aan bij de verpleegkundigen. Zij helpen jou ook. Veel succes!


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei MissBB:

Hey Melissa,

 

Maak je geen zorgen voor de narcose noch de napijn! De narcose vond ik zelf heerlijk. Je doezelt weg en bent met boobies weer bij. De narcoses van tegenwoordig zijn ook veel fijner en de bijwerkingen blijven dan ook meer uit. 

 

Wat betreft de napijn. De dag na de operatie zal je de meeste pijn hebben. Vooral drukkend en dat je huid spanning heeft. Zorg gewoon dat je goed je medicatie slikt. De kliniek zal je voorschrijven wat, hoeveel en wanneer je mag innemen. En houd deze ook aan. Dan bouw je namelijk een spiegel op. Zorg dat je lieve mensen om je heen hebt die je helpen en vermaken. Neem heel erg je rust, luister goed naar jouw lichaam en de adviezen van de PC. 

 

Verder maak je niet teveel zorgen hierover! En mocht je nerveus zijn, geef dit gewoon aan bij de verpleegkundigen. Zij helpen jou ook. Veel succes!


 

 

 

Dankjewel voor je reactie ben al wat rustiger naar jou verhaal hahaha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Melissa123

 

Hoi hoi en gefeliciteerd met je nw boobs.

Hoe is het gegaan, is het allemaal een beetje meegevallen met de narcose?

 

Ik heb gedeeltelijk de titel aangepast, door welke pc ben je geholpen, dan ga ik dat nog even in de titel zetten, verder kun je nu in dit topic je verslag en ook alle verdere updates neerzetten, zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan.

 

Doe rustig aan en ik wens je een goed herstel.

 

x

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

3 dagen naar de operatie rechts is voor links na 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.